کد خبر 1108930
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۲
سراج: نمی‌گویم برخی بازیکنان نفت آبادان خیانت کردند/ چند بازیکن را به زور به تبریز آوردیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:نمی‌گویم برخی بازیکنان خیانت کردند اما تمام تلاش‌شان را نکردند و اگر آنها بیشتر تلاش می‌کردند می‌توانستیم موفق شویم.

به گزارش مشرق، بهنام سراج بعد از شکست یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت: به مردم آذربایجان تبریک می‌گویم. تیم ماشین سازی هم برای برد تلاش کرد و برد. مبارک‌شان باشد. آنها خیلی بهتر از ما بازی کردند و پیروز شدند. ما تلاش کردیم بازی جوانمردانه‌ای انجام بدهیم و نتیجه‌ در زمین مسابقه رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما انگیزه لازم را برای این مسابقه نداشتند زیرا جایگاه تیم ما در جدول تثبیت شده بود. در این هفته آخر ما درگیر مسایل فنی نبودیم و بیشتر درگیر مسایل روحی و روانی بودیم. چند بازیکن را به زور به این سفر اوردیم آنها به بهانه‌های مختلف می‌خواستند از این سفر در بروند! من گزارش این مساله را به باشگاه خواهم داد .

سراج تصریح کرد: به مردم آبادان می‌گویم تا زمانی که اینجا هستم حتی اگر چند ساعت دیگر باشد اجازه نمی‌دهم کسی پول مفت از آبادان به شهرهای دیگر ببرد. بازیکن تیم باید به شهر و تیمش تعصب داشته باشد.  گزارش این مسایل انضباطی را به باشگاه ارایه خواهم کرد. 40 درصد از پول بازیکنان باقی مانده است.

سراج تصریح کرد: نمی‌گویم برخی بازیکنان خیانت کردند اما تمام تلاش‌شان را نکردند و اگر آنها بیشتر تلاش می‌کردند می‌توانستیم موفق شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس