کد خبر 1110525
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
پرچم نمایه انگلیس

طبق گزارش روزنامه گاردین، به دنبال افزایش مصرف مواد مخدر در بین نیروهای ارتش انگلیس، هر ساله صدها نفر از نظامیان فعال و ذخیره این کشور اخراج می‌شوند، یعنی معادل یک گردان نظامی!

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی اختصاصی و بر اساس داده‌های وزارت دفاع این کشور نوشته تعداد ارتشی‌هایی که سال گذشته بعد از مثبت شدن آزمایش اجباری مواد مخدر اخراج شده‌اند، به ۶۶۰ نفر که حدوداً معادل یک «گردان» است، رسیده است!

طبق این گزارش، در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ هم به ترتیب ۶۳۰ و ۵۸۰ نفر اخراج شده‌اند. در سال جاری هم تا اواسط جولای (تیر)، ۲۷۰ نفر به دلیل مصرف مواد مخدر غیرمجاز از ارتش سلطنتی انگلیس اخراج شده‌اند. کوکائین، رایج‌ترین ماده مخدری است که در این آزمایش‌ها مصرف آن دیده شده و بعد از آن حشیش و اکستازی قرار دارند. به نوشته این روزنامه، بسیاری از سربازان به عمد مواد مصرف می‌کنند تا از ارتش اخراج شوند!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    3 1
    اخ اخ اخ بخدا قسم بقران قسم اگر تریاک یاشیره درارتش انگلیس یااسرائیل وجود داشت وبه من میدانند حاضربودام تاوقتی نفس دربدن دارم صادقانه و شجاعانه وبدون ترس درارتش خدمت کنم وخودرافدای نظام ان کشور کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس