کد خبر 1122860
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
اف 35 انگلیس

یک مسئول آمریکایی از درخواست رسمی امارات از آمریکا برای خرید جنگنده‌های اف ۳۵ خبر داد.

به گزارش مشرق، امارات که اخیرا تحت نظارت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با رژیم صهیونیستی توافق صلح امضا کرده است، از آمریکا رسما برای خرید جنگنده اف ۳۵ درخواست کرد.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از یک مسئول آمریکایی با اعلام این خبر افزود که ارائه درخواست به وزارت خارجه آمریکا نخستین گام در یک پروسه طولانی برای خرید جنگنده پیشرفته اف ۳۵ ساخت شرکت لاکهید مارتین است.

بیشتر بخوانید:

به نوشته روزنامه «رأی‌الیوم»، این مسئول آمریکایی به تعداد هواپیماهای درخواستی امارات اشاره‌ای نکرد.

پیشتر انتشار اخباری درباره احتمال فروش جنگنده‌های اف ۳۵ آمریکا به امارات، انتقادهایی را در داخل رژیم صهیونیستی که همواره در تلاش برای حفظ برتری نظامی خود در منطقه است، برانگیخته بود.

قانون آمریکا حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی بر کشورهای عربی را تضمین می‌کند حال آنکه مسئولان آمریکایی می‌گویند که این برتری صرف‌نظر از فروش جنگنده‌های اف ۳۵، حفظ خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که اقدام وزارت خارجه آمریکا برای درخواست از کنگره جهت موافقت با فروش اف ۳۵ به امارات، برخی دشواری‌ها را به وجود آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    از كارشناسان نظامي سوال دارم.داشتن اسكادران هواپيماهاي پيشرفته نسل 5 چقدر در برتري نظامي يك ارتش تاثير دارد.چون ظاهراً امارات پاداش خيانت به آرمان فلسطين را در خريد F35 دريافت مي كند.
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    مرگ بر امارات صهیونیستی....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس