کد خبر 1118216
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
بورس

با شروع معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل متاثر از معاملات نمادهای فلزی و معدنی حدود یک درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۵۹۳ هزار واحد رسید،

به گزارش ، با شروع معالات امروز بازار سرمایه، شاخص کل متاثر از معامله در نمادهای فلزی، معدنی و شیمیایی با رشد حدودا یک درصدی همراه شد و به یک میلیون و 59 هزار واحد رسید، اما شاخص هم‌وزن همچنان منفی است و این نشان دهنده این است که کلیت بازار سهام با روندی منفی همراه‌ است.

هرچند در هفته اخیر در جلسه شورای عالی بورس و در طی جلسه غیرعلنی مجلس تصمیمات زیادی در جهت حمایت از بازار سرمایه گرفته شد و بازار در این چند وقته نشان داده که حمایت مقطعی بازار سهام جوابگو نخواهد بود، امروز هم بازار متاثر از معاملات سهم‌های شاخص‌ساز سبزپوش شده است.

شپنا مجوز افزایش سرمایه 49 درصدی گرفت تا از سرمایه 5100 میلیارد تومان به 7600 میلیارد تومان برسد و نمادهای وبصادر، هرمز، ارفع، کاوه، کگل، آریا، زاگرس و مارون از جمله صف‌های خرید بازار  در نیم ساعت ابتدایی بازار بودند.

همچنین فولاد و فارس و فملی بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار داشتند و مجموع ارزش معاملات در بازارهای بورس و فرابورس 4608 میلیارد تومان بوده است.

در گروه خودرو با وجود بسته بودن نمادهای خودرو، خساپا و خگستر تمامی نمادهای فعال در کف قیمت روزانه معامله می‌شوند و افزایش عرضه‌ها ادامه دارد.

منبع: تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس