کد خبر 1113334
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

یونیت هیدرولیـک یا پاورپک هیدرولیک که شامل مخزن روغن، الکتروموتور، پمپ، و شیرهای کنترل فشار و تعدادی لوازم جانبی است، برای تامین انرژی و قدرت سیستم هیدرولیک تولید شده است. یونیت هیدرولیک براساس نیاز صنایع مختلف با فشارهای مختلف تولید می­شوند.

پمپ پاورپک هیدرولیک

کار پمپ یونیت هیدرولیک این است که انرژی مکانیکی را که از موتور می­گیرد به انرژی هیدرولیک تبدیل می کند. اینگونه که در اثر چرخش پمپ، بین ورودی و خروجی اختلاف فشاری بوجود می­آید که باعث کشش روغن از مخزن می­شود. پمپ­های هیدرولیک شامل کارتریجی، دنده ای و پمپ پیستونی هستند.

کاربرد یونیت هیدرولیک 

یونیت هیدرولیک بر اساس چگونگی چینش قطعات مورد نیاز نصب شده و الکتروموتور و شیرآلات ساخته می­شود. پس صنایع مختلف برای قدرت بخشیدن به دستگاه­هایی که استفاده می­کنند و تولید نیروی محرکه قوی مجبور به استفاده از سیستم­هایی مانند یونیت هیدرولیک هستند. پس قطعاتی که در ساخت آن ها استفاده می­شوند تاثیر زیادی در عملکرد و قیمت خرید آنها دارد. پس برای خرید یک پاورپک­ هیدرولیک خوب باید به اجزای بکار رفته در آن دقت نمایید. همچنین در منبع تغذیه آسانسورها و جک­ها و هیدروموتورها، فیلتر پرس، سیزر لیفت، ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی  از جمله تراکتور و ماشین­آلات کاغذسازی نیز از پاورپک­ هیدرولیک استفاده می­شود.

طراحی و ساخت یونیت هیدرولیک

برای طراحی و ساخت یونیت هیدرولیک باید شناخت کامل از اجزای تشکیل دهنده آن از جمله مخزن روغن، پمپ یونیت، چرخ‌دنده‌ها و لوازم جانبی آن داشت. مهم­ترین قسمت، مخزن روغن آن است. مخزن روغن پاورپک هیدرولیک  باید حتما از جنس فلزی ساخته شود به این علت که قابل جوش­کردن باشد که بسته به نیاز صنایع مختلف فلزات مختلفی سفارش داده می­شود. برای تعمیرات راحت یونیت هیدرولیک باید به نحوه چینش اجزای آن در کنار یکدیگر دقت کرد.

یونیت هیدرولیک کوچک نیز نوعی از یونیت هیدرولیک است که برای استفاده­های عمومی مناسب است. بر اساس ماکزیمم  فشاری که برای سیستم هیدرولیک لازم است سرعت پمپ و توان الکتروموتور محاسبه می­گردد.

طرز کار پاورپک هیدرولیک 

 اطلاعات مورد نیاز برای طراحی و ساخت یونیت هیدرولیک:

· گام اول: یونیت هیدرولیک باعث پمپ روغن در سیستم­های هیدرولیک­ و در نهایت ایجاد حرکت در سیلندر و هیدروموتور می­شود. برای حرکت­های خطی از سیلندر یا همان جک هیدرولیک و برای حرکت­های چرخشی و دورانی از هیدروموتورها یا همان موتور هیدرولیکی استفاده می­کنند.

· گام دوم: تعیین اطلاعات حرکتی  جک هیدرولیک یا هیدروموتور می­باشد مانند:

ü میزان کورس سیلندر جک هیدرولیک

ü سرعت حرکتی سیلندر هیدرولیک

ü سرعت چرخش هیدروموتور

ü میزان نیروی مورد نیاز تولیدی سیلندر خطی

ü میزان گشتاور مورد نیاز برای حرکت دورانی

 نحوه چیدمان اجزای یونیت هیدرولیک در طرز کار آنها بسیار با اهمیت است. ممکن است اجزای الکتروموتور و پمپ هر دو روی مخزن یا در کنار و زیر آن و یا عمود بر مخزن قرار بگیرند. در میان تمام چیدمان­ها مزیت چینشی که در آن الکتروموتور و پمپ عمود بر مخزن قرار می­گیرند بیشتر است زیرا فضای کمی اشغال می­کند، پمپ داخل روغن شناور است و باعث کاهش سر و صدا می­شود و مواقعی که پمپ نشت کند داخل مخزن ریزش می­کند و این کار باعث کاهش هدر رفت روغن می­شود.

اجزای این سیستم هیدرولیک

· مخزن روغن هیدرولیک:  

مهم­ترین جزء سیستم پاورپک­ هیدرولیک است که برای نگهداری روغن استفاده می­شود.

· پمپ هیدرولیک: 

 از پمپ­های هیدرولیک برای حرکت سیال­ها در سیستم هیدرولیکی استفاده می­شود.

· موتور الکتریکی:  

انرژی مورد نیاز سیستم یونیت هیدرولیک و ایجاد فشار در آن توسط موتور الکتریکی انجام می­شود.

· شیر فشار شکن:

 شیرهای فشار شکن فشار سیستم را کنترل می­کنند که به اجزای سیستم آسیبی وارد نشود.

·  هیدروموتور:  

هیدروموتور با تبدیل انرژی هیدرولیک به سرعت چرخش باعث حرکت سیستم می­شود.

خرید و فروش یونیت یا همان پاورپک هیدرولیک

فروش و طراحی پاورپک­ هیدرولیک نیازمند تجربه بسیار بالا و اطلاعات دقیق می­باشد. که هیدرولیک نادری با شبیه­سازی و طراحی نرم افزار عملکردی متفاوت نسبت به مجموعه­های دیگر ارائه می­دهد. کارگاه تخصصی هیدرولیک نادری در کنار فروش و واردات قطعات هیدرولیک، اقدام به ساخت و طراحی یونیت هیدرولیک و سیلندر هیدرولیک در این کارگاه تخصصی کرده است. کارگاه نادری انحصاری است و تمامی قطعات از بدنه و جک­های موجود در کارگاه هیدرولیک نادری ساخته می­شود.

هیدرولیک نادری به دلیل واردات مستقیم اجناس و همینطور احداث کارگاه مستقل توانسته قیمت بسیار مناسبی برای محصولات هیدرولیک ارائه دهد. شما می توانید جهت خرید و فروش یونیت هیدرولیک با بهترین کیفیت اینجا کیلیک نمایید. هیدکالا با کادری متخصص در طراحی سیستم­های هیدرولیک و ساخت یونیت و جک­های هیدرولیک توانسته به یک مجتمع هیدرولیک خدماتی و فروش تبدیل شود

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس