کد خبر 1112808
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
ابوظبی

رسانه‌های اماراتی از وقوع انفجاری در یکی از رستوران‌های ابوظبی و زخمی شدن شماری از افراد حاضر در رستوران خبر دادند.

به گزارش مشرق، صبح امروز یکشنبه وقوع انفجاری در داخل یکی از رستوران‌های ابوظبی باعث زخمی شدن شماری از کارکنان این رستوران شد.

روزنامه اماراتی «البیان» نوشت که این انفجار خسارت‌های مادی زیادی به ساختمان رستوران وارد کرده و اجرای تحقیقات اولیه آغاز شده و تیم آتش نشانی در حال تخلیه ساختمان از افراد هستند.

وبگاه «عربی ۲۱» نیز با اعلام این خبر گزارش کرد که وقوع این انفجار در حالی است که هواپیمای اسرائیلی برای انجام نخستین پرواز به ابوظبی آماده می‌شد و حامل هیأتی از مسئولان اسرائیلی و آمریکایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    12 5
    از اینکه موساد بخواهد نعل وارونه بزنه نباید غافل شد و اونو به گردن ایران بیندازد. امیدوارم کیهان جو نگیر نشه و بی خودی رجز نخونه .
  • NZ ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 0
    باید اصل کاریها سقط بشن و حداقلی آن یوسف العتیبه است که نقش پررنگی در راه اندازی بسیاری از جنایتها و توطئه دارد. مضاف بر این اگر فقط چند سازه شناخته شده و زیر ساخت انرژی آنها دود بشه آنوقت خواهید دید که چطور به غلط کردن می افتند. کاری که این حرومزاده در حال اجرای آن هستند بسیار وسیع و خطرناک است و اشغال جزیره یمنی تازه یک مورد بسیار کوچک آنست که هم اشراف اطلاعاتی به یمن پیدا می کند و هم به عبور و مرور کشتیهای ما از آن تنگه. این حیاتی است که مقاومت جواب تمام کننده ای به اینها در جزیره فوق بدهد.
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    1 21
    تبریک به تو تبریک به خودم تبریک به همه بالاخره یه خبر خوبم شنیدیم
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 18
    دشمن شناسی به این میگن. زده تو خال. رستوران آمریکایی رو زده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس