کد خبر 1117167
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۵
کلهر: درخواست مبالغ سنگین از باشگاه‌ها به دلیل ضعف مدیران است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: مدیریت ضعیف مسوولان باشگاه‌ها و عدم هماهنگی بین آن‌ها باعث شده تا بازیکنان بی‌کیفیت درخواست مبالغ سنگین کنند.

به گزارش مشرق، محمود کلهر در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. بازیکن‌هایی که به تیم اضافه شده بازیکنان خوبی هستند و اگر زمان مناسبی در اختیار «یحیی گل محمدی» قرار می‌گرفت او می‌توانست بسیار بهتر بازیکنان جدید را با تیم هماهنگ کند. اما فراموش نکنیم که همه تیم‌ها در آسیا مشکلاتی دارند که شرایط را برای آن‌ها سخت کرده است. به طور مثال تیم الوحده امارات که مجبور شد از لیگ قهرمانان انصراف دهد.

وی ادامه داد: پرسپولیس هنوز هم در همه نقاط زمین بازیکنان باکیفیتی دارد. فقط متاسفانه «بوژیدار رادوشویچ» بعد از رفتن «علیرضا بیرانوند» افت کرده و شرایط خوبی ندارد. امیدوارم هرچه زودتر این مشکل هم رفع شود تا پرسپولیس در همه پست‌ها قوی باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: من فکر می‌کنم که اگر پرسپولیس انسجام و اتحاد تیمی خود را حفظ کند، می‌تواند از گروه خود صعود کرده و راه خود را برای صعود به مراحل بالاتر هموار کند.

بیشتر بخوانید:

کریمی سرانجام کنار استقلالی‌ها آفتابی شد

کلهر در مورد قراردادهای تیم‌ها با بازیکنان جدید و درخواست مبالغ سنگینی که آن‌ها از باشگاه‌ها درخواست می‌کنند، گفت: این موضوع به مدیریت ضعیف باشگاه‌ها و عدم هماهنگی بین آن‌ها است. یک زمانی باشگاه بازیکن درجه یک و باکیفیت جذب می‌کند که آن هزینه ارزشش را دارد اما در حال حاضر می‌بینیم که بازیکنانی با کیفیت و کارایی پایین درخواست مبالغ سنگین می‌کنند که این موضوع اصلا قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی مدیران تخصص لازم برای مدیریت باشگاه‌ها را ندارند و به همین دلیل ما هیچ رشدی در فوتبال نمی‌بینیم. نداشتن زیرساخت مناسب در باشگاه‌های ما باعث می‌شود سوءمدیریت به وجود بیاید و تیم‌ها ضرر کنند. باشگاه‌ها باید به آکادمی‌ها رو بیاورند و با آموزش درست برای تیم ها خودشان پشتوانه‌سازی کنند.  تیم‌ها باید به دنبال بازیکنان گمنام و با هزینه کم باشند. همین «علی علیپور» در پرسپولیس رشد کرد و حالا جزو سرمایه‌های باشگاه محسوب می‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص تفاوت بازیکنان نسل قدیم و نسل جدید در قراردادها، بیان داشت: من منکر این نمی‌شوم که بازیکنان باید پول خوب دریافت کنند اما ما بازیکنانی در قدیم داشتیم که اگر الان بودند باید در تیم‌های خوب اروپایی بازی می‌کردند و پول زیاد می‌گرفتند. آن‌ها در گذشته عرق به تیم داشته و به کیفیت بازی خود اهمیت می‌دادند. بازیکنان حالا باید اهمیت بیشتری به تیم‌های خود بدهند.  

وی یادآور شد: مدیران باید به جای تیم‌داری، باشگاه‌داری کنند و بازیکنان را به سمتی ببرند که بهتر تصمیم بگیرند و به جای اینکه به تیم‌های عربی بی کیفیت بروند به تیم‌های اروپایی رفته و کیفیت بازی خود را افزایش دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس