چرا محرم نویدکیا به پیشنهاد همکاری با قلعه‌نویی پاسخ منفی داد؟

سرمربی فعلی تیم فوتبال سپاهان دلیل رد پیشنهاد همکاری با امیر قلعه نویی در سال‌های گذشته را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا در حالی امسال سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد که در سال های گذشته به واسطه حضور امیر قلعه نویی در این تیم، پیشنهاد همکاری با این باشگاه را داشت. قلعه نویی در سال ۱۳۹۷ و بعد از آنکه هدایت تیم سپاهان را قبول کرده بود، درباره محرم نویدکیا اظهاراتی داشت.

قلعه نویی ضمن استقبال از حضور نویدکیا در کادر فنی اش به عنوان مربی گفته بود: « در ذهنم بود که محرم را در عرصه مربیگری بیاورم چون وقتی که در سپاهان بودم این بازیکن هم از لحاظ فنی و اخلاقی سطح بالایی داشت و مطمئنم در مربیگری هم همینطور خواهد بود. این پیشنهاد را به باشگاه داده‌ام و باید بنشینیم و با نویدکیا هم صحبت کنیم. یکسری صحبت‌هایی هم شده است که باید صحت و سقم آن مشخص شود.»

بیشتر بخوانید:

اکنون باید محرم را آنالیز کنیم، نه قضاوت

با این حال نویدکیا به پیشنهاد قلعه نویی برای حضور در کادر فنی سپاهان و استارت کار مربیگری اش پاسخ منفی داده و هیچ زمانی هم دلیل این تصمیمش را رسانه ای نکرده بود.

کاپیتان پیشین سپاهان که حالا به عنوان جانشین امیر قلعه نویی در این تیم انتخاب شده، شب گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه اصفهان، درباره مسائل مختلف از جمله پیشنهاد قلعه نویی شفاف سازی کرد.

نویدکیا در این مورد گفت: «بله آقای قلعه نویی دو بار با من صحبت کرد. با اینکه می دانستم ایشان مربی موفقی است و تیم هایش همیشه موفق بوده اند، ترجیح دادم آرامش داشته باشم و کار نکنم. خیلی محترمانه از ایشان معذرت خواهی کردم و فکر می کنم به صلاح هر دو طرف بود.»

نویدکیا همچنین تایید کرد که از تیم های گل گهر و ذوب آهن پیشنهاد سرمربیگری داشته است ولی مذاکره با این دو باشگاه بدون نتیجه مانده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا توکلی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    2 0
    یکی از بزرگترین چالش های هر مربی مه در سپاهان بخواهد سرمربی باشد تیم حریف و ... نیست بلمه مشکلات و دست اندازی هایی است که آقای نوید کیا بوسیله عده ای جیره خوار در سکو ها و مطبو علت بر علیه سرمربی راه می اندازند است ایشان آبروی سپاهان را در باشگاه های آسیا بردند چون از نظر فنی نه تجربه و نه تاکنون تیم داری کرده است این است عملکرد مدیرانی که بدنبال فضا سازی های مجازی تصمیم های نادرست میگیرند تا جوی که خود نویدکیا درست کرده بود که به سرمربیگری برسد را آرام کنند اما سوال این است به چه قیمتی !!؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس