کد خبر 1118902
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰
نصب سردیس شهید همت و تصاویر هزار شهید دفاع مقدس در تهران

در هفته دفاع مقدس سردیس شهید همت در ایستگاه متروی همت و تصاویر هزار شهید دفاع مقدس شهر تهران نصب می شود.

به گزارش مشرق، شهرداری تهران همزمان با هفته دفاع مقدس ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک دیده است؛ یکی از نصب سردیس شهید محمدابراهیم همت در ایستگاه متروی شهید همت از سوی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه است.

ایستگاه شهید همت در خط یک متروی تهران و در تقاطع این خط مترو با بزرگراه همت قرار دارد. در سال‌های پیش شهرداری تهران زنگ دانش‌آموز شهید را در سالن ندبه بهشت زهرا با حضور دانش‌آموزان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کرد؛ امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا این مراسم به شکل سابق برگزار نمی‌شود و به صورت محدود زنگ دانش آموز شهید به یاد ۴۰۰ شهید آرمیده در بهشت زهرا اجرا خواهد شد.

همچنین امسال سازمان بهشت زهرا مزار شهدای گمنام را با هدف تجدیدمیثاق با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس، عطرافشانی و گلباران می‌کند. یکی دیگر از اقدامات شهرداری نصب تصاویر شهیدان در سطح شهر است، در این زمینه سازمان زیباسازی و سازمان بسیج شهرداری، تصاویر یکهزار شهید دفاع مقدس در سطح شهر نصب خواهد کرد علاوه بر این، نمایشگاه‌هایی از عکس‌های دفاع مقدس و کتاب‌ها و آثار شهدا برگزار خواهد شد. این نمایشگاه‌ها در تمامی ساختمان‌های ستادی شهرداری و برخی ایستگاه‌های مترو برپا می‌شود. همچنین علاوه بر اجرای لیزریوم روی بدنه برج میلاد، نمایشگاه عکسی با موضوع دفاع مقدس و جهادگران عرصه سلامت در برج میلاد برگزار خواهد شد.

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری هم در هفته دفاع مقدس، مسابقه‌ای با عنوان «هر تصویر یک پیام» برگزار می‌کند و در نهایت به برگزیدگان پیام‌ها و خاطرات مرتبط با تصویر، هدایای نفیس اهدا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس