مومنی: هوادار استقلال را له کردند و جام حذفی را از دست دادند/ تیم مال مجیدی است نه سعادتمند!

یک بازیکن پیشین استقلال با انتقاد از احمد سعادتمند و مدیریت این باشگاه می‌گوید که مدیران استقلال با تصمیمات اشتباه جام حذفی را از هواداران گرفتند و بدون برنامه‌ریزی راهی آسیا شدند.

به گزارش مشرق، محمد مومنی درباره دیدار استقلال و پاختاکور که به شکست دو بر یک آبی‌پوشان و حذف از آسیا منجر شد گفت: تفاوت بسیار زیادی بین استقلال و پاختاکور وجود داشت. تیم ازبکستانی هدفمند بازی کرد و کاملا استقلال را آنالیز کرده بود. آن‌ها از نقاط ضعف استقلال استفاده کردند و جلوی نقاط قوت تیم را هم گرفتند. بازی مالکانه استقلال پایین بود چرا که پاختاکور از مقابل محوطه جریمه پرس و عرض بازی را زیاد کرد.

او با بیان این که پاختاکور از نظر فیزیکی تیم برتر میدان بود افزود: بازیکنان این تیم در تقابل‌های یک در برابر یک موفق بودند و ما هم در کارهای سرعتی و قدرتی توان مبارزه نداشتیم. به طور کلی استقلال از نظر فیزیکی در پایین‌ترین حد خود قرار داشت. مضاف بر این که غیبت وریا غفوری و هروویه میلیچ از نظر روانی باعث کاهش سطح اطمینان بازیکنان شده بود.

این کارشناس فوتبال با اشاره روی آوردن استقلال به بازی مستقیم و ارسال‌های بلند گفت: ارسال توپ‌های بلند، مدنظر پاختاکور بود چرا که تمام ضربات را در هوا می‌زدند. در اداره توپ و میدان ناکام بودیم و در سومین پاس توپ لو می‌رفت. با این حال موقعیت‌های گل خوبی ایجاد کردیم که از دست رفت.

مومنی بازی گرفتن از مطهری را از ابتدای بازی اشتباه قلمداد کرد و یادآور شد: حیف شد که ارسلان مطهری از ابتدا به میدان آمد. ما نیاز به برد داشتیم و اگر ارسلان در نیمه دوم به بازی آمده بود، حتما می‌توانستیم با استفاده از خستگی بازیکنان آن‌ها نهایت استفاده را ببریم. آرش رضاوند و سایر بازیکنان تعویضی هم در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتند.

این بازیکن پیشین استقلال درباره این که گفته بود اگر سعادتمند نتوانست استراماچونی را بیاورد، حتما استعفاء دهد، گفت: هنوز روی همین حرفم ایستادم. آن‌ها از اسم استراماچونی استفاده کردند. ما جام حذفی را به خاطر استراماچونی از دست دادیم، مجیدی را از بین بردیم و به نامجو مطلق هیچ نوع اعتمادی نکردیم که سرمربیگری را به او دهیم. این‌ها راهکارهای مدیریتی است که یک مدیر باید برای تیمش انتخاب کند. می‌توانستند برای نامجومطلق حکم سرمربیگری بزنند اما این کار را نکردند. بازیکنان به سرمربی اعتماد نداشتند. من چنین اتفاقی را در تاریخ فوتبال استقلال هم ندیده بودیم.

او ادامه داد: با اسم استراماچونی و الان هم الکس نوری در حال از بین بردن اشتباهات خود هستند. مملکت ما دلار ندارد. ما مشکلی با خارجی‌ها نداریم. اگر این دو نفر حاضر به عقد قرارداد ریالی هستند، ما مشکلی نداریم.

مومنی هم‌چنین با بیان این که فوتبال در ایران به "رو کم کنی" تبدیل شده است گفت: هیچ وقت کسی نمی‌گوید با همدیگر موفق شویم. ما خرد جمعی بلد نیستیم. دوست داریم سلیقه شخصی را اعمال کنیم. فوتبال بازی گروهی است و نظر شخصی را برنمی‌تابد.

این کارشناس فوتبال با انتقاد از کارنامه الکس نوری گفت: اگر فرهاد مجیدی هم سرمربی وردربرمن بود، همان نتایج را می‌گرفت. رولند کخ دستیار کریستفور دام بود و به استقلال آمد اما موفق نشود. ما نیاز به سخت‌افزار مناسب داریم تا خارجی‌ها موفق شوند.

این پیشکسوت آبی‌ها درباره سرنوشت نیمکت مربیگری استقلال گفت: ما بهتر از فرهاد مجیدی نداریم. در حال حاضر داشته ما مجیدی است و این تیم هم مال فرهاد مجیدی است نه احمد سعادتمند. او باید کنار برود یا مجیدی را برگرداند. چطوری ما را در سیاست راه نمی‌دهند اما هر کاری می‌خواهند در فوتبال انجام می‌دهند. باید سعادتمند از موضع خودش کوتاه بیاید. شایسته‌تر از مجیدی نداریم.

مومنی تاکید کرد: تا به حال طرفداران استقلال را له کرده و جام حذفی را از ما گرفتند و در آسیا هم دیدیم که تیم سرمربی نداشت و حتی نامجو به عنوان سرمربی اعلام نشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    11 2
    سعادتمند مثل بقیه مدیرعاملان دوران مسعود،داره دستورات وزیر رو اجرا میکنه.. به دوران مسعود نگاه کنید.. همیشه قبل از شروع فصل جدید استقلال مربی نداره. بازیکنان با کیفیت استقلال میرن(باشگاه یه جوری اونارو فراری میده)اگه مربی که آووردن خوب باشه وسطای فصل یه کاری میکنن که فرار کنه و..... همینکه در دوران مسعود پرسپولیسی فر استقلال منحل نشده خوبه.. البته من مطمئنم در آخرین سال وزارت مسعود، مسعود ضربه نهایی رو به استقلال میزنه(میتونه کسر امتیاز-سقوط به دسته پایین تر و یا باطل شده مجوز باشگاه باشه)
  • عشق تاج IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    11 4
    واقعا درود بر تو حرف دل بسیاری از استقلالی هارو زدی تحلیل خوبی بود لعنت بر سعادتمند و مسعود لنگی که با تعصب ما استقلالی ها بازی کردند و تیممون با فساد این دو لنگی فصل را دست خالی به پایان برد خدا ازتون نگذره این اشک هایی که دیروز ریختیم صد در صد گریبانتونو خواهد گرفت
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    6 4
    ممد اقا اسمان ریسمان نباف جام حذفی حق تیمی بود که تنهادر یک نیمه سه گل داخل دروازه تان کرد همه میدانند بارها حقش راضایع کرده اید
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      7 3
      آره حق اون تیم بود!!!!بازی که کلا ۲۴دقیقه بود,همونجور که چهارسال از حسن و مسعود و .....همه کار کردن که لنگ قهرمان بشه،خجالت داره
  • علی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    7 5
    خداراشکر که استقلال باخت وهزینه هایی راکه بنا بود درادامه مسابقات(هزینه هتل ، پاداش بازیکنان ومربیان ، و........) به بیت المال تحمیل کندکم کرد .
    • علی IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      0 0
      واقعا چرا اینقدر بعضی ها احمقن یک نگاه هم به پاداش و جوایز تیم های صعود کننده از مراحل مختلف جام کنی بد نیست
  • علـی IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    6 5
    حرص بیخود نخور! تا این وزیر سرِ کار هست وضع استقلال همینه...!!!!!!!!!!
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    2 1
    بنده خدا این استقلالی ها چقدر مظلومندفقط سالی ۱۴ بازیکن میگیرن و اینجور که معلومه فقط مربی محبوب این تیم فراری شده .تا زمانی که کم کاری تیم ومربی و گردن این واون میندازید وضع تون همینه .اولین شرط پیروزی پذیرش ضعف تون هست .شما به مربی تون نگاه کنید ضعف ارنج تیم رو گردن داور و مدیر عامل و مصدومیت میندازه .هرمسابقه ای که باختید همین جور برخورد کردید
  • حامد US ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    2 3
    بهتر است زودتر یک مربی غیر از مجیدی را انتخاب کنند. مجیدی دنبال باند موسوی هست. برای همین اگر بیاید همان مشکلات خواهد بود. امسال پاشازاده و یا فکری دیت کمی از مجیدی ندارند.
  • علی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    5 6
    لعنت خدا بر بابامسعودلنگی.
  • ناشناس IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    4 4
    ما اگه دیشب باختیم بخاطر داور بود وگرنه ما برنده بودیم گل اول که آفساید بود بعدشم داورو خریده بودن مادوتا پنالتم واسه ما نگرفتن بازی کاملا ناعادلانه بود مااگه باختیم بخاطر سعادت مند و کاراش بود اگه هی رشوهی اومد آستراما چونی نداده بود روهیه بچه ها بهم نمیریخت مجیدی خودش چی بود که کمکیشن کردن مربی استقلال اونا میلیاردی پول میگیرن واسه بازی کردن بچه های استقلال سالی به دوازده ماه پول بهشون نمیدن خیلی لطف کردن که بازی کردن استقلال دیشب برنده بود نه پاختاکور بازی دیشب ناعادلانه بود برید داوراتونو درست کنین که با صد میلیون دست وپاشون گم نکن گووهه خوریم راجب استقلال نکنین ای آف سی باید بازیو دوباره برگزار کنه #استقلال #پیروز#دوباره#باید#بازی #استقلال#باپاختاکور #برگزار بشه
    • ع IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      2 1
      آقایان استقلالی مگر‌وضعیت‌پرسپولیس خیلی‌بهتر‌که‌شما‌همش ما‌مقصر‌میدانید تیمی‌که یک نیمه‌دفاع‌میکند‌عاقبتش همین‌میشه‌اینقدر به این و اون گیر‌ندید
  • میلادفرید AT ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    7 1
    برام چند مورد سواله؟ ۵ سال که استقلال توی حاشیه چرا ؟ این حاشیه نه کار پیش کسبت نه کار طرفدار پس چرا استقلال حاشیه داره چرا؟ چرا استقلال ۳سال از هم باید پاشیده بشه؟ چرا استقلال میخواد بازیکن بخره باید بره حاشیه چرا پرسپولیس اینجوری نیست؟ چرا مدیریت نهایی این ۲ تیم یکیه و همیشه استقلال به ساحل آرامش نمیرسه؟ چرا اسپانسر این تیم یکیه و مسئول اسپانسر خودش برای ما کوری میخونه؟ چرا بدهی استقلال زیاده ولی دستاوردی نداشت نه زمین داره و نه مواردی دیگه ؟ کی جواب این سوالات میده آیا جواب این نیست هدف نابودی این تیم؟
  • حسینی IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    4 1
    تیمی که سه بار سرمربی و مربی هاش عوض میشن تو طول سال، از این بهتر نمیشه اونوقت چرکپولیس هرسال با ثبات میره بالا و مسئول هر دو تیم هم موجودی چاق و بی خاصیت به اسم وزیر ورزشه!!! ظلم نمیمونه و نابود میشه. ان شالله تیم خودشون نابود بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس