استراماچونی

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: آندره آ استراماچونی نمی‌تواند با باشگاه استقلال قرارداد امضا کند.

به گزارش مشرق، جمشید نورشرق در خصوص اینکه آیا استراماچونی می‌تواند به استقلال برگردد اظهار داشت: با توجه به اینکه این مربی قراردادش را با استقلال فسخ کرده و برای پیوستن به این باشگاه باید قرارداد جدید امضا کند به همین علت شامل قانون منع حضور مربیان خارجی می‌شود و نمی‌تواند با استقلال قرارداد امضا کند.

بیشتر بخوانید:

سعادتمند: در جام حذفی نتیجه نگیریم به گزینه دیگری فکر می‌کنیم

وی افزود: بعد از فسخ قرارداد استراماچونی، باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی قرارداد رسمی امضا کرده و برای این مربی کارت مربیگری دریافت کرده بنابراین بازگشت استراماچونی مشمول عقد قرارداد جدید است و این مربی نمی‌تواند به این باشگاه بپیوندد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    ایشالا هر چی مربی خارجیه پاش از فوتبال ایران ببره
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    پروژه تضعیف استقلال برای پنجمین سال پیاپی کلید خورد ! درست بعد از مطرح کردن استراماچونی به عنوان مربی جدید و آینده استقلال و به هم زدن تمرکز مجیدی و راندن او از باشگاه و اطمینان از اینکه او برای فصل دیگر در استقلال نخواهد بود حالا اعلام می‌کنند که استراماچونی نمی تواند به استقلال بیاید !!! یعنی نمی تونستن اینکار رو یک هفته قبل بکنن و یا مدیریت استقلال نمی دونست که نمی تونه با استراماچونی قرارداد ببندند ؟ حالا هم نوبت کوچ ستارگان استقلال و شروع فصل با یک تیم از هم پاشیده و از دست دادن امتیازات اول فصله... خخخخخخخخخخ والله این سناریوی وزیر دیگه خیلی تکراری شده !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس