کد خبر 1124077
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
انعقاد قرارداد تیم استقلال با یک سرباز؟/ اتفاقات عجیب در سازمان لیگ کشتی تمامی ندارد

باوجود حضور یک تیم نظامی در لیگ برتر کشتی و مفاد قانونی، باشگاه استقلال با یک سرباز قرارداد امضا کرده که ابهاماتی را در پی داشته است.

به گزارش مشرق، لیگ برتر کشتی از امروز در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

سازمان لیگ فدراسیون کشتی برای کسب مجوز برگزاری، جذب اسپانسر و برنامه ریزی این مسابقات، اقداماتی داشته اما مواردی مطرح می شود که ابهاماتی را در پی داشته است. امضای قرارداد حاج آقانیا و فروتن با سه باشگاه در حضور رییس سازمان لیگ که در آخر با ورود کمیته انضباطی و حرف و حدیث های فراوان رای به سود تیم استقلال تهران صادر شد، یکی از این موارد است.

در جدیدترین ماجرا، یک سرباز با وجود یک تیم نظامی در لیگ، با یک باشگاه دیگر قرارداد امضا کرده است. محمد باقر یخکشی با وجود اینکه هنوز خدمت سربازیش به اتمام نرسیده، با باشگاه استقلال تهران قرارداد امضا کرده و در تمرینات این تیم حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

رضا یزدانی برای استقلال کشتی می‌گیرد

مرتضی قربانی سرمربی تیم پاس ستارگان ساری با تایید این خبر گفت: "پاس ستارگان ساری زیر نظر نیروهای مصلح است. ما به یخکشی در تیممان نیاز داریم و درخواست کرده‌ایم برای ما کشتی بگیرد. طبق اساسنامه سازمان لیگ، کسی که وضعیت خدمت مشخصی ندارد، نمی‌تواند قراردادی را امضا کند و باید وضعیت خدمت خود را مشخص کند."

وی افزود: "قرارداد یخکشی باطل است و این را سازمان لیگ می‌داند. نمی دانم با این شرایط چرا در تمرینات استقلال حضور دارد. او جواب تلفن‌های ما را نمی‌دهد و وقتی تماس می گیریم، می گویند ما مربی او هستیم و گوشی ‌را از او گرفته‌ایم. حتما به او گفته‌اند می‌توانند کاری کنند که در لیگ کشتی بگیرد!"

قربانی خاطر نشان کرد: "از حضور باشگاه‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس استقبال می‌کنیم اما نباید برای راضی نگهداشتن آنها، سر دیگر تیم‌ها بریده شود. نباید مثل ماجرای حاج‌آقانیا و فروتن سر تیم قائمشهر که رقیب ما هم هست، بریده شود. بودن اسپانسر برای لیگ خیلی مهم است و باید شرایط برای همه یکسان باشد. حتی در کانال اطلاع‌رسانی سازمان لیگ فقط از تمرینات استقلال اخباری منتشر می‌شود که این نشان می‌دهد نگاه یکسانی به همه تیم‌ها وجود ندارد."

حالا باید دید با توجه به اعتراض تیم پاس ستارگان ساری، سازمان لیگ در قبال این اتفاق عجیب چه واکنشی نشان داده و مجوز کشتی گرفتن محمدباقر یخکشی در تیم استقلال را باطل می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 2
    استقلال تو فوتبال هیچ غلطی نکرده ، تو کشتی اومده چیکار؟؟؟؟
  • رضا IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 1
    دیگه دلاراشون مونده میخوان کشتیم اباد کنن از بس پول دارن
  • 56 IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    برار نترس هچ غلطی نتونه هاکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس