اختلاف بین کوشنر و کوهن درباره طرح اشغال کرانه باختری/ رئیس موساد: به زودی اجرا می‌شود

همزمان با انتشار خبر دیدار آتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با مشاور امنیت ملی و دستیار ارشد رئیس جمهور آمریکا، گفته می‌شود کابینه تل‌آویو قصد دارد امارات را به عنوان یک کشور عاری از کرونا شناسایی کند.

به گزارش مشرق، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از جلسه دیدار وی با «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا و همچنین «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی ایالات متحده خبر داد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» این دیدار قرار است روز یکشنبه ساعت ۱۲:۳۰ به وقت محلی در دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی برگزار می‌شود.

جزئیات بیشتری از این دیدار یا محور گفت‌وگوهای نتانیاهو با مقامات ارشد آمریکایی منتشر نشده اما برخی تحلیلگران احتمال می‌دهند که موضوع توافق عادی‌سازی روابط با امارات عربی متحده و طرح موسوم به «معامله قرن» در دستورکار باشد.

از سوی دیگر گفته می‌شود تل‌آویو قصد دارد امارات را به عنوان یک «کشور پاک» و عاری از ویروس کرونا شناسایی کند و این بدان معناست که مسافران ورودی از این کشور به فلسطین اشغالی، نیازی به قرنطینه شدن ندارند.

وبگاه تایمز اسرائیل به نقل از منابع مطلع نوشت، اولین پرواز مستقیم از تل‌آویو به ابوظبی نیز نیز روز یکشنبه انجام می‌شود که در آن یک هیأت آمریکایی به سرپرستی کوشنر و یک هیأت اسرائیلی به سرپرستی «مئیر بن‌شبت» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی حضور خواهند داشت.

چندی پیش یک شبکه صهیونیستی به نقل از مقام ارشد آمریکایی گزارش داد که پیشرفت در مذاکرات عادی‌سازی روابط سودان با تل‌آویو حاصل شده و می‌توان انتظار امضای توافق در هفته‌های آینده را داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    18 5
    ذلت عربی
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      10 3
      فکر نکنید دیدار داماد یهودی ترامپ با نتانیاهو تصادفیه، کسی در آمریکا رئیس جمهور نمیشه مگر به اجازه صهیونیستها.
  • کاوشگر فضایی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    12 3
    سگ صهیونیسم عرضه داره بره امریکای نکبت رو از کرونا پاک کنه ...
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    3 9
    مشرق نفاقگر از یزید بدتر است
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      6 2
      نظرت مثل حرفهای خوارج تهی از هرگونه بصیرت و شعور است
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    6 1
    همین الان توی امریکا کرونایی هایی که بیماری زمینه ای داشته باشن جزو امار حساب نمیشن بنابراین امار به شدت دستکاری شده است.
  • rq170 IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    2 0
    دیدار انجام نمیشود منهدم میشود
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    3 0
    یعنی این بدبخت ها خودشان از خودشان خبر ندارند باید هر چه ناتان یاهو بگه
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    5 0
    خداوند متعال در قرآن مجید سوره مائده آیت 51 می فرمایند: «یا أیها الذین آمنوا لاتتخذوا الیهود و النصاری أولیاء، بعضهم أولیاء بعض و من یتولهم منکم فإنه منهم، إن الله لایهدی القوم الظالمین».هر کس معنای حقیقی این آیه را بفهمد و به آن عمل نکند منافق است .در نفاق شیوخ امارات همین بس که بر سر مسلمین و مردم مظلوم یمن ، بمب می ریختند و بعد که دیدند از این کار طرفی نمی بندد حالا نیز با آل صهیون دوستی می کنند.خداوند کمر نفاقشان را بشکند. آمین یا رب العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس