کد خبر 1121342
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
نامجومطلق: محکوم به برد مقابل الاهلی هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: فردا بازی سرنوشت‌سازی داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به برد مقابل الاهلی هستیم.

به گزارش مشرق، «مجید نامجو مطلق» سرمربی استقلال روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر الاهلی عربستان، اظهار داشت: در ابتدا باید اعتراض کنم که من و همراهانم یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس در راه بودیم. دلیل آن هم این بود که راننده مسیر را بلد نبود و از این بابت بسیار عصبانی هستم. 

وی ادامه داد: فردا بازی سرنوشت‌سازی داریم و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستیم. آنالیز خوبی از الاهلی داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به برد هستیم.

بیشتر بخوانید:

استقلال مقابل الاهلی به‌مشکل برمی‌خورد/ رحمتی برای سرمربیگری عجله کرد

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: همانطور که بعد از بازی گفتم، تیم ما از شرایط بازی دور بود و بخاطر همین بازیکنان ما نیمه اول خوبی نداشتند اما نیمه دوم شرایط عوض شد و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. از بازی گذشته درس می‌گیریم و به امید خدا تلاش خواهیم کرد که بازی فردا را برنده باشیم.

وی افزود: در واقع ما به تیم مقابل و تفکر آن‌ها کاری نداریم و انگیزه بازیکنان خودمان مهم است. با انگیزه وارد مسابقه خواهیم شد و برای هدف‌مان خواهیم جنگید.

نامجو مطلق در پایان این نشست خبری، گفت: این اتفاقی که امروز برای ما رخ داد و یک ساعت در راه بودیم، امیدوارم آخرین اتفاق باشد و تکرار نشود. فردا بازی مهمی پیش روی ماست و نیاز به تمرکز داریم.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الاهلی عربستان روز چهارشنبه ۲ مهر و ساعت ۱۸.۳۰ برگزار می‌شود. استقلال برای صعود از گروه خود باید تیم عربستانی را شکست دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس