مسئول یمنی خطاب به پمپئو: شما در کشتار ملت یمن شریک هستید

معاون وزیر خارجه یمن خطاب به وزیر خارجه آمریکا گفت: شما در کشتار ملت یمن شریک هستید.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه یمن خطاب به «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا، گفت: شما در کشتار ملت یمن و از بین بردن آینده این کشور شریک هستید.

وی در ادامه افزود: شورای امنیت باید به خواسته های ملت یمن احترام گذاشته و تنها به اطلاعات ارائه شده از سوی یک طرف مشخص استناد نکند. ما امیدواریم این شورا تصمیمی در خصوص بازگشایی فرودگاه یمن و برداشتن محدودیت ها در قبال کشتی ها اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید:

انصارالله: عربستان عامل اصلی عادی سازی روابط با اسرائیل است

العزی بیان کرد: شورای امنیت باید در سیاست های خود در قبال بازنگری کند و بداند که کسانی که کرسی یمن را در این شورا اشغال کرده اند نمایندگان ملت یمن نیستند.

وی اضافه کرد: ما از تیم سازمان ملل نمی خواهیم که با دستان خالی به یمن بیاییند. آنها باید تجهیزات لازم برای تعمیر کشتی ها را در راستای محافظت از محیط زیست به یمن بیاورند.

معاون وزیر خارجه یمن بیان کرد: تیم سازمان ملل تنها به یک بررسی صوری از نفت کش صافر اکتفا کرده و اقدام عملی در قبال آن انجام نمی دهد. توافقنامه سوئد بر عدم تعرض به کشتی های حامل نفت و غذا تاکید دارد اما ائتلاف متجاوز سعودی بر خلاف آن عمل می کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    1 0
    یک زمانی به ما سیم خاردار هم نمی دادن. امروز همشون جلوی ما به زانو در اومدن. یمنی قدرتمند از این ویرانی سر بلند خواهد کرد.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 1
    اینطوری که کشتیش!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس