سوخو 27 روسیه

وزارت دفاع روسیه از رهگیری سه هواپیمای تجسسی آمریکا، آلمان و سوئد بر فراز دریای بالتیک و از سوی جنگنده «سوخو-۲۷» خود خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع روسیه از رهگیری سه فروند هواپیمای متعلق به آمریکا، سوئد و آلمان بر فراز آب‌های دریای بالتیک خبر داد.

بیشتر بخوانید:

جنگنده روسیه هواپیمای جاسوسی آمریکا را رهگیری کرد

خبرگزاری «اسپوتنیک»  به نقل از وزارت دفاع روسیه اعلام کرده  که یک جنگنده «سوخو-۲۷»  روز دوشنبه هواپیماهای نظامی ایالات متحده ، آلمان و سوئد را بر فراز دریای بالتیک رهگیری کرد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در ۲۴ آگوست (۳ شهریور) سامانه‌های کنترل هوایی روسیه بر فراز آبهای بین‌المللی در دریای بالتیک سه هدف هوایی که قصد نزدیک شدن به  قلمروی هوایی روسیه را داشتند، شناسایی کردند.»

بیشتر بخوانید:

تقابل «سوخو-۲۷» روسیه با ۲ فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا

وزارت دفاع روسیه نوع این هواپیماها را «آرسی-۱۳۵» متعلق به آمریکا، «گلف استریم » متعلق به سوئد و هواپیمای «اوریون» متعلق به نیروی دریایی آلمان ذکر کرد.  روسیه اعلام کرده که هواپیمای گشتزنی آلمان  سرعتی معادل ۲۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع پروازی ۵۰۰ متری  داشت.

به گفته وزارت دفاع روسیه، جنگنده سوخو-۲۷ در این ماموریت تمامی قوانین مرتبط به امورهوانوردی بین‌المللی  از جمله حفظ فاصله را رعایت کرد.

طی روزهای گذشته نیز یک فروند جنگنده سوخو-۲۷ روسیه موفق شد با پرواز سریع و شناسایی ۲ فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا آنها را از منطقه دور کند.

وزارت دفاع روسیه چهارشنبه گذشته   نیز اعلام کرد که یک سوخو-۲۷ با پرواز سریع موفق به شناسایی و رهگیری  دو فرونند هواچیمای جاسوسی آمریکا شد که از طریق دریای سیاه به حریم هوایی این کشور نزدیک شده بودند.

بنابر اعلام وزارت دفاع روسیه، نوع هواپیماهای جاسوسی آمریکا «آر سی-۱۳۵» و «پوسیدان-۸» بود که به دنبال مواجهه با جنگنده روسی، حریم هوایی منطقه را ترک کردند. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    3 8
    خخخخخخخخخ چه حالی میکنن کمونیستا که تونستن 3 تا هواپیمای پهن پیکرو تو رادار ببینن
    • محمد۲۲ IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      3 2
      خخخخخخ و مرض نمیدونم برای توی ابله ؛چی میرسه کاسه لیسی اربابانت رو میکنی. واسشون دم تکون میدی
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    2 2
    تا زمانی که سوخوی 27 اونجاست و قلدری می کند آمریکا و اروپا جرات کاری ندارند مگر این پرنده ها نابود شوند یا حضور نداشته باشند که اروپا و آمریکا کاری آنجا بکنند
  • سوخو قاتل داعش RU ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    2 2
    جوووونم سوخوی 27 چقدر زیباست و آئرودینامیک ترین جنگنده جهان .... مشرق لطفا عکس های با کیفیت تری ازین پدیده قرن هوایی جهان بزار که پدر همه فلانکر های روسیه است و پسر خلفش یعنی سوپر فلانکر کاووس غرب شده است
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    2 1
    همین هواپیماهای جاسوسی آمریکا هستند که میتونن زیر و بم پایگاه‌های های یک کشور و ارتش مخفی اون هارو بدونن این ها آواکسن و اهمیتشون از جنگنده خیلی خیلی بیشتره اینها رادارگریزند و همین که در رادار کشف میشن یعنی باید امریکا یک برنامه چندین میلیارد دلاری رو برای ارتقاشون پیاده کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس