کد خبر 1115030
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
بورس نمایه

با شروع معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بازار در نیم ساعت اولیه بیش از ۱٫۵ درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۶۶۸ هزار واحد رسید، همچنین نمادهای خودرویی و شستا نیز به مدار مثبت بازگشتند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، پس از اعلام حمایت حقوقی‌ها از بازار و جمع کردن صف‌های فروش توسط آن‌ها امروز بازار سهام در نیم ساعت اولیه شروع معاملات با قشار تقاضا در سهم‌های بنیادین همراه بود و شاخص کل با رشد 1.5 درصدی به یک میلیون و 669 هزار واحد رسید.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فولاد، فملی، شستا، وغدیر، فارس و فخوز کار امروز خود را آغاز کرد؛ طی روز جاری نمادهای خودرویی و شستا هم به مدار مثبت رسیده‌اند و این موضوع سبب بهبود روند در کلیت بازار شده است.

در گروه فلزات اساسی بیشترین حجم تقاضا و خرید به چشم می‌خورد و در نمادهای بانکی دو نماد وبصادر و وتجارت صف خرید طولانی تشکیل داده‌اند.

همچنین در پیش گشایش امروز شستا با قیمت 4005 تومان تقاضای خرید بیش از 40 میلیونی داشت.

در بازار امروز نمادهای فارس، فولاد و فملی به ترتیب با 5162، 5012 و 4512 بیشترین تاثیر مثبت بر بازار را داشتند، اما از طرفی نماد حکشتی بیشترین تاثیر منفی را روی بازار داشته است.

همچنین علی صحرایی مدیر عامل شرکت بورس، طی سخنانی به دنیای اقتصاد گفت: مشکل فعلی ما نقد شوندگی بازار است. این خبر خوش را به سهامداران می‌ دهیم، که طی روزهای آینده حمایت از سایر صنایع که تاکنون مورد حمایت قرار نگرفته‌ اند، در دستور کار بورس خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 1 IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    جالب است کارشناسان و مقامات بورس می گویند بورس در حال اصلاح است نه ریزش و سقوط و جالب تر اینکه همین مقامات برای نجات بورس از اصلاح در حال تقلا و دست و پا زدن هستند اگر سقوط و یا ریز ش کند دیگر خودکشی می کنند
  • US ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    مشرق تورو خدا یک پیگیری بکن از نهادهای بالادست بخدا ما به شدیم این وسط یک طرف دولت دروغ گوی بی شرف بی همه چیز و یک طرف ما که دستمون به هیچ جا نمی‌رسه یک پولی برای ازدواج و آینده زندگیم کنار گذاشته بودم که نابود شد و هر روز داره کمتر میشه تو صدای ما باش سهام بادکنکی هم نخریدیم که قبلاً سود کرده باشد الآن سود از دست بدهد فعلا زیان خالص شدیم تو را به کلمه های شرافت قداست دیانت و.. قسمت میدهم پیگیر باشید بخدا ما داریم له میشیم این وسط دستمان هم به هیچ کجا بند نیست.نزدیک است سکته کنیم جوونی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس