تصاویری عجیب از دپوی محصولات ایران‌خودروی بابل

با انجام قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده پنج محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو، ۱۶هزار متقاضی برای ثبت‌نام قطعی انتخاب شدند.

به گزارش مشرق به نقل از ایکوپرس، مراسم قرعه‌کشی سومین طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش برگزار شد.

در این طرح که پنج محصول پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو ۲۰۶ اس.دی، پارس با موتور ایکس.یو.۷ و سمند ال‌ایکس با موتور ایکس.یو.۷ عرضه شده، بیش از دو میلیون و پانصد هزار متقاضی اقدام به پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

از این تعداد، ۱۶ هزار نفر براساس ظرفیت هر خودرو، برای ثبت‌نام قطعی و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۵۰ درصد نیز بعنوان افراد ذخیره درنظر گرفته شده‌اند.

اسامی نفرات برگزیده پس از تأیید نهادهای ناظر، در اسرع وقت در سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد. پذیرفته‌شدگان تا پنج‌شنبه این هفته ۲۷ شهریورماه مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند، در صورت عدم واریز، نسبت به جایگزینی افراد از لیست ذخیره اقدام خواهد شد.

گفتنی است، طبق تصویب وزارت صمت، در نیمه دوم امسال، ۱۱۰ هزار دستگاه از محصولات ایران‌خودرو از طریق فروش فوق‌العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه به بازار عرضه خواهد شد. افزون بر این، برنامه ‌های پیش فروش محصولات با موعد تحویل یک سال و بیشتر از یک سال نیز ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هادی IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    10 3
    واقعأ متأسفم که با این دومیلیون و پانصدهزارنفری که نه برای خودشون و نه دیگران ارزش قائل هستن توی یک کشور زندگی میکنم وبرای شادی روح اون شانزده هزار نفری که میخوان سوار این تابوت ها وگاری های متحرک با قیمت نجومی بشن فاتحه میفرستم.. پیشاپیش روحشون شاد.. یادشون گرامی
    • IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      5 0
      چرا فکر کردی همه ی این افراد می خوان سوار بشن؟ خیلی ها از این فرصت به چشم سرمایه گذاری (شما بخونید دلالی) نگاه می کنن.
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      0 3
      اگه متاسفی که تو این کشور زندگی میکنی پاشو برو همون جا که لیاقتشو داری زندگی در ایران لیاقت میخواد اگه مشکلاتی هم هست مقصر دولتی است که امثال شما بنفش ها و سبز ها سر کار آوردید
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    7 0
    با حضور نهادهای نظارتی بعد تایید ؟؟؟ خوب یعنی اعمال نظر چرا همون موقع اعلام نشده اونا که بودن و قرعه کشیا دیدن
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      0 1
      یعنی تایید نهادی که صحت قرعه کشی را تایید کنه ناظر حضور داره ولی قبل از اعلام باید تایید کرده باشه
  • IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 0
    مگه ماشین ها قطعات نداشتن؟
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 0
    خوشبحالشون...مبارکشون باشه...
  • جغفرآبادی IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    علاوه بر ایجاد حرص و طمع در مردم که این یکی از سو استفاده های است که میشود در قبال اینهمه پول که خودروساز از مردم میگیرد یک جعبه فاقد تمامی استاندارد های جهانی و انسانی به خریدار میدهد . حالا اثبات کنید که قرعه کشی هم میشود ، یا همش شامورتی بازیه ؟ ما که در تمامی این مدت نشنیدیم کسی حتی از آشنایان دور از این جعبه ها برده باشد .
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    شانس ندارم اسمم من در نیومد طرف ۲تا ماشین داره اسمش درآمده من پای پیاده ای بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس