حدود 280 هزار محصل نوجوان آمریکایی به کرونا مبتلا شدند

گزارش یک مرکز بهداشتی آمریکا از ابتلای حدود ۲۸۰ هزار محصل کم سن و سال این کشور به ویروس کرونا در یک بازه زمانی ۶ ماهه حکایت دارد.

به گزارش مشرق، گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) در روز دوشنبه نشان داد حدود ۲۸۰ هزار کودک محصل کم سن و سال در این کشور از اول مارس (یکشنبه ۱۱ اسفند) تا ۱۹ سپتامبر (شنبه ۲۹ شهریور) در یک بازه زمانی ۶ ماهه به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» میزان موارد جدید ابتلا به کرونا به طور مداوم در بهار و سپس تابستان افزایش یافته و در ۱۹ جولای به میزان ابتلای ۳۷.۹ درصد در هر نفر ۱۰۰ به اوج خود رسید.

این داده‌ها به عنوان پایه ای برای نظارت بر روند رشد شیوع کرونا با توجه به اینکه برخی مدارس اکنون و در ماه های آینده به آموزش حضوری تاکید دارند، کمک می‌کند. این مطالعات نشان می‌دهد که یادگیری حضوری در مدارس خطر انتقال کرونا را افزایش می‌دهد.

در بخشی از این گزارش آمده است که به طور کلی ۲۷۷۲۸۵ کودک در آمریکا به کرونا مبتلا شده، ۳۲۴۰ نفر در بیمارستان بستری شدند، ۴۰۴ نفر تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتندو ۵۱ نفر درگذشتند. اینک متخصصان بهداشت در آمریکا بیشتر نگران خطر انتقال کرونا توسط کودکان به والدین خود هستند.

در این گزارش آمده که میزان آلودگی از منطقه ای به منطقه دیگر بسیار متفاوت است و مقامات محلی باید از نزدیک وضعیت را کنترل کنند تا بهترین تصمیم در مورد لزوم برقراری آموزش حضوری اتخاذ شود.

آمریکا همچنان بیشترین سهم را در میان تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در اختیار دارد. بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به حدود ۷ میلیون و سیصد هزار نفر و قربانیان این ویروس نیز به بیش از ۲۰۹ هزار نفر رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس