کد خبر 1123156
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
برتری رئال‌مادرید مقابل بتیس

تیم فوتبال رئال‌مادرید در دیدار خارج از خانه مقابل بتیس با تصمیمات جنجالی که با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی گرفته شد به برتری سه بر دو دست یافت.

به گزارش مشرق، شنبه شب در دیداری حساس از هفته دوم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، رئال بتیس که همواره در سال‌های اخیر برای مدعیان لالیگا مشکل‌ساز شده بوده است در ورزشگاه «بنیتو ویلامارین» از رئال‌مادرید پذیرایی کرد و در نهایت شکست سه بر دو را پذیرا شد.

رئال شروعی بهتری داشت و در دقیقه چهاردهم با ضربه «فدریکو والورده» هافبک جوان خود به گل دست یافت.

در ادامه شاگردان «مانوئل پیگرینی» در تیم بتیس با وجود اینکه درصد مالکیت کمتری بر توپ داشتند، اما بسیار خطرناک نشان دادند.

در دقیقه ۳۵ «آیسا مندی» با ضربه سر تماشایی گل تساوی میزبان را به ارمغان آورد.

دو دقیقه پس از آن نوبت به «ویلیام کاروالیو» هافبک تدافعی اهل پرتغال رسید تا دومین گل میزبان را درون دروازه کهکشانی‌ها قرار دهد.

در ابتدای نیمه دوم پاس عالی «دنی کارواخال» در دهانه دروازه بتیس را «امرسون» مدافع میزبان به اشتباه درون دروازه خودی جای داد.

در دقیقه ۵۱ ضربه تماشایی «کریم بنزما» با بدشانسی به تیرک دروازه حریف برخورد کرد و درحالی‌که بنظر می‌رسید توپ از خط دروازه عبور کرده است در عین ناباوری از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده نشد.

در دقیقه ۸۱ با استفاده از کمک داور ویدئویی، رئال مادرید به پنالتی رسید تا «سرخیو راموس» پشت توپ قرار گرفته و سومین گل مدافع عنوان قهرمانی را بزند.

با این اوصاف رئال به امتیاز چهارم رسید. مادریدی‌ها در دیدار نخست مقابل سوسیداد به تساوی بدون گل رسیده بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 2
    بخشکه این فوتبال.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس