کد خبر 1112867
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
بررسی ابعاد یک زمین‌خواری بزرگ؛ نتیجه پرونده هفت‌سنگان چه می‌شود؟

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای مرحله اول طرح سراسری مقابله با زمین خواری و آزاد سازی هزار و 138 هکتار از اراضی ملی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار"محمدرضا مقیمی" با اعلام خبر اجرای طرح  سراسری و عملیاتی پیشگیری و مقابله با زمین خواری به مدت سه روز در سراسرکشور اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی افرادی را که به صورت غیرمجاز اراضی ملی و جنگلی را تصرف کرده بودند، شناسایی و 354 متهم را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:

ویلاسازی غیرمجاز برخی مسئولان در مناطق خوش آب‌وهوا +عکس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به این که در این طرح هزار و 138 هکتار از اراضی ملی ومنابع طبیعی رفع تصرف غیر قانونی شد، تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی همچنان طرح عملیاتی مقابله با زمین خواری را در فواصل زمانی مختلف سال دنبال کرده تا تصرف و دست اندازی به اراضی ملی از رونق افتاده و هزینه های ارتکاب جرم نیز برای افراد سودجو افزایش پیدا کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی و اراضی ملی نیز پس از رفع تصرف به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در استان های هدف طرح تحویل شد.

 سردار مقیمی با بیان اینکه حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سود جویان همواره در دستور کار این پلیس قرار دارد، از هموطنان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه زمین خواری و تعرض به اراضی ملی موضوع را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    1 0
    تو روخدا حتما اداره ثبت اسناد بندرلنگه رو زیرنظر بگیرید اگه کارت قانونی باشه سندو مدرک درست داشته باشی هیچ گونه همکاری باهات نمیکنند کارمندان ثبت لنگه فقط نشستن برای همکاری با زمین خواران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس