درب های اتوماتیک پارکینگ از ضعیف ترین نقاط در برقراری امنیت ساختمان می باشند و یکی از راحت ترین مناطق برای ورود سارقین محسوب می شوند که در صورتی که ساده ترین موارد رعایت نشود احتمال ورود افراد ناشناس به داخل ساختمان وجود خواهد داشت . ما در این مقاله قصد داریم مهم ترین و متداول ترین نکات مربوط به ایمنی و امنیت انواع درب اتوماتیک را برای شما بازگو کنیم، با ما همراه باشید .

امنیت انواع درب اتوماتیک

  • از قراردادن ریموت درب اتوماتیک در داخل خودرو خودداری کنید.
  • ریموت کنترل درب پارکینگ را همراه با سایر کلیدهای خانه همراه داشته باشید.
  • در زمان قطع برق اکثر درب های اتوماتیک پارکینگ از سیستم خلاص کن برخوردار هستند از ایمن بودن قفل درب پارکینگ در زمان قطع برق مطمئن باشید.
  • از دوربین مداربسته در بیرون و داخل درب اتوماتیک پارکینگ میزان سرقت را به شدت کاهش می دهد زیرا سارقین از مکان هایی با امنیت کمتر سرقت را انجام می دهند .
  • چنانچه پارکینگ به ساختمان راه داشته باشد می توانید از درب ورودی کرکره برقی با امنیت بالا استفاده کنید .
  • زمانیکه درب پارکینگ را باز می کنید از بسته شدن آن مطمئن شوید و در صورتی که پارکینگ دارای پنجره باشد می توانید از کاور برای پوشاندن پنجره پارکینگ استفاده کنید تا جلب توجهی برای سارقین نباشد.
  • اگر درب پارکینگ مجهز به قفل دستی می باشد در صورتی که برای مدت طولانی خانه را ترک می کنید بهتر است از قفل دستی استفاده کنید .
  • هر چند وقت یکبار درب اتوماتیک پارکینگ را بررسی کنید و از خدمات پشتیبانی شرکتی که درب اتوماتیک را خریداری کرده اید برای سرکشی و مطمئن شدن از جک پارکینگ و قفل آن کمک بگیرید .

کرکره برقی چیست؟ انواع کرکره برقی را بشناسید

در گذشته نه چندان دور در خیابان های شهر شاهد کرکره های دستی مغازه ها بودیم، کرکره دستی از آهن ساخته میشد به همین دلیل به مرور زمان ظاهر زیبای خود را در برابر وزش باد و باران از دست می دادند و نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشتند. پس از سال ها خدمت حفاظ آکاردئونی جایگزین کرکره سنتی شد. اما به دلیل دشوار بودن مراحل ساخت و رنگ آمیزی حفاظ آکاردئونی از قیمت بالایی برخوردار بود. به همین ترتیب کرکره برقی جایگزین حفاظ آکاردئونی و کرکره سنتی شد. یکی از انواع درب اتوماتیک، کرکره برقی می باشد. امروزه استفاده از کرکره برقی بسیار رایج است و در بسیاری از مکان ها مانند سر در مغازه ها، درب پارکینگ، مراکز تجاری و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان چاپ تبلیغات بر روی کرکره برقی وجود دارد، در نتیجه زمانی که مغازه شما بسته باشد وسیله تبلیغاتی بسیار مناسبی خواهد بود.

اما این کرکره برقی با چه سیستمی این امنیت را چندین برابر می‌کند در این نوع کرکره برقی یک قفل در سمت چپ و قفل در سمت راست تیغه انتهایی کرکره برقی وجود دارد. شما بعد از پایین آوردن کرکره برقی توسط ریموت می‌توانید قفل را در جا قفلی بندید و دیگر جریان برق در مدار و موتور وجود نخواهد داشت و دیگر ریموت کار نخواهد کرد. و فقط خود شما می‌توانید کرکره را بالا و یا پایین بیاورید.

مزایای استفاده از کرکره برقی ضد سرقت

* این کرکره برقی‌ها دارای سنسورهایی مخصوصی هستند که در صورت ورود شخص مشکوک به ساختمان به صورت خودکار بالا و یا پایین می‌روند و یا چراغ‌ها خاموش و روشن می‌شوند.

* با نصب این کرکره برقی تنها شما می‌توانید آن را پایین و یا بالا آورید. امنیت آن را چندین برابر می‌کند.

* کرکره برقی ضد سرقت فقط توانایی بالا یا پایین آمدن را صرفاً ندارند و علاوه بر آن می‌توانند در هر جایی متوقف شوند.

* از ورود نور خورشید، حشرات و گرد و غبار نیز جلو گیری نماید.

* معمولاً صاحبین مشاغلی که انبارها و خزانه‌هایی را دارند و یا کالای بسیار گران قیمتی را می‌فروشند، موزه‌ها و کلیه مکان‌هایی که نیاز به امنیت بالا و حساس هستند از کرکره برقی ضد سرقت استفاده می‌کنند.

* قیمت کرکره برقی مناسب است و هزینه های جانبی زیادی ندارد.

جک برقی پشت درب پارکینگ

جک پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی ، جک برقی درب ، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد. توجه کنید که در گرمای تابستان یا سرمای زمستان برای بازکردن درب ورودی حیاط یا پارکینگ منزلتان مجبورید خودرو خود را ترک و درب را باز کرده و پس از داخل شدن دوباره پیاده شده و آنرا ببندید پس به این فکر کنید که اگر در این حین که از خودرو پیاده شدید، فراموش کنید درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ بدهد. با توجه به این چند نکته، چندان هم بیراه نیست که جک درب پارکینگ را مانند سیستم دزدگیر اماکن برای تأمین امنیت و آرامش محل کار و منازل لازم بدانید.

جک درب پارکینگی خود ایمنی را برای پارکینگ‌ها نسبت به درب‌های دستی ایجاد کردند اما چگونه می‌شود این امنیت را بیش از این کرد. در جک درب پارکینگی از قفل‌های برقی استفاده می‌شود تا درب‌های پارکینگ کامل بر روی یکدیگر قفل شوند و امنیت را بیش از پیش برای شما ایجاد کرده باشند.

امنیت جک پارکینگی

درب اتوماتیک مدلی از درب های به روز امروزی مورد استفاده در ساختمان ها و مکان های عمومی است. در واقع بسیاری از افراد فکر می کنند که استفاده از درب اتوماتیک تنها برای افزایش راحتی و آسایش افراد است، در حالی که مساله اصلی امنیت درب اتوماتیک است. این امنیت باعث می شود که ساختمان در مقابل خطرات احتمالی مصون بماند و این مساله به خصوص برای مکان هایی که امنیت در آن جا حرف اول را می زند از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل جهت افزایش امنیت درب اتوماتیک در هنگام نصب و اجرای آن می بایستی به تمامی نکات و قواعد مربوط به آن توجه ویژه ای کرد. این مساله به خصوص برای کسانی که دوست دارند مکان آن ها از بیشترین ضریب امنیت برخوردار باشد بسیار حائز اهمیت است.

درب پارکینگ یکی از حساس ترین نقاط ساختمان برای ورود سارقین به داخل منزل می باشد. در واقع ورود به داخل ساختمان با استفاده از درب پارکینگ بسیار ساده و راحت اتفاق می افتد و سارقین حرفه ای می دانند که این نقطه از ساختمان راحت ترین و بهترین نقطه برای ورود به ساختمان است.

زمانی که سارقین بتوانند به داخل پارکینگ راه یابند به دور از چشم افراد داخل در ساختمان می توانند به راحتی تمامی وسایل مربوطه را در داخل خودرو سرقت کنند و این مساله می تواند اهمیت امنیت درب اتوماتیک را به وضوح نشان دهد. اولین درب اتوماتیک که وارد بازار شد اصلا از امنیت خوبی برخوردار نبود. شما فرض کنید که ریموت کنترلی بود که تنها با فشردن یک دکمه، درب پارکینگ باز می شد و این مساله برای سارقین حرفه ای بسیار راحت است که تنها با فشردن یک دکمه از ریموت کنترل وارد ساختمان شوند.

اما در نسل های بعدی طراحان توانستند که امنیت درب اتوماتیک پارکینگ را به شدت افزایش دهند. در واقع در طراحی و تولید ریموت کنترل مربوط به این درب طراحان توانستند که با راه اندازی کد یکتا بر روی آن تا حد بسیار زیادی امنیت درب اتوماتیک را بالا ببرند.  این مساله به افزایش محبوبیت این درب های پارکینگ کمک شایانی کرد. متاسفانه برخی از شرکت های طراحی مربوط به درب پارکینگ گاهی اوقات تنظیمات پیش فرض مربوط به این ریموت کنترل را در اختیار عموم قرار می دهند و این مساله می تواند در کاهش امنیت درب اتوماتیک بسیار موثر باشد. اما در سال های اخیر شرکت های طراحی مربوط به درب پارکینگ به این قضیه پی برده اند که تنظیمات پیش فرض را تنها در اختیار صاحبین این درب قرار دهند تا به سادگی امنیت درب اتوماتیک را زیر سوال نبرند. توجه کردن به این نکات کوچک و قابل توجه می تواند در افزایش ایمنی درب های پارکینگ بسیار موثر باشد.

ایمن صنعت

گروه ایمن صنعت با بیش از ۱۰ سال سابقه به عنوان طراح ، مشاور و مجری انواع سیستم های نظارتی با بیش از ۳۰۰۰ پروژه موفق انجام شده در تهران و کرج و حومه در زمینه تولید و نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی اتومات ، دوربین مداربسته ، درب های اتوماتیک : شامل جک درب پارکینگ ، درب شیشه ای سکوریت ، راه بند ، درب ریلی و همچنین دزدگیر اماکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای سفارش میتوانید با شماره 09126788378 تماس حاصل فرمایید .

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس