خالد مشعل

رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که ملت فلسطین در برابر عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی تضعیف نخواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، خالد مشعل رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس امروز اظهار داشت: ملت فلسطین در مقابل عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی درد می‌کشد اما تضعیف نخواهد شد و در نهایت پیروزی را از آن خود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

حماس: امت‌ اسلامی باید به مرحله عمل وارد شود

وی با بیان این مطلب افزود که برای مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باید میان طیف‌های مختلف امت [اسلامی] همکاری و هماهنگی ایجاد شود و اختلافات نژادی و طایفه ای را پشت سر گذاشت.

خالد مشعل در ادامه گفت: به کسانی که برای عادی سازی روابط بازار گرمی و به ملت فلسطین ضربه می‌زنند می گویم که شما تمامی ارزش‌ها، مبادی و منافع راهبردی امت [اسلامی] را مصادره می‌کنید. اسرائیل از شما بهره برداری می‌کند و شما توهم دارید که در حال بنای روابط استراتژیک با رژیم صهیونیستی هستید.

این رهبر جنبش حماس اعلام کرد: اسرائیل عامل تداوم اختلافات است و مانعی بر سر راه موفقیت ما در تمامی مسائل و در مقابل نهضت ما در منطقه است. این رژیم از طریق سیاست عادی سازی روابط به دنبال ادغام در منطقه و ایفای نقش به عنوان بازیگر اصلی منطقه است.

وی افزود: اسرائیل تنها ابزار استعماری نیست بلکه دستور کار دینی و تاریخی دارد و به دنبال سیطره بر تمامی منطقه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس