نظامیان آمریکا

نماینده ائتلاف فتح عراق امروز چهارشنبه به خروج شماری از تروریستهای آمریکایی از این کشور واکنش نشان داد و آنرا در راستای اهداف انتخاباتی ترامپ دانست.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، کریم علیوی نماینده ائتلاف فتح  در پارلمان عراق امروز چهارشنبه به خروج شماری از تروریستهای آمریکایی از این کشور واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

کاهش شمار نظامیان آمریکایی در عراق به ۳ هزار نظامی

وی افزود: مصوبه پارلمان عراق روشن است و آن خروج همه نیروهای خارجی از عراق که در راس آنها نظامیان آمریکایی قرار دارند، است. عقب نشینی نظامیان آمریکایی باید کلی باشد نه اینکه بخشی از نیروها خارج شوند. 

علیوی تاکید کرد: دولت عراق ملزم به اجرایی کردن مصوبه است.

وی گفت: اینکه دونالد ترامپ گاه و بیگاه از خروج بخشی از نیروهای آمریکایی از عراق سخن می گیرد، به منظور اهداف انتخاباتی است. ترامپ قصد رساندن این پیام به ملت آمریکا را دارد که از ماندن در عراق راضی نیست اما عکس آن عمل می کند و خواهان حضور بلند مدت برای اجرای طرحهای خود در منطقه است.

این در حالی است که دقایقی قبل فرمانده تروریستهای سنتکام از خروج شماری دیگر از تروریستهای آمریکایی از عراق و رسیدن شمار آنها از ۵۲۰۰ نفر به ۳۰۰۰ نفر خبر داده بود.

فرمانده تروریستهای سنتکام اعلام کرده بود: ایالات متحده آمریکا نظامیانش در عراق را از ۵۲۰۰ نظامی به ۳۰۰۰ نظامی در ماه جاری میلادی کاهش می دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس