کد خبر 1122836
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
مورینیو هنوز از خرید بازیکن سیر نشده است

سرمربی پرتغالی امیدوار است بتواند باز هم بازیکنان جدیدی در نقل و انتقالات تابستانی جذب کند.

به گزارش مشرق، به نقل از تایمز، ژوزه مورینیو بار دیگر تأکید کرد که تاتنهام همچنان مشتاق است در این پنجره نقل و انتقالات حتی چند بازیکن بیشتر به تیم خود اضافه کند.

اسپرز تاکنون چهار بازیکن جدید به خدمت گرفته است، این تیم هفته گذشته سرخیو رگویلون و گرت بیل را به تیم اضافه کرد و قبلا نیز هویبرگ و دوهرتی را جذب کرد.  میلان اسکرینیار از اینتر و دنی اینگز از ساوتهمپتون نیز با باشگاه شمال لندن در ارتباط هستند زیرا مورینیو هم یک مدافع میانی و هم یک مهاجم مرکزی را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

برتری تاتنهام، میلان و ولفسبورگ / شارلوا با گل رضایی صعود کرد

مورینیو به خبرنگاران گفت: بازار باز است، ما تیم خوبی داریم. آیا می توانیم تیمی بهتر از آنچه در حال حاضر هستیم داشته باشیم؟ بله ، می توانیم. آیا باشگاه در تلاش است آن تیم متعادل را که همه ما می خواهیم بسازد؟ بله ، ما در تلاش هستیم. به همین خاطر شاید باز هم بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم.

تاتنهام امیدوار است روند رو به رشد خود را با برد برابر نیوکاسل حفظ کند و بتواند یک برد دیگر به دست بیاورد.

سرمربی پرتغالی در پایان درباره وضعیت دله الی نیز گفت: ‌مسابقات بسیار زیادی پیش رو داریم که اگر بازیکنی قادر به بازی در بازی بعدی نباشد، او می تواند در بازی بعدی بازی کند. دله الی نیز همین شرایط را دارد و فعلا در دسترس نیست. او باید اندومبله را الگوی خود قرار دهد و به ترکیب برگردد.

تاتنهام فردا عصر در هفته سوم لیگ برتر به دیدار نیوکاسل خواهد رفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس