شفر تخفیف نداد/تا فردا با بویان تسویه خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید کرد: در سفر به ایتالیا، مذاکرات تلفنی با شفر داشتیم اما متأسفانه تخفیفی نداد.

به گزارش مشرق، پس از پیروزی تیم استقلال مقابل پرسپولیس و صعود به فینال رقابت‌های جام حذفی، احمد سعادتمند در گفتگو با شبکه خبر گفت: خوشحالم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. آنها مستحق این شادی بودند. به پیشکسوتان و جامعه فوتبال استقلال نیز این پیروزی را تبریک می گویم.

وی در ادامه درباره پرونده‌های مالی استقلال در فیفا اظهار داشت: از چهار ماه گذشته درگیر پرونده‌های بسیاری بودیم که خوشبختانه در دو ماه و نیم گذشته ۵ پرونده مختومه شد. هفته گذشته نیز ۲۰۰ هزار دلار از مطالبات بویان پرداخت شد و امروز تا فردا نیز باقیمانده آن را تسویه خواهیم کرد و هواداران بابت تسویه خیالشان راحت باشد.

سعادتمند درباره پرونده شفر تصریح کرد: قرار بود در ایتالیا دیداری با شفر داشته باشیم اما به دلیل مسائل کرونا او نتوانست از آلمان به ایتالیا بیاید و بنابراین مذاکرات تلفنی را انجام دادیم. متأسفانه شفر تخفیفی نداد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مذاکره با استراماچونی گفت: رقم استراماچونی سنگین است. پیگیر حضور او در قطر بودیم که به دلایل کرونا نشد و در نهایت از طریق سفارت و وزارت ورزش مجوز ۵ روزه‌ای را دریافت کردیم و این را بگویم که تاریخ این سفر دست ما نبود. برخی از دوستان اعلام کرده بودند چرا پیش از دربی این جلسه برگزار شده است که تاریخ دست ما نبود.

وی افزود: دو روز کاری جلسات متعددی با استراماچونی و وکیلش برگزار کردیم. اتفاقات خوبی رخ داد تا در پرونده او بتوانیم با تخفیف پیش برویم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و بدهی حل شود. درباره شفر هم بگویم که در تلاشیم در هفته آینده موضوع آن را مختومه کنیم.

سعادتمند درباره مبلغ طلب استراماچونی و همچنین تاریخ سفر به ایتالیا خاطرنشان کرد: روز گذشته در کنار بازیکنان بودم. همانطور که گفتم تاریخ سفر از قبل مشخص شده بود و نمی‌دانستیم این تاریخ قبل از دربی خواهد بود. برخی از دوستان علاقه دارند تا برای باشگاه بزرگ استقلال مشکل درست کنند. همه در کنار هم با انگیزه تلاش خواهیم کرد تا قهرمان جام حذفی شویم. هدف اصلی در این سفر توافق مالی برای کسر هزینه در دادرسی فیفا در موضوع با پرونده شفر و استراماچونی بوده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید کرد: صحبت کردن درباره مسائلی مانند کادر فنی به صلاح نیست. مبلغ قرارداد استراماچونی سنگین است. مذاکراتی انجام داده ایم و منتظر پاسخ او و وکیلش هستیم تا مبلغ را کاهش دهند و پس از آن مبلغ را اعلام خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یه نفر IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 0
    اینا برای تحت الشعاع قرار دادن پرونده ویلموتس، از طرف وزیر بی عر.. ماموریت دارند تبلیغات کنن تا افکار رو منحرف کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس