کد خبر 1114806
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
آیا برجام آمریکا را در شورای امنیت شکست داد؟!

روزی که اروپا واقعا باید ایستادگی می کرد، یعنی وقتی که ترامپ از برجام خارج شد و تحریم هایی ده ها برابر شدیدتر از قطعنامه ها اعمال کرد، از جایش تکان نخورد.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی تحلیل‌ مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: وقتی دقیق می شوید یک حقیقت تلخ خود را بی پرده نشان می دهد: علت ایستادگی اروپا در مقابل اسنپ بک صرفا این است که اروپایی ها نگران هستند برجام کلا از بین برود و ایران بازرسی ها را لغو کرده و برنامه هسته ای خود را از سر بگیرد. برای اروپا، برجام فقط تعهدات ایران است و بس!

روزی که اروپا واقعا باید ایستادگی می کرد، یعنی وقتی که ترامپ از برجام خارج شد و تحریم هایی ده ها برابر شدیدتر از قطعنامه ها اعمال کرد، از جایش تکان نخورد. علت هم این بود که مطمئن بودند دولت ایران تعهدات برجامی خود را حفظ خواهد کرد. برای اروپا، برجام فقط تعهدات ایران است و بس!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    4 3
    براشون مهم نیست هزاردرصد هم غنی سازی کنیم بازرسی های جاسوس هاشون اهمیت دارد
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    10 0
    اقا برجام خیلی بده چرا مجلس جهادی خروج از برجامو تصویب نمیکنه؟
    • محسن TW ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      5 0
      برای بنده هم دقیقاً همین سؤال مطرح است.. اکنون که مجلس و شورای نگهبان و تشخیص مصحلت بصورت یکپارچه در اختیار جناحِ مخالفِ برجام است، و در حالی که این جناح و جریان، روز و شب به برجام فحش می دهند، چرا اقدام به انحلال برجام نمی کنند؟ دولت و رییس جمهور شهامت آن را داشتند که مسئولیت قبولِ توافق هسته ای را به عهده بگیرند و هنوز هم پای آن ایستاده اند. اما طرف مقابل شجاعت و شهامت پذیرش مسئولیت را ندارند و فقط شعار می دهند.
    • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      2 9
      برای اینکه احمقایی مثل تو همه چیو گردن مجلس نندازن
    • محسن IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      2 0
      به 01:08) اولاً احمق خودتی بی ادب. ثانیاً: خودت هم که داری حرف منو تأیید می کنی. حرف من هم دقیقاً همین بود که مجلس با همۀ شعارهای انقلابیش نمیخواد کاری کنه که براش مسئولیت داشته باشه. یعنی فقط شعار میده!
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    7 0
    تو اخبار صداوسیما که این خبر یعنی مقاومت اروپا در برابر اسنپ بک رو پیروزی ایران رنگ میکنن.
    • کاربرجدید IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      1 4
      چقدر دیر فهمیدید. جدی فکر میکردید اروپایی ها از شما خوششون می آد اونم وقتی روی موشک می نویسید اسراییل نابود شود و حزب الله و حماس را تجهیز می کنید اسراییل خط غرب قرمز کل جهان غرب است و هر کی در جهت ضربه به اسراییل گام بر داره از نظر غرب به هیچ وجه واجد شرایط دوستی حساب نمی شه بنابراین اونها از تحریم با وضعیت فعلی کاملا راضیند فقط اسنپ بک یا ماشه را که کلاً برجام رو دفن می کنه رو نمی پسندند
  • رضا IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    4 4
    دروغ نگو بابا ، شرم داشته باش ! مگه نگفتيد و نميگيد خروج از برجام بنفع ايرانه ؟! مجلس و شوراى نگهبان كه ششدانگ دست خودتونه ، از چى وحشت داريد ؟! خب بسم الله اگه راست ميگيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس