کد خبر 1121594
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵
حکم ۱۱ میلیارد تومانی مجری یک پروژه مسکن مهر در شاهرود

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: با پیگیری انجام‌شده، در پروژه مسکن مهر «سنگسر» در شاهرود، حکمی برای شرکت مجری به ارزش ۱۱ میلیارد تومان صادر شده است.

به گزارش مشرق،  عمیدی با اشاره به مسکن مهر گفت: ۱۰ هزار و ۷۰۳ واحد مسکن مهر در شرق استان سمنان وجود دارد که در اسفندماه ۱۳۹۷ تحویل این اداره کل شده است.

او گفت: از آن تاریخ، دغدغه ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر بود و با پیگیری‌های انجام‌شده، پروژه‌ها به دو قسمت دارای معارض و فاقد معارض تقسیم شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: پروژه‌های معارض، حقوقی‌شده یا خودمالک یا زیر ۳۰ درصد است که فعلاً از دستور کار خارج شده است.

عمیدی ادامه داد: ۳۶۶ پروژه مسکن مهر فاقد معارض در برنامه کار قرار گرفت و تکمیل شد و ۳۴ واحد باقی مانده که در آینده نزدیک، اختتامیه طرح مسکن مهر در شرق استان را خواهیم داشت.

وی به پروژه‌های حقوقی دارای معارض مسکن مهر نیز اشاره کرد و افزود: پروژه سنگسر ازجمله این‌هاست که جلسات متعددی با دادستان و فرماندار ویژه شاهرود داشتیم و با پیگیری انجام‌شده، در پروژه سنگسر حکمی برای شرکت مجری به ارزش ۱۱ میلیارد تومان صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ۱۴۵ واحد دارای متقاضی از این پروژه است و با سه کارشناس رسمی تحویل گرفته شده تا با افزایش تسهیلات و همکاری مردم این پروژه تکمیل شود.

عمیدی به آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر که اختلاف بین کارفرما و اداره کل برای تحویل به شهرداری وجود دارد، نیز اشاره کرد و افزود: با ورود دادستان به پروژه و تشکیل جلسات، سه مرحله دادگاه تشکیل شده و منتظر رأی نهایی این پروژه هستیم تا ادامه تکمیل و آماده‌سازی مسکن مهر کوثر و فدک شاهرود و تحویل به شهرداری را داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس