کد خبر 1107978
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
محمود گودرزی

گودرزی، معاون بازار شرکت بورس تهران گفت: ارزش بازار سرمایه از ۹۳۰ میلیارد تومان اواسط مرداد ماه سال گذشته امروز به هفت هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، محمود گودرزی افزود: طی دو سال اخیر استقبال خیلی خوبی از بازار سرمایه شده به نحوی که روند معاملات(حجم معاملات و ارزش بازار سرمایه) ۱۰ تا ۱۲ برابر بیشتر شده است.

وی اظهارداشت: این افزایش ترنور مالی در بازار سرمایه بار سنگینی به سامانه های معاملاتی تحمیل می کند.

بیشتر بخوانید:

تازه واردهای بورس چه مقدار سرمایه دارند؟

معاون بازار بورس تهران گفت: جدا از این در هر عرضه اولیه بیش از پنج میلیون نفر شرکت می کنند.

وی افزود: با این وجود باید تدبیری کرد تا اختلالاتی که در روند معاملات ایجاد می شود به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

گودرزی بیان داشت: برای اینکه روند معاملات دچار اختلال نشود بصورت موقت تصمیم گرفته شد ساعات جلسات معاملاتی صنایع بورس تهران تغییر یابد.

وی ادامه داد: بر این اساس در جلسه معاملاتی اول زمان پیش‌گشایش از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۴۵ دقیقه و زمان انجام معاملات از ساعت هشت و ۴۵ دقیقه تا ۱۱ و ۴۵ دقیقه است.

معاون بازار بورس تهران گفت: در این جلسه معاملاتی تمامی صنایع به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت ‌های چند رشته ‌ای صنعتی و صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.

وی افزود: در جلسه معاملاتی دوم زمان پیش‌گشایش از ساعت ۱۲ تا ۱۲ و ۱۵ دقیقه و زمان انجام معاملات از ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه تا ۱۵ و ۱۵ دقیقه است.

گودرزی یادآورشد: در جلسه معاملاتی دوم صنایع فلزات اساسی، شرکت ‌های چند رشته‌ای صنعتی و فرآورده ‌های نفتی، کک و سوخت هسته ‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس