به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

و این است معاملات الگوریتمی!

این شرکت داده کاوی ادعا کرده رباتش از معاملات امروز ۱۲۳ درصد سود کسب کرده!

به معاملات دقت کنید، نخریده، می‌فروشد.

به جدال نابرابر انسان و ربات پایان دهید.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ساسان IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    14 1
    آقای رییس جمهور ای کاش هرگز به شما رای نداده بودیم...
    • حسین IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      5 0
      عاقل اونیه که قبل از کار فکر کنه
  • GB ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    3 18
    جدال کجای شما دارید فریاد الکی میزنید، ربات یا علم داده ابزاری برای استفاده همین انسان ها هستن، دوست نداری از ابزار استفاده کنی از همون چرتکه استفاده کن به بقیه چکار داری!!
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    2 0
    سلام جدال نابرابر انسان و ربات هم غلطه هم درست غلطه چون از نظر اخلاقی درست نیست درسته چون وقتی یه عده ای شرکت هایی دولتی با هماهنگی هم میان و جیب مردم رو خالی میکنن و میزنن به چاک و اون وقت با همون پول ها میان بازار ارز رو میریزن بهم باید هم این طور رقابت های نا سالمی بوجود بیاد که یه عده برنامه نویس حرفه ای استخدام کنن که ربات بنویسن و سود به جیب بزنن دست کردن تو جیب مردم عادی شده واسه دولت رقابت شدید پول جمع کردن از بازار
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    26 4
    وقتی میگن بورس قماره، بعضی ها میگن نه. اگه این اسمش دزدی نیست، پس چیه؟
    • حسین IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      4 0
      yjc سلام اگر در روش آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت ، امکان فروش سهام برای نقد کردن کامل سهام وجود نداشته باشد بر اساس چه منطقی اسمش آزاد سازی است ؟ در ضمن این خبر هیچ توضیحی راجع به نقد کردن سهام در روش غیر مستقیم نداده است اما نکته جالب ماجرا شاید این باشد: با توجه به اینکه بیشترمردم سواد اقتصادی لازم را برخوردار نیستند ( وضع معیشت مردم گواه این مسئله است )با ضرر جبران ناپذیری مواجه می شوند اگر روش مستقیم را انتخواب کنند چون نقد سهام در روش مستقیم طی چند مرحله خواهد بود لذا وجه قابل استفاده ای به مردم نمی رسد از طرفی با روش غیر مستقیم امکان نقد کردن سهام نباشد پولی به دست مردم نمی رسد من در یک خانواده پنج نفره می خواهم با سهام چهار و نیم میلیونی پنج کسب و کار کوچک بدون ضرر جبران ناپذیر راه بیندازیم بورس مال کسی است که سرمایه مازاد داشته باشد یعنی کسی که خانه دارد منبع درامد دارد دخلش به خرجش می رسد که برای تفریح (قمار مدرن) در بورس بازی می کند به نظر می رسد باز هم به دلیل ابهام و عدم شفافیت و گمراه نگه داشتن مردم و هزینه کردن شخص رهبری بابت آزادی سهام و همزمانی آزادی سهام با به حراج گذاشتن اموال مردم که تحت مدیریت دولت است در مشارکت عمومی - خصوصی اتفاق تلخ دیگری رقم بخورد
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    3 0
    ؟!
  • IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    11 3
    بورس به این شکل یعنی قمار
  • مهدی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    2 24
    اول این که بورس قمار نیست بنده بیسواد خدا ؛ دوم این که ربات معامله گر دروغ مطلق است باور نکنید ؛ میشه اکسپرت نوشت که ربات خرید و فروش بکند اما فقط برای مدت کوتاهی جواب گو است و در بلند مدت به هیچ وجه کارآمدی ندارد و نتیجه معاملاتش ضرر خواهد بود ؛ خودتان بررسی کنید تا ببینید در کشورهایی که بورس خیلی پیشرفته دارند سالهاست برنامه نویسان با همکاری معامله گران حرفه ای در شرکت های بزرگ با سرمایه گذاری های زیاد تلاش می کنند تا ربات معامله گر کارآمد طراحی کنند اما موفق نشده اند و نمی شوند ؛ زیرا بورس یک موجود زنده و پویا با احساسات مختلف مثل طمع و ترس و امید و ناامیدی است و هر روز می تواند رفتارهای عجیب و غیرقابل پیش بینی انجام دهد . این تبلیغاتی که کانالها و سایتها انجام میدن همشون کلاه برداری هستند جدالی بین درکار نیست .
  • تاجر شهرآشوب IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    1 1
    اگر معاملات براساس الگوها یا الگوریتمی توان مقابله با هوش انسان را می داشت، اکنون در بین باشگاه میلیاردرهای جهان یک نفر در طی دهه های اخیر دیده می شد. برای مقابله با هوش گری کاسپارف در بازی شطرنج ابررایانه هایی با قابلیت پیش بینی چند میلیارد پیش بینی حرکت را می آوردند و در طی 3 بازی دو مساوی و یک پیروزی نصیب کاسپاروف شد. هوش مصنوعی یا ماشینی هرگز توان هوش انسانی و خلاقیت آدمی را ندارند.
  • بی سوادی و جهالت بشر IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    1 0
    مشرق جان حداقل یه تحقیقی میکردی یا از کسایی که دانشش دارن پیگیر بودی، جدال ربات و انسان چه صیغه ای!!! خوب سرتون به این چیزا گرم میکنن، و حواستون پرت میکنن، مشکل بورس ما حقوقی های بودن که به مردم خیانت کردند بیخودی مردم نفرستید دنبال نخود سیاه! 1 درصد از کل بورس ایرانم توسط ربات معامله نمیشه پس هیچ تاثیری نداره بعد یه کم فکر کنید اگه کسی رباتی داشته باشه اینهمه بتونه سود ازش بگیره تو یک روز که الان وارن بافت شده بود!!! ربات هم یک الگوریتم هوش مصنوعی به همراه داده کاوی هست که توسط هوش انسان طراحی شده و ریسک های خاص خودش داره، فقط یک ابزاره که میتونه کمک کننده باشه و معاملات حرفه ای کنه!! مگه الان که چرخ خیاطی اومده خیاطا بیکار شدن یا مگه تجهیزات پیشرفته عیب یابی خودرو سبب بیکاری تعمیرکاران خودرو شد؟ مشکل کشور ما همین ندانم کاری ها هست ! بعضیا نمیدونن چی و کجا را باید بزنن و همیشه اشتباهی هست زدن هاشون، مشکل بورس ما خیانتکاران هست نه استفاده از تکنولوژی برنامه نویسی و داده کاوی!
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    10 0
    و من می دانم که چقدر عمله اسلاحتلب با این پول ها ارتزاق می کنن
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    برای هر کار چاره ای هست. سوراخ ها را باید بست و راه سو استفاده را تنگ و تنک تر کرد. البته ممکن است زمان بر باشد و شاید بهمین منظور اول همه راه ها را بکوک میکنند تا بعد از پیدا کردن درمان یا چاره از قوانین جدید و بهتری استفاده کنند. سازمان بورس هم در حال کشف بی راه ها است. امیدوارم نتیجه هر روز بهتر بش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس