کد خبر 1123899
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
تکرار تجارب مدیران تبلیغاتی به چه قیمتی؟/ تغییر، بیخ گوش مدیرعامل استقلال

عضو هیئت مدیره استقلال در یک استوری استقلال به مدیرعامل باشگاه طعنه زد.

به گزارش مشرق، مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اتفاقات اخیر این باشگاه متنی را خطاب به احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال منتشر کرده است.

او در اینستاگرامش نوشت:‌ بنده به عنوان کوچک‌ترین عضو باشگاه استقلال توصیه می‌کنم؛ برادر عزیز جناب آقای دکتر سعادتمند کوچکترین حق هوادار است در جریان کامل مذاکرات استراماچونی و مسائل و اتفاقات اخیر باشگاه باشد. سالها بعد باید از تک‌تک هواداران این روزهای استقلال مجسمه بسازند و جلوی در باشگاه بزنند تا همه بفهمند هوادار استقلال چه روزهایی را تحمل کرد و پای تیمش ماند.

با توجه به ناکامی های اخیر استقلال و نارضایتی هواداران آبی‌پوش اعضای هیئت مدیره باشگاه هم از عملکرد سعادتمند رضایت ندارند. در این خصوص آنها حتی درخواست سعادتمند برای برگزاری جلسه هیئت مدیره در راستای انتخاب سرمربی جدید را نیز نپذیرفتند و به نظر می‌رسد این تنش‌ها طی روزهای آینده جدی‌تر شود و اتفاقات جدیدی رخ بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    خربزه هم میفهمد که این دعوا زرگریست، میخواهند دوباره بحث مرده استرا ماچونی این بلای جان اقتدار استقلال را تازه کنند و ذهن هواداران را از بی کفایتی و خودخواهی خود منحرف سازند. هواداران عزیز بدانید هر کسی که اینروزها بیشتر و به این شکل افراطی سنگ ما را به سینه میزند از همه حقه بازتر است. هواداران عزیز با بیراهه روی راه ادامه کار این مسئولین دروغگو و قدرت طلب را هموار تکنید. مجیدی، فکری، نامجو ، طباطبایی و .. خود باید سکان ساختار و هدایت تیم را بعهده بگیرند و سیاست پیشگان مزور را از ساحت تیم دور سازند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس