image-20200901172744-1.jpeg

دوره های برق با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه در بخش صنعتی و ساختمانی یکی از دوره های پرطرفدار و پولساز در آموزشگاه های فنی حرفه ای می باشند که با توجه به آینده شغلی عالی کارآموزان در آن ثبتنام میکنند.

بازار کار عالی و درآمدزا مشاغل برق و الکترونیک باعث شده است تا افراد بسیاری به دنبال یادگیری مهارت های مورد نیاز برای ورود به بازار کار برق از طریق شرکت در دوره های برق شوند. با توجه به تخصصی بودن این حوزه بررسی آموزشگاه های فعال در این زمینه و انتخاب بهترین آموزشگاه برق یکی از مهم ترین موضوعاتی است که افراد علاقه مند می بایست به آن توجه داشته باشند.

در صورتی که شما هم علاقه مند به بازار کار برق هستید و قصد یادگیری برق از طریق شرکت در دوره های مربوطه را دارید با ما همراه باشید.

بهترین آموزشگاه برق کدام است؟

شناسایی بهترین آموزشگاه برق یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد. از آنجایی که امروزه آموزشگاه های بسیاری در سراسر کشور دوره های برق را برگزار می نمایند، بنابراین توصیه می کنیم پیش از ثبت نام با دقت بسیار شرایط و شیوه برگزاری دوره در آموزشگاه های فعال این حوزه را بررسی و بهترین آموزشگاه را انتخاب نمایید.

شیوه برگزاری دوره آموزشی (عملی یا تئوری بودن)، اساتید دوره، سرفصل های آموزشی، کارگاه های آموزشی(کیفیت و تجهیزات آن)، اعتبار مدرک ارائه شده، هزینه های دوره، مدت زمان دوره، پشتیبانی پس از دوره برخی از مهم ترین مواردی است که هنگام انتخاب آموزشگاه می بایست مورد توجه قرار گیرد.

آموزشگاه برق گستران بهترین آموزشگاه برق در تهران

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه هایی است که دوره های مختلف برق در زمینه آموزش برق کشی ساختمان، آموزش برق صنعتی، آموزش plc را به صورت کاملا عملی و تخصصی در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای برگزار می نماید.

 این آموزشگاه به دلیل عملی بودن آموزش ها درک عمیقی از مباحث برق را در کارآموزان ایجاد کرده و همین امر باعث می شوند تا افراد پس از پایان دوره به راحتی وارد بازار کار شده و به پیاده سازی پروژه های برق بپردازند.

دوره آموزشی برق ساختمان آموزشگاه برق گستران

دوره برق ساختمان یکی از دوره های پرطرفدار برق می باشد که امروزه با توجه به افزایش تعداد ساخت و سازها، رشد پروژه های برق ساختمان و به دنبال آن بازار کار عالی برق ساختمان افراد بسیاری در این دوره ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار برق آماده می کنند.

دوره برق ساختمان در آموزشگاه برق گستران به صورت تخصصی صورت می گیرد. به طوری که کارآموزان در محیطی شبیه به محیط واقعی و در پروژه های برق شرکت کرده و به صورت عملی صفر تا صد برق کشی ساختمان را یاد می گیرند.

آموزش برق کشی ساختمان، آموزش نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی مانند نصب دوربین مدار بسته، آیفون تصویری، دزدگیر، سیستم اعلام حریق برخی از سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره می باشد.

دوره آموزشی برق صنعتی آموزشگاه برق گستران

یکی از دیگر دوره های پولساز برق که از بازار کار عالی و درآمدزایی برخوردار بوده و از متخصصان کمی برخوردار می باشد، دوره آموزش برق صنعتی می باشد.

این دوره آموزشی مناسب کلیه علاقه مندان به بازار کار برق صنعتی و افرادی که قصد دارند برقکار حرفه ای صنعتی شوند می باشد. اساتید کارآزموده و ماهر این دوره آموزشی در کارگاه های مجهز به صورت تخصصی و عملی کارآموزان را با صفر تا صد برق صنعتی آشنا می کنند.

آموزشگاه برق گستران در تلاش است تا درک عمیقی از مفاهیم برق صنعتی را در کارآموزان ایجاد کند. کارآموزان پس از پایان این دوره آموزشی می توانند در انواع پروژه های برق صنعتی مشغول به کار شده و برنامه ریزی و مدیریت برق صنعتی را در کارخانجات، کارگاه های صنعتی، بیمارستان، مجتمع های تجاری، اداری و غیره بر عهده گیرند.

دوره آموزشی plc آموزشگاه برق گستران

آموزش پی ال سی از دیگر دوره های آموزشی تخصصی و پولساز حوزه برق می باشد که به دلیل بازار کار و آینده شغلی عالی که دارد افراد بسیاری در آن ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می کنند.

آموزشگاه برق گستران به دلیل تخصصی بودن کار با پی ال سی این دوره آموزشی را به صورت پروژه محور و کاملا تخصصی برگزار می نماید. کارآموزان در این دوره با طریقه نصب، برنامه ریزی و مدیریت plc های پرطرفدار بازار از جمله دلتا، زیمنس و غیره آشنا شده و پس از پایان یافتن دوره آموزشی می توانند وارد بازار کار پی ال سی شده و به صورت شخصی با راه اندازی مغازه یا دریافت پروژه ها به درآمدزایی بپردازند، همچنین می توانند با ارسال روزمه برای شرکت های فعال این حوزه یا افراد نیازمند این تخصص به استخدام آنها درآیند.

آموزشگاه برق گستران علاوه بر دوره های ذکر شده دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید، آموزش برق خودرو، آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ، آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج، آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش تعمیرات لوازم خانگی برخی از دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه می توانید به سایت برق گستران به آدرس https://barghgostaran.com/ مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره  02166597305 تماس بگیرید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ادهم رحمانز IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    برق ساختما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس