بورس

شاخص بورس در ابتدای معاملات امروز(چهارشنبه ۲۹ مرداد) با افت ۳۱ هزار و ۳۸۵ واحدی به یک میلیون و ۷۹۳ هزار واحد رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در ابتدای معاملات امروز(چهارشنبه ۲۹ مرداد) و در لحظه تنظیم این خبر (۹:۴۵) با افت ۳۱ هزار و ۳۸۵ واحدی به یک میلیون و ۷۹۳ هزار واحد رسید.

همچنین شاخص کل هم وزن با افت ۵ هزار و ۷۰۱ واحدی به ۴۸۵ هزار و ۶۳۹ واحد رسید.

تعداد معاملات امروز بورس تاکنون ۳۵۱ هزار و ۷۸۰ واحد بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کامران IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    4 0
    بخدا ملت دیگه توان مالی جبران این خسارات رو ندارن همه کلافه شدن ازین فساد و خرابکاری عمدی دولت که اگه تحقیق کنید زمان دادن حقوق سر برج هر ماه همین آش و همین کاسه!! اما این ماه دیگه جیب سهامداران رو منهدم کرد و عمدی بودن این ماجرا مردم رو عصبی تر میکنه دزدی هم قواعد خاص خودشو داره این غارتگریه! قول میدم که این گشایش آخری که روحانی از مردم کرد بسیار خطرناکه برای نظام اونهم تو این شرایط سیاسی دنیا و منطقه. بخدا نقطه انفجار چندین میلیون فعال بورسی خیلی نزدیکتر از اونیه که تصور می کنید چون با اصرار دولت از سر ناچاری و گرسنگی اومدیم بورس وام گرفتیم ماشین فروختیم اندک پول باقیمانده زندگی مردم الان دست دولته و بسیار ناشیانه و تابلو داره میدزده! بخدا این حرف رو سرسری نمیگم خیلی با دقت گوش کنید کم کم دارم ب یقین میرسم اکثرا دولتی ها دارن نقش گورباچف رو بازی میکنن و بنظر عمدی باشه و ارتباط با موساد و ام ای 6 و سی آی ای. نه فقط بورس در همه جا عمدا راه غلط و کشنده رو انتخاب میکنن و صنعت ملی و مقاومتی رو نابود کردن، تصور کنید اگر این همه پول که اومد تو بورس نصفش رو بحرف رهبر گوش میدادند و وارد صنعت و ساخت تولیدی های بزرگ میشد چ اقتصاد شکوفایی پیشرو داشتیم.
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      1 1
      عزیز من قمار برد و باخت داره سودش هم حرومه . چطور وقتی تو اوج رکود ، شاخص بورس بنفش از پارسال تا حالا شد 20 برابر !!!! آه و واویلاتون بلند نبود ؟
    • کامران IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
      2 1
      عزیز دل اونی که میگی ما نبودیم ما نمیدونستیم بورس چیچیه!! فقط دیدیم همین دو قرون که با هزار بدبختی تونستیم نگهداریم هر هفته ارزشش داره کم و کمتر میشه سود بانکی 8 درصد بود و قسط وامش واویلا!!! روحانی گفت بیاین بورس تا همه سود کنیم دام پهن کرد اوایل اخبار میشنیدیم اغواکننده بود و پول همشون ده بیست برابر شده بود ما هم اومدیم که هم ارزش پول ازین کمتر نشه تو این رکود وحشتناک هم کمکی ب رونق تولیدات بشه و از روزی اومدیم جز ضرر چیزی عاید نشد!!!!! البته با دستکاری عمدی دولتی ها!! این داستان 5 میلیون نفر تازه وارد بورسه نه فقط من!! شما هم اولا مرد باش و از بدبختی دیگران به وجد نیا دوما کمی تفکر کن
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    6 0
    بابا این بازار دستوری زیر سر دولت هست این سقوط ها ، چرا مجلس جلوی دولت نمیگیره و اجازه میده از مردم بدبخت اینجوری دزدی شه .
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    به برکت مجلس جهادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس