کد خبر 1123511
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
ابولقاسم‌پور: عیسی دهان خیلی از منتقدها را بست/ یحیی موفق‌ترین مربی ایران است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان توانستند خیلی خوب تفکر گل‌محمدی را در زمین اجرا کنند و به نظرم او موفق ترین مربی ایران است.

به گزارش مشرق، بهنام ابولقاسم پور درباره پیروزی شاگردان گل محمدی مقابل السد اظهار کرد: بچه ها خیلی منطقی بازی کردند و همدیگر را پوشش دادند. بازیکنان جدید هر چه بیشتر بازی کنند زیر روی فشار بیرون می آیند و برای پرسپولیس مفیدتر می شوند. خیلی ها با بی منطقی بازیکنان جدید و مخصوصاً آل کثیر را مورد انتقاد قرار دادند. دیدیم که گل سرنوشت سازی زد و دهان خیلی از منتقدها را بست.

بیشتر بخوانید:

صعود پرسپولیس با غلبه بر السد/ سرخپوشان بازهم نسخه ژاوی را پیچیدند +فیلم

او ادامه داد: بازیکنان توانستند خیلی خوب آن تفکر گل محمدی را در زمین پیاده کنند. یحیی با توجه به تجربه ای که در تیم های باشگاهی و ملی نیز دارد، به نظرم موفق ترین مربی ایران است. آرزو می کنم به فینال راه پیدا کنیم و با مربی ایرانی قهرمان آسیا شویم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد. بچه ها خیلی باهوش بازی کردند و احساسی عمل نکردند. دوندگی خوبی داشتند و فعل خواستن را صرف کردند. با وجود تمام مشکلات مالی همه چیز را کنار گذاشتند و دل مردم را شاد کردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: السد چند بازیکن کلیدی و قدرتمند دارد. آن ها شرایط میزبانی و آب و هوا را داشتند و در مقابل پرسپولیسی ها خسته تر بودند اما زیرکی یحیی و گوش دادن به صحبت های او باعث موفقیت تیم ما شد و اتفاق خیلی خوبی برایمان افتاد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس