مجلس نمایه

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در چهارشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه رأی اعتماد به علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت چهارشنبه هفته آینده ۹ مهر ۹۹ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وزیر پیشنهادی صمت معرفی شد

وی افزود: در این جلسه، دولت اعم از رئیس جمهور و وزیر پیشنهادی جمعاً یک ساعت و نیم فرصت دارند تا از برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع کنند که یک ساعت آن قبل از صحبت‌های موافقان و مخالفان و نیم‌ساعت آن بعد از صحبت‌های نمایندگان موافق و مخالف خواهد بود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: طبق روال در یک ساعت قبل از صحبت‌های موافقان و مخالفان وزیر رئیس جمهور یا معاون اول وی به دفاع از وزیر پیشنهادی می‌پردازند و در نیم‌ساعت پایانی وزیر پیشنهادی به ابهامات و سؤالات نمایندگان موافق و مخالف پاسخ می‌دهند.

فرهنگی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم نمایندگان در این جلسه در موافقت و مخالفت با وزیر پیشنهادی مطالب خود را مطرح می‌کنند و طبق برنامه ۲ نفر موافق و ۲ نفر مخالف به قید قرعه مطالب خود را در این باره مطرح می‌کنند که هر یک از موافقین و مخالفین ۱۵ دقیقه برای ارائه مطالب خود فرصت دارند و می‌توانند بخشی یا همه وقت خود را در اختیار نماینده دیگری هم قرار دهند.

وی افزود: پس از صحبت‌های موافقان و مخالفان و صحبت‌های وزیر پیشنهادی رأی‌گیری درباره وزیر انجام می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    وزراء که کارآیی ندارند فعلا معاونش را بعنوان سرپرست بزارید چون انتخابات آینده نزدیک است این استاندار هم سر جایش بشیند و هزینه نکنید
  • NL ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 0
    مجلس نباید به وزیری که رئیس جمهورش حاضر نیست از او در مجلس دفاع کند رای اعتماد بدهد هر وقت ایشان مثل سایر سران قوا ( قالیباف و رئیسی) در راستای عمل به وظایف ریاست جمهوریشان در جامعه حضور پیدا کردند بعد وزیر معرفی کنند و از مجلس و مردم انتظار همراهی داشته باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس