سعادتمند: با افزایش محبوبیت استراماچونی نرخ او هم بالا رفت/ از قلیان کشی تا شب زنده داری استقلالی ها در دوحه! - کراپ‌شده

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مذاکرات با سرمربی ایتالیایی صحبت های مفصلی انجام داد.

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند در گفت و گویی با سایت باشگاه استقلال در مورد شرایط این باشگاه توضیحاتی داد که در زیر می خوانید:

موضوع اول در مورد استراماچونی است که مدتی است خیلی از افراد اعلام می کنند که چرا مدیرعامل در این مورد صحبتی نمی کند. امروز صلاح دانستم که خیلی از موارد را مستند و مستدل به شما هواداران بگویم. همانطور که همیشه گفته ام، قرار است که ما همیشه با شما صادق باشیم و اصولا نمی توانم دروغ بگویم. در ذات بنده و خانواده و شخصیت خانوادگی ام این نیست که خدای ناکرده دروغ بگویم.

البته خیلی ها اصرار دارند که بگویند ما در رابطه با بحث استراماچونی هیچ اقدامی نکردیم و بر این حرف خود خیلی هم اصرار دارند و اصرار هم بی دلیل نیست و به دنبال اهداف خاص دیگری هستند. اما من اینجا جا دارد اعلام کنم که حضور ما در ایتالیا بود؛ نه به ترکیه، قطر یا دبی. در این شرایط کرونایی سفر ما به ایتالیا سخت بود. این سفر با مجوز امور خارجه،  سفارت ایتالیا و بر اساس مصوبه هیات مدیره محترم و برای تخفیف گرفتن به این سفر رفتیم که همه مستندات را نشان می دهم تا هواداران بدانند چه اتفاقی در مورد بحث استراماچونی افتاده است.

* امشب برگ به برگ با مستندات حرف می زنم

اقداماتمان برای سفر از سه ماه پیش یا شاید بیشتر صورت گرفت که بر اساس مصوبه هیات مدیره بود. در آن زمان نه بحث بازی ما با سپاهان مشخص بود و نه تاریخ دربی. ضمن اینکه اعتقادمان این بود که باید یک پرونده سنگین و بزرگ را در ایتالیا در قالب تعامل، تقسیط و اقاله ورود پیدا کنیم. در خصوص مذاکره با استراماچونی در رم ایتالیا تمامی مکاتباتی هست و البته نمی دانم چرا عده ای اصرار دارند که بگویند ما به هوادار دروغ گفته ایم. نمی دانم این اصرار به چه دلیلی است اما می توانم مستندات را امشب برگ به برگ بگویم و بدانند چه اتفاقاتی افتاد.

 ما طی مکاتبه ای که با فدریکو داشتیم، اعلام کردیم که ما در واقع برای تخفیف و تقسیط آمده ایم و می خواهیم پرونده خود را در فیفا ببندیم. این موضوعات جلو رفت و در نهایت مباحثی که مطرح شد او را برای فصل آینده به عنوان یکی از از گزینه های خود قرار دادیم. شروط گذاشتیم که اگر در جام حذفی و یا آسیا موفق نبودیم، شما هم می توانید یکی از مربیان ما باشید؛ در کشور ایران و در باشگاه استقلال. مباحث به طول انجامید و در نهایت به سمتی رفت که در واقع وکیل او اعلام کرد که پیشنهاد رسمی ما به او مکتوب باشد. در نامه ای که متن انگلیسی و فارسی آن موجود است، آورده ایم که امیدواریم همه چیز خوب باشد و ساعت ها وقت در جلسات هیات مدیره صرف این موضوع کرده ایم و همچنین شما داشتیم. با رویکرد مثبت اینجا آمده ایم که همه چیز را حل کنیم و منتظر رای فیفا نماندیم. در مورد مسائل اقتصادی، هفتصد هزار یورو برای پیش پرداخت و یک میلیون یورو برای حقوق سالیانه به شما تضمین کی کنیم اما من اجازه دادن هر مبلغی بالاتر از این به شما را ندارم و ما فکر می کنیم این یک پیشنهاد بسیار خوب برای شما است. امیدوار هستیم که آندره با ما موافقت کند. در پایان ضروری است که بگویم امکان پرداخت بیش از این وجود ندارد و امیدوارم در پیشنهاد خود تجدید نظر کنید. 

از سال گذشته به این مربی بر اساس مطالبه اش و طلب هایی که داشت و حتی بر اساس جرایم دیرکرد و آن 5 درصد روزشمار و آن ماهی ده هزار تا را محاسبه کردیم که در واقع 520 هزار یورو از ما مطالبه داشت. در این پیشنهاد حتی 700 هزار پیشنهاد دادیم. برای فصل جدید هم در قرارداد قبلی 750 هزار یورو بوده و ما یک میلیون یورو پیشنهاد دادیم. چرا این کار را کردیم؟ اول باید از هیات مدیره تشکر کنم که همکاری داشتند. در ثانی شکایت 285 صفحه ای که استراماچونی به فیفا داده بیش از دو میلیون یورو هست و ما محاسبه کردیم اگر قرار است به یکباره پرداخت کنیم، بر اساس ماده هفتی که با او امضا شده، بهتر است یک میلیون و هفتصد هزار یورو به او بدهیم و او روی نیمکت ما بنشیند.

اما در پیشنهاد دوم فدریکو به ما  اعلام کرد که می توانیم روی این احتمال کار کنیم و این نظر ماست. 900 هزار یورو برای بستن پرونده در فیفا. این همان بحثی بود که ما به دنبالش بودیم. وی در ادامه نوشته بود یک میلیون و 500 هزار یورو برای فصل 2020 و 2021. وقتی با این اعداد موافقت کردیم، وکلا روی برگشت او به تهران توافق خواهند کرد. در واقع از طریق فدریکو حدود دو میلیون و چهار صد هزار یورو  به صورت رسمی به ما اعلام شد و گفتیم توان پرداخت این پول را نداریم. با این حال باز در مذاکرات بعدی اعلام کردیم برای بازگشت او آمده ایم و مجددا هفتصد هزار یورو را به هشتصد هزار یورو تغییر خواهیم داد که این پول جهت بدهی های گذشته برای بسته شدن پرونده های فیفا در دو قسط به او پرداخت خواهد شد. چهارصد هزار یورو طی 20 روز آینده و چهارصد هزار یورو هم در 48 ساعت مانده به حضورش در ایران. 

* محبوبیت استراماچونی و افزایش نرخش

برای فصل بعدی هم مبلغ دو میلیون یورو را یر به یر کنیم و پرداخت جدید برای سال جدید نداشته باشیم. همین می توانست مقرون به صرفه باشد و حتی از طریق چند هوادار عزیز هم توانستیم اقداماتی انجام دهیم اما مجددا نوشت که استراماچونی متقاعد نشده و رقم درخواستی شما پایین تر از خواسته اوست. دوستانی که می گویند پیشنهادی نشده، متن نامه اش موجود است. در نامه آمده که او گفته باید 900 هزار یورو برای فصل جدید به من بدهید. استراماچونی از نظر محبوبیت بسیار بالا قرار گرفت اما این محبوبیت ها بر نرخ او اضافه کرد. هرگز نمی خواهم محبوبیت او را کم کنم اما بندهایی که به ما اعلام شد را می گویم. 

بند اولی که فدریکو به ما اعلام کرده گفته نهصد هزار یورو برای بسته شدن پرونده در فیفا. بند الف و بند یک- یک و همچنین یک میلیون و پانصد هزار یورو برای فصل جدید.

دو. ترکیب تیم. او اعلام کرده 7 بازیکن دارید که قراردادشان با استقلال به پایان رسیده و استراماچونی تاکید کرده که حداقل قرارداد 4 نفر آنها باید تمدید شود. که ما حتی اسامی را خواستیم اما اعلام کرد که چون مشکل جذب قرارداد خارجی دارید، حتما 4 نفر را تمدید کنید و حتی حاضر نشد اسامی را به ما بگوید و گفت گفتن اسامی بعد از عملی شدن بند اول قرارداد. 

* شروط استرا برای بازگشت به استقلال 

می خواهم به شما بگویم تمامی این موارد را بند به بند داریم. به جایی رسید که مذاکرات در نهایت به این نامه وکیل استراماچونی به من ختم شد که مدیرعامل عزیز موضع استراماچونی خیلی واضح است و تا زمانی که صددرصد مسائل حل نشده او به جایی نخواهد رفت. پرداخت نهصد هزار یوروی خالص در حساب بانک ایتالیایی او. تایید از فدراسیون مبنی بر اینکه می تواند به ایران بازگردد و اجازه کار دارد. سوم ایجاد یک قرارداد مناسب مالی به مبلغ یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار یورو. 

من یکسری اختیارات خودم دارم. مثل همان 700 هزار یورو و مسائلی که گفتم اما بیش از این اختیار من نیست و این رقم از آرا فیفا هم گذر خواهد کرد. استراماچونی اعلام کرد که پیشنهادی نداشتیم اما بیش از 30 صفحه نامه و مکاتبات ما موجود است و دانه به دانه مشخص است. لازم هم باشد در صفحه رسمی باشگاه هم چاپ می کنیم؛ هر چند می دانم که او از این کار گلایه مند می شود. 

* گلایه از استرا

اما یک گلایه کوچک هم دارم. انتظار ما از استراماچونی این بود که در واقع به خاطر عشق و علاقه این هوادار راحت تر می آمد؛ علی رغم یکسری موانع قانونی و رسمی که داشتیم. بهتر بود که هر روز با استقبال هواداران نرخ بالاتر نمی رفت و می خواستم هواداران بدانند نه تنها دروغ نگفتیم اما این نتیجه یک ماه و نیمه مذاکرات ما بود. البته مذاکرات رسمی ما بعد از فینال جام حذفی بود. تمام این ها موجود است و می توانیم اسناد را به اطلاع همه بدهیم. بنابراین در مورد این مربی دو سه موضوع هست. 

ما رسما بدون واسطه تلاش کردیم که پرونده را در فیفا ببندیم و از او تخفیف بگیریم که متاسفانه این تخفیف با استقبال شدید مردم برای بازگشت او روز به روز افزایش پیدا کرد و مجددا برای افزایش قراردادش برای فصل جدید هم رقم دوبرابر شد و سوم اینکه موانع قانونی داشتیم و همه تابع قانون هستیم. اگر هر اتفاق منفی صورت می گیرد و دوستان مصاحبه می کنند و بدون اطلاع و مدرک می خواهند باشگاه را مقابل هوادار قرار گیرند. بنده و اعضای باشگاه همه خودمان یک هوادار هستیم و مقابل هوادار قرار نمی گیریم و به آنها حق می دهم.

* عذرخواهی از هواداران

از همه هواداران عذرخواهی می کنم که مستحق بالاتر بودیم اما این اتفاق نیفتاد. از همه مربیانی که زحمت کشیدند و پای کار بودند در فصل گذشته، کادر سرپرستی و بازیکنان که زحمت کشیدند تشکر می کنم اما آن عزیزانی که بلافاصله اتفاقی رخ می دهد و در خبرگزاری ها مصاحبه می کنند و مستنداتی ندارند، ما با هوادار صادق هستیم و هدفم از ارائه اسناد این بود که ما به شما دروغ نگفتیم و با مجوز هم به این سمت رفتیم. 

* همه پرداخت های ریالی و دلاری 5 ماه اخیر استقلال

اما در این 5 ماه چه اتفاقاتی رخ داده است؟ می خواهم شفاف هزینه هایی که در این 5 ماه شده را بگویم تا هواداران در جریان باشند. در 19 بند هزینه کرده ایم. هزینه های هتل داخلی ما 400 میلیون تومان، پروازهای داخلی که بیشتر چارتر بوده و پرواز به قطر و پروازهایی که برای میلیچ و دیاباته در رفت و برگشت دو و نیم میلیارد تومان، پرداختی به منشا 44 هزار دلار و معادل یک میلیارد و دویست و هفتاد و شش میلیون تومان، پرداختی به سالواتوره وکیل پرونده پروپیچ 10 هزار دلار معادل 290 میلیون تومان. پرداختی به مارتین فورکل مربی بدنساز 20 هزار دلار معادل 580 میلیون تومان. پرداختی به جیمز وکیلی که 35 هزار دلار معادل یک میلیارد و 15 میلیون تومان، پرداختی به خانم سوزانا 18 هزار دلار معادل  522 میلیون تومان، پرداختی به بویان که برای دو فصل گذشته بوده 320 هزار دلار معادل 9 میلیارد و 570 میلیون تومان. پرداختی پول توجیبی و پاداش مقابل برد الاهلی عربستان در قطر 40 هزار دلار که معادل یک میلیارد و شصت میلیون تومان می شود، پرداختی در وجه میلیچ با مبلغ 80 هزار دلار معادل دو میلیارد و سیصد و بیست میلیون. پرداختی در وجه دیاباته در دو مرحله؛ یک بار در ابتدای ورود ما و یک مرحله هم در پنج روز گذشته دویست هزار درهم دویست هزار درهم در حال پرداخت هستیم که در مجموع 575 هزار دلار که معادل 16 میلیارد و 675 میلیون تومان. پرداختی به فیفا حدود 10 هزار دلار که معادل 290 میلیون تومان می شود. طی 5 ماه موفق شدیم 50 درصد از قرارداد کادرفنی و بازیکنان را پرداخت کنیم که معادل 18 میلیارد تومان می شود. 

هر ماه در این 5 ماه ده درصد پرداختی به بازیکنان داشتیم و در 9 ماه گذشته قبل از سال 40 درصد پرداختی داشتیم اما در این 5 ماه 50 درصد پرداختی داشتیم. با خیلی از بازیکنان تسویه حساب کردیم. با سرمربی سابق و کادر فنی قبل صددرصد تسویه کردیم. حقوق پرسنل را در 6 ماهه اول حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان داشته ایم. به باشگاه شهرخودرو بابت بازیکن جدیدی که گرفتیم مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان پرداختی داشتیم. پرداختی جهت بازیکنانی داشتیم که بدهی از سالهای گذشته داشتند که رقم پرداختی به آنها حدود دو میلیارد و نیم بوده است. 

پرداختی در خصوص زمین های تمرینی، پزشکی و دادگستری و کارهای کارشناسی و غیره داشتیم که حدود 900 میلیون تومان. پرداختی در جهت حرفه ای گری بابت مطالبات بازیکنان  از سال 1394 تاکنون داشته ایم. حدود 54 بازیکن بودند که مطالبه داشتند و ما حدود 31 نفر را تسویه کرده ایم. نزدیک یک میلیارد و چهارصد و بیست میلیون تومان بابت این تسویه ها پول داده ایم. برای تیم های پایه و پیشکسوتان هم نزدیک به یک میلیارد و سیصد میلیون تومان پرداختی داشته ایم. جمع کل ما 62 میلیارد و هفتصد و 18 میلیون تومان می شود. 

* به اموال استقلال اضافه کردیم! 

در شرایطی که از نظر اقتصادی خوب نبودیم، این پرداختی ها را داشتیم و من وظیفه دارم این موارد را به شما بگویم. در این 5 ماه نه حق پخشی گرفتیم و نه بلیت فروشی داشتیم. نه از تبلیغات محیطی سودی بردیم. نه اللهیار صیادمنشی داشتیم که بفروشیم. نه سید مجید حسینی فروختیم. تمام این پول را تامین کردیم تا این اتفاقات خوب افتاد و به نوعی امکانات و پشتیبانی ها باید در یک باشگاه باشد و هیچ منتی نیست. در کنار این موارد ما به اموال باشگاه استقلال اضافه کردیم. اتفاقی که برخی به راحتی از کنار آن گذشتند اما من نمی توانم به راحتی بگذرم. بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ما توانستیم هزار میلیارد تومان با گرفتن دو سند تک برگ دو ورزشگاه مرغوبکار و کمپ مرحوم حجازی را به سرمایه های باشگاه اضافه کنیم. این جزو افتخارات باشگاه است. برند استقلال را از طریق اداره ثبت مالکیت ها و در روزنامه رسمی کشور به ثبت رساندیم و کسی حق ندارد با برند ما تولیدی و کار اقتصادی کند و آنهایی که انجام دادند به سراغشان می رویم برای گرفتن حق و حقوق باشگاه. 

*بدهی هایی دادیم که در هیچکدام سهیم نبودیم

تمامی اسناد پرداختی بر اساس جدول ذیحسابی در باشگاه موجود است و اگر لازم شد درآمدها و هزینه ها را روی سایت منتشر می کنم. بحث بعد پنجره نقل و انتقالات است. در حال حاضر نزدیک به 615 هزار دلار معادل 17 میلیارد و هشتصد و سی و پنج میلیون تومان برای شفر، 4 میلیارد و صد و بیست و پنج میلیون تومان برای بودورف و چهار میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان برای پاختاکور که در هیچکدام ما سهیم نبودیم پرداخت کردیم.

* بیش از 64 میلیارد بدهی پرداخت کردیم

البته من این مشکلات را می دانستم و آمدم که این وزنه ها را برداریم و بیش از 64 میلیارد تومان پرداختی داشتیم. مجموع اعداد باز شدن پنجره نقل و انتقالات 26 میلیارد و سیصد و ده میلون تومان بود. در ابتدای سال هیچکس نمی دانست کرونا قرار است چه بلایی برای دنیا رقم بزند. نه من و نه هیچکس دیگر از این موضوع اطلاع نداشت. شاید خیلی از اقتصاددان ها می دانستند اما هرگز فکر نمی کردند قیمت دلار دو و نیم برابر شود.

* دلیل استعفایم فروش صیادمنش و شفر بود

برخی مرتب می گویند که پول شفر را بدهید و چرا پول این مربی را ندادید؟ اول از همه باید بگویم چرا به عنوان رئیس هیات مدیره از استقلال رفتم. یکی از دلایل جدایی من از استقلال همین آقای شفر بود. یکی از دلایلش فروش صیادمنش بود به علاوه 16-17 دلیل دیگر که رسمی وجود دارد و در سالهای آینده آن را اعلام خواهم کرد. اما تامین این 26 میلیارد در شرایط فعلی کار بسیار سختی است اما وظیفه من است و کوتاه نخواهم آمد. اعزام تیم به قطر، حفظ بازیکنان، جام حذفی، شفر، بویان، پاختاکور و همه اینها با هم در کمتر از 20 روز به ما فشار وارد کرد.

* بعد از این پرونده ها نوبت پرونده های بعدی است

2 پروژه اقتصادی بزرگ را پیش بینی کردیم تا این دمل بزرگ را به صفر برسانیم. نمی خواهم به شما خبر بد بدهم اما باید واقعیت ها را بپذیریم. بدانید بلافاصله در آینده بسیار نزدیک دوباره نزدیک به 100 هزار دلار پرونده جباروف خواهد رسید. دوباره 37 هزار دلار برای کولی خواهد رسید و البته 100 هزار دلار هم باید به پادووانی بدهیم. بعد از این دوباره پرونده استراماچونی و ساشا شفر که آنها هم رقم سنگینی هستند به باشگاه خواهد رسید. امیدوارم از این مراحل هم رد شویم. برخی در خانه و روی مبل نشسته و ادعا دارند که چرا پنجره استقلال بسته است و چرا پولها پرداخت نمی شود.

* آقایان مدعی فقط 10 میلیون به ما کمک کنند

از این عزیزان خواهش می کنم، از توانی که دارند فقط 10 میلیون تومان کمک کنند. اینکه از بیرون بگوییم «لنگش کن» کار راحتی نیست. طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی نه دریافتی از دولت داریم، نه بلیت فروشی داریم و نه تبلیغات محیطی و نه حتی ترانسفر بازیکن. بارها گفته ام قائدی را راحت نمی فروشیم. اگر هم بخواهیم ترانسفر داشته باشیم هوادار مقابل ما قرار می گیرد. در این بین فقط اسپانسر داریم که مگر آنها در این وضعیت چقدر می توانند کمک کنند؟

* با پول بدهی ها می توانستیم هتل بسازیم

اگر این 63 میلیارد را که بابت بدهی های گذشته پرداخت کردیم، امروز شاید نزدیک به 30 میلیارد در حسابمان پول بود. ما حتی می توانستیم هتل بسازیم و کمپ حجازی را ترمیم کنیم. عزیزانی که فقط انتقاد می کنند بدانند در باشگاه به روی همه آنها باز است و به دیده منت آنها را می پذیریم.

* برای استقلال بد است بازیکنش قلیان به اردو ببرد و تا 4 صبح بیدار باشد!

متاسفم که بگویم به خاطر حجم کاری و تامین پاداش بازیکنان یک هفته دیرتر به تیم ملحق شدم. در 3-4 روزی که در آنجا بودم، موارد خوبی را در دوحه ندیدم. از یک باشگاه حرفه ای بعید است که بازیکنش تا 4 صبح بیدار باشد! البته نه همه ولی تعداد محدودی اینگونه بودند. برای استقلال بد است بازیکنی ساعت یک ظهر هنوز صبحانه نخورده باشد. برای استقلال خیلی بد است که بازیکنش تا ساعت 4 صبح در فضای مجازی باشد. برای باشگاهی که نگاه 30 میلیون هوادار نگاهش به ساق او است، بد است که بازیکن با خودش قلیان به اردو ببرد. شک نکنید با بازیکن خاطی برخورد خواهد کرد.

* بازیکن 2 میلیاردی از ما 10 میلیارد خواسته است

کارمندی که ماهی 2 میلیون تومان حقوق می گیرد نگاهش به ساق پای شما بازیکنان است! بعد شما تا صبح بیدار هستید؟ تا زمانی که من هستم اجازه نمی دهم این اتفاق رخ دهد. کاری به قانون وضع شده ندارم و شاید به قانون عدم جذب خارجی ها اعتقاد نداشته باشم ولی بازیکنانی داریم که ناشناخته و عاشق استقلال هستند و می توانند به باشگاه کمک کنند. اگر لازم باشد از بازیکنان امیدمان استفاده می کنیم که قدر آن کارگر را بداند. مگر می شود بازیکن تا ظهر بخوابد؟ من واقعا متاسف هستم. مگر می شود بازیکنی که 2 میلیارد قراردادش بوده الان 10 میلیارد بردارد؟ ما به خاطر فشار هواداران مجبور بودیم قراردادهایی ببندیم که اعتقادی به آن نداریم.

* تمام بازیکنان باید تست پزشکی بدهند

الان اعلام می کنم تمامی این بازیکنان باید تست پزشکی بدهند و سرباز باشگاه باشند. باشگاه همه کار کرده، پاداش داده، هتل گرفته، پرواز اختصاصی در اختیار آنها گذاشته و بازیکن کاملا باید در اختیار باشگاه باشد. شک نکنید در ساختار باشگاه هم تغییرات اساسی خواهیم داد. در خیلی از بخش های باشگاه مشکلات اساسی خواهیم داشت که باید اصلاح شود.

* نظرم را در مورد سرمربی به مجمع داده ام

نظر من درباره سرمربی جدید بر مبنای کارشناسی به مجمع و هیات مدیره ارائه شده و منتظر هستم آنها نظراتشان را ارائه کنند. جا دارد از همه آنها تشکر کنم که با من همراهی داشتند. متاسفانه در پیشنهادی که دادم یکسری که همیشه در این فوتبال هستند نرخ ها را بالا بردند ولی ما دست آنها را کوتاه می کنیم و چیزی که به صلاح دولت و باشگاه است را اجرا می کنیم. اجازه می خواهم این یکی دو روز را هم به ما فرصت بدهند تا از طریق مصوبه هیات مدیره نتایج بهتری بگیریم.

* مانع رفتن بازیکنانی که پیشنهادات خارجی دارند نمی شویم

برای لیگ قهرمانان تلاش کردیم و یکسری بازیکنان، پیشنهاد خارجی دارند. ما به این پیشنهادات احترام می گذاریم. بازیکنانی که پیشنهاد خارجی خوب دارند و نظر آنها و خانواده خودشان مبنی این است که در خارج رشد کنند، ما خیلی مانع نمی شویم اما با چنگ و دندان شاکله تیم را حفظ کردیم. بعد از رفع مشکل پنجره نقل و انتقالات 2- 3 بازیکن خوب که شما خواهید شناخت را جذب می کنیم.

* قائدی را نمی فروشم مگر اینکه قیمت او در فوتبال ایران انقلاب ایجاد کند

پرداختی به دیاباته مرتب صورت می گیرد و او را حفظ می کنیم. قائدی را نمی فروشیم مگر به قیمتی که برای فوتبال ایران خوب باشد و انقلابی در فوتبال ایران ایجاد کند. در خصوص شجاعیان هم باید بگویم متاسفم که برای آسیا و لیگ بارها مراجعه کردیم که مشکل او حل شود اما نمی گذراند در لیگ ایران بازی کند. ما کارت بازی او را برای آسیا گرفتیم اما دوستان در ایران باز هم اجازه ندادند. وقتی آقایان متزلزل عمل کردند، ما اجازه ندادیم مقابل الاهلی بازی کند که خدای ناکرده بازی 3 بر صفر شود. مگر استقلال باشگاه این مملکت نیست؟ چرا نمی خواهید با استقلال همکاری کنید. 

* اهل استعفا نیستم و کنار نمی کشم

این را هم بگویم که من اهل استعفا نیستم و سال گذشته که این کار را کردم دلایلی قانع کننده داشتم. الان به عنوان مدیرعامل کار می کنم و استعفا نخواهم داد چون با انگیزه بیشتر می خواهم کارم را انجام بدهم. ما در حال رفتن به سمتی هستیم که موانع را برطرف کنیم و از نقطه صفر کارها را زیر بنایی انجام دهیم. شک نکنید 2 سال دیگر بهترین بازیکنان را به همه دنیا صادر خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد۲۲ IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    9 0
    علی برکت الله.....‌‌
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    9 5
    اونوقت استقلالی ها میگن وزیر پرسپولیسه. شما یه بازیکن با غیرت که اهل دود نباشه بیار تیمت تا نتیجه بگیری.
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    7 3
    احسنت بر تیم پایه بزن بهادرهای فرودگاه های قطر و مشهد
  • رضا IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    4 1
    هزینه هاشون از بارسلونا بیشتره تا ۴ صبح قلیون میکشن و تو اینستا به هوادار فحش میدن بعد میگن وزیر پرسپولیسیه
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 0
    خدایا این سرزمین را از دروغ درو بدار!
    • امیر IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      0 0
      الهی آمین
  • امیر IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 2
    میدونیم شما استعفا نمیدید. چون شما مامور وزیر برای نابودی کامل استقلال هستید.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 2
    گماشته وزیربیچاره گر ورزش وعشق لنگی
    • رضا IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      2 1
      دیگه از توهم گذشته
  • رضا IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 2
    توییت جدید وریا غفوری: ما فقط دو سیب نبردیم ، ما پرتغال خامه هم بردیم
  • هادی حجازی IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 2
    اگه لانه ی فساد خسروانی رو منحل کنن, هم فوتبال ایران پیشرفت میکنه و هم پول بیت المال نابود نمیشه.
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      1 1
      نظرت راجع به انحلال لانه عبدو چیه لنگی
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 0
    این آقا میگه برای حل مشکلات حقوقی به رم رفتم ولی سر تا پای گزارش خود از اصرار و تمنا و التماس برای برگشتن استراماجونی میگوید، جالبه که ادعای صداقت هم دارد، کاش لا اقل قصدی غیر از خودنمایی و موج سواری روی احساسات هواداران را داشت.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    مرد حسابی در دوران مدیریت جنابعالی شاکله تیم مقتدر و خوش سابقه ای چون استقلال به هم ریخته ، هرکسی ساز خودش را میزند و راه خودش را میرود، و میخواهداحساسات هوادران ساده دل را پله ترقی خود کند، بازیکنان باهم و با کادر فنی و پزشکی درگیری فیزیکی دارند،استقلال را متلاشی کرده و با گردنی افراشته میفرماید اهل استعفا نیستم، حکایت جنابعالی و آن مرد شیاد ایتالیایی حکایت آن شیخ و برجام کذایی اش است،که مردم به فلاکت افتاده اند ایشان هنوز در آرزوی معشوق برجامش غزلسرایی میکند!
  • حمید IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 0
    جواب استراماچونی‌رو هم بزارید تا روسیاهی بمونه برای زغال!
  • علـی IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    ایشون همون یه حرکتش قبل از بازی فینال جام حذفی و مطرح کردن رفتن دنبال استراماچونی! نشون داد که هیچ بویی از مدیریت نبرده و هیچـــی حالیش نیست!
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    آقای دست نشانده‌ی....! کار خودتو کردی موفق هم بودی!!!!!!
  • سید علی رضا IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    اگر بازیکن با خود قلیان به قطر برد چرا آقای احمد سعادتمند با آن ها برخورد نمی کند و فقط حرف می زند عمل کنید فقط حرف نزنید. آقای احمد سعادتمند اگر نمی تواند خوب در استقلال مدیریت کند برود
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    آیا میدانید اگه فقط روزی 10 دلار به من سرپرست خانوار 4 نفره بدید میشه ماهی 8 میلیون تومن پولی که در خیلی از کشورها به گدایان میدهند نه من با 10 سال سابقه کار خیلی مفید
  • رسول مجیدی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 1
    دوستان من یک استقلالی دوآتیشه هستم و جانم رو برای پیراهن تاج و آبی میدم. ولی در کنارش باید انصاف هم داشته باشیم و تعصب کورکورانه نداشته باشیم. استقلال در این چند سال نه جامی گرفته و مسائل اخلاقی رو رعایت کرده, آخه ما هواداران داغون استقلالی چه گناهی کردیم که هم تیم مورد علاقمون شکست بخوره و هم بازیکنان قلیانی در فرودگاه هواداران رو کتک بزنند. دشمن استقلال دشمن فرضی است که برای فرار از ناکامی ها برای خودش درست کرده, آخه وزیر باعث شده از آسیا با حقارت تمام حذف بشیم؟؟؟؟؟؟ آخه وزیر باعث شده در یک نیمه 3 گل از تراکتورسازی بخوریم؟؟؟ التماس یه کم فهم و شعور برای طرفداران استقلال
  • فرزاد فرامین IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 0
    در مورد آقای سعادتمند باید عرض کنم بحث قلیان کشیدن بازیکنی نباید باعث تشویش همگان شود چون اگر کاره ای هستی اقدام عاجل کن وگرنه شما ناتوان از مدیریت هستید ..و تیم شما بدلیل سو مدیریت هرج مرجی شده ..عدم توانایی در جمع کردن تیم گرفتن بازیکنان و مربی عالی در خور تیم و بستن استقلالی مقتدر در حیطه کار شماست ، شما لطف کنید به جای شلوغ کردن جواب یک سوال را بدهید چطور ممکنه دو تا تیم زیر نظر یک فدراسیون باشند اونا هست مدیره را انتخاب کنند یکی از تیمها همه چیزش روی حساب باشد از مدیریت کادر مربیگری و بازیکنان اما دیگری کاملا افسار گسیخته و نا بهنجار ... اگر این جواب را بدهید مردم و طرفداران تکلیف تیم و روشن میکنند .. لطفا جواب بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس