کد خبر 1117447
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

شناخت تعمیرگاه تویوتا و لکسوس در تهران  یک نیاز اساسی برای  مالکان خودرو می باشد.  بهترین تعمیرگاهی که مجهز به پیشرفته ترین دستگاهها باشد و از نظز نرم افزاری نیز آپدیت باشد.

تویوتا و لکسوس از بهترین خودروهای خارجی است. که گاهی اوقات این خودروهای لوکس و قدرتمند نیز نیاز به تعمیرات و تعویض قطعات و دیاگ زنی و تعمیرات کلی و جزئی دارد .

دغدغه خیلی از مالکان خودرو این است که بتوانند بهترین تعمیرگاه تویوتا و تعمیرکاران  ماهر را پیدا کنند،  تا بتوانند با اطمینان کامل خودروی خود را به او بسپارند.

یک تعمیرگاه خوب چه خوصیاتی دارد ؟

· دانش و تجربه کاری بالا

· تیم متخصص و مجرب

· مجهر بودن به پیشرفته ترین دستگاهها

· ضمانت کیفیت کار و تحویل خودرو بموقع

· بهترین کیفیت تحویل کار در حد کارخانه

· کیفیت تحویل کار بالاتر از نمایندگی های خودرو

· بروز بودن دانش و اطلاعات فنی خودرو ونرم افزارها

· متخخص در شناخت آپشن های خودرو

هزینه تعمیر خودرو چقدر میشود ؟

بصورت طبیعی و منطقی هر فردی دوست دارد در ازای هزینه ای که می پردازد بهترین کار را تحویل بگیرد ، و این طبیعی است که در این زمینه حساسیت  بخرج دهند  زیرا که کیفیت حرف اول را میزند .

وسواس در کیفیت تعمیر، در قبال پرداخت پول به تعمیرگاه  امری بسیار طبیعی و با اهمیت برای مالکان خودرو می باشد .

هیچ کس دوست ندارد بابت یک تعمیر دوبار  هزینه کند و یا اینکه برای بار دوم و ناراضی به تعمیرگاه مراجعه کند .

هر فردی که به تعمیرگاه مراجعه می کند چندین  دغدغه دارد یکی زمانی که صرف آمدن به تعمیرگاه را می کند و دیگری  مدت زمانی که خودرو در تعمیرگاه می ماند که گاهی اوقات تا چند روز طول می کشد و ماشین در تعمیرگاه می ماند و دغدغه دیگر کیفیت تحویل کار می باشد.

پس بخرج دادن وسواس در این زمینه کاملا منطقی می باشد.

 اما هزینه ها در یک تعمیرگاه حرفه ای چگونه محاسبه می شود؟

در مرحله اول باید عیب خودرو تشخیص داده شود، دیاگ زنی و عیب یابی خودرها بصورت رایگان صورت می پذیرد پس از تشخیص عیب خودرو،  تعمیرکار در حد ممکن عیب را برطرف میکند  و در صورتی که نیاز به تعویض قطعه ای بود آن قطعه تعویض شود که البته هزینه قطعه ها بر اساس قیمت بازار می باشد.

یک تعمیرگاه خوب باید گزینه و آپشنی به نام خدمات و  تعمیر خودرو در محل نیز داشته باشد. تا مالکان خودرو به راحتی بتوانند با تعمیرکاران در محل یا منزل  ارتباط برقرار کنند واگر خودرو عیب جزیی دارد در محل برطرف شود واز مراجعه بیمورد به تعمیرگاه جلوگیری شود و یا زمانی که عیب  خودرو جزئی می باشد از گذاشتن زمان برای رفتن به تعمیرگاه جلوگیری شود . در پایین مقاله برخی خدمات در محل خودرو ذکر شده است.

چکار کنیم هزینه تعمیرات خودرو کم شود؟

کم کردن هزینه تعمیرات خودرو علاوه بر اینکه  برای مالک خودرو مقرون بصرفه و دوست داشتنی می باشد از آن مهمتر برای سلامت  وعمر خودرو نیز حائز اهمیت می باشد.

چه عواملی بر کمتر شدن هزینه تعمیرات تاثیر دارد؟

 چه کارهایی نباید انجام دهیم ؟

· دیر مراجعه کردن به تعمیرگاه :  زمانی که متوجه صدای اضافه خودرو شدید و یا احساس کردید خودرو بد کار می کند و یا آلارم ها روشن شد باید به تعمیرگاه مراجعه نمایید و یا حتما با تعمیرکار خود تماس بگیرید.

· گوش سپردن به حرف تعمیرکار : اگر خودروی شما در درست تعمیر است حتما توصیه های تعمیرکار خود را گوش دهید و تا زمانی که تعمیرکار اجازه نداده است خودرو را به حرکت در نیاورید و تعمیرگاه را ترک نکنید.

· سرویس دوره ای : سرویس دوره ای خودرو یکی از راه های موثر بر کاهش هزینه ها می باشد . با این کار قبل از اینکه خودرو نیاز  به تعمیرات اساسی و پر هزینه پیدا کند عیب ها را تشخیص داده و از تعمیر پر هزینه  جلو گیری می شود .

· شما تعمیرکار نیستید: تعمیر خودروهای خارجی و مدل بالا نیاز به دانش و تجربه بالا و اطلاعات بروز و همچنین دستگاههای  مخصوص و پیشرفته در این زمینه را دارد ، پس باید بدانید که شما تعمیرکار نیستید  و فقط با  یک آچار و پیچ گوشتی مشکل حل نمی شود بلکه مشکلی دگیر به مشکلتان اضافه میشود ، پس  نباید خودتان به سراغ  خودرو بروید و بلایی بزرگتر  به سر خودرو بیاورید .

یک مکانیک و یا یک تعمیرکار طبیب خودرو می باشد. پس مانند یک طبیب دلسوز و با وجدان و مسولیت کاری باید ابتدا  خرابی خودرو را حدس بزند و سریع ترین راه حل برای تعمیر خودرو را پیش ببرد و در زمان وعده داده شده خودرو را به مالک آن تحویل دهد.

برای اینکه تعمیرگاهی نام بهترین تعمیرگاه تویوتا و لکسوس را با خود یدک بکشد باید تمامی مدل های تویوتا و لکسوس و هر مدل خودروی خارجی که در بازار ایران است را بشناسد.

آشنایی کامل با نرم افزار ها و نقشه کشی سیم ها و آشنایی با  موتور و جلوبندی و..... و  بروز بودن اطلاعات آپشن هر خودرو، یک تعمیرکار  بمحض اینکه خودرویی را دید در کمترین زمان ممکن عیب خودرو را بیابد و در کمترین زمان ممکن خودرو را تعمیر کند و تحویل دهد.

یک مکانیک خوب چه ویژگی های دارد؟

· ماهر بودن  و متخصص بودن

· مسولیت پذیر بودن

· سریع بودن در کار

· یادگیرنده خوبی بودن

· رعایت موارد ایمنی کار

کیفیت کار و ضمانت تعمیر

از مهمترین قسمت یک تعمیرگاه حرفه ای کیفیت کار و ضمانت کار می باشد ، عاملی که باعث اعتماد مشتری و ماندگاری یک مشتری میشود. هر تعمیرکار ماهری بدنبال ثبات مشتری  و مشتری مداری می باشد.

مشتری مداری و ماندگاری مشتری از عوامل اصلی و هسته ای و پایدار در یک تعمیرگاه می باشد . بنابراین بالابودن کیفیت در حد کارخانه و مهارت در تعمیر و تحویل خودرو بسیار حائز اهمیت می باشد.

خدمات کلی تعمیرگاه

1. تعمیرات  موتورخودرو تویوتا و لکسوس

2. تعمیرات  گیربکس اتومات تویوتا و لکسوس

3. تعمیرات جلوبندی تویوتا و لکسوس

4. تعمیر برق تخصصی تویوتا و لکسوس

5. سرویس دوره ای خودرو

6. آپدریت و نصب  آپشن های خودرو

اگر بخواهیمم  تعدادی از  خدمات تعمیرگاه را بیان کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

خدمات در تعمیرگاه و در محل خودروهای خارجی و مدل بالا

· تعمیر گیربکس خودرو

· سرویس کامل گیربکس

· تعمیرات جلو بندی

· تعمیر برق و الکترونیک

· دیاگ و عیب یابی

· تعمیرات سیستم تعلیق

· تعمیر کی لس بی کلید کردن

· سرویس جهت معاینه فنی

· تعمیر سوئیچ خودرو

· تعریف ریموت خودرو

· تعمیر سنسورها

· تعمیر انواع یونیت ها

· تعمیر موتور خودرو

· تنظیم موتور اساسی

· نصب شیفتر دنده

· نصب رادار نقطه کور

· نصب دوربین عقب و جلو

· مکانیکی خودرو

· برق و الکترونیک

· تنظیم دمای خودرو

·  تعویض باتری در محل

· تعمیر کولر خودرو

· شارژ کولر درمحل

· تعویض شمع و وایر

· تعویض لنت ترمز

· تعمیر جلو بندی

· کارشناسی خودرو

· کارشناسی قبل از خرید

· سرویس دوره ای خودرو

· تعمیرکار سیار  در محل

· تعویض سنسور دمای خودرو

· صافکاری و نقاشی  خودرو

· تعمیر درمحل خودرو

· دیاگ خودرو  در محل

· مکانیک سیار  خودرو

· سوخت رسانی  خودرو

· تعمیر کولر خودرو در محل

· امداد باتری خودرو  در محل

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس