image-20200815120937-2.png

در این مقاله قصد داریم برای شما راه و روش کسب درآمد میلیونی را از طریق افزایش فالوور ایرانی و واقعی در اینستاگرام توضیح دهیم.

افزایش فالوور و درآمد میلیونی: تعجب نکنید، اشتباه نشنیده اید، درآمد میلیونی و هنگفت با خرید فالوور یا افزایش فالوور این یک مسئله عجیب نیست آنچنان هم دست نیافتنی نیست. ما به شما خواهیم گفت که چگونه به راحتی به این هدف برسید.

با به وجود آمدن شبکه های اجتماعی و گسترش فضای مجازی، دروازه ای از شغل های جدید به روی افراد باز شد. دنیای دیجیتال مارکتینگ شکل گرفت و معنی تازه ای به کلمات کسب و کار بخشید. در گذشته شما به میزان توان جسمی که داشتید درآمد کسب می‌کردید ، اما حالا همه چیز به هوش و فکر شما بستگی دارد. در صورتی که به مراتب نتیجه‌ی بهتری هم از کار های سنتی دریافت خواهید کرد. در واقع شما با استفاده از چند نکته و ابزار، نصف وقت و انرژی یک کار طاقت فرسا را هزینه می‌کنید و چند برابر آن به نتیجه می‌رسید. شاید با خود بپرسید چگونه ممکن است و آیا واقعا نتیجه بخش است؟ تا پایان این مقاله همراه ما باشید ما به شما رموز این کار را خواهیم گفت و زندگی شما را متحول خواهیم کرد.

کسب و کار اینترنتی، شیوه ی جدید درآمد زایی

اینستاگرام، معدن طلای امروز

در گذشته های دور به خصوص در مناطق معدنی که در آن طلا و الماس استخراج می‌شد. افرادی که به دنبال تغییر زندگی و پیدا کردن گنج ها و طلاها بودند به سراغ این زمین ها و معادن می‌رفتند تا زندگی خود را متحول کنند. در دنیای امروز به خصوص در کشورما، اینستاگرام تبدیل به معادن طلا و گنج شده است که زندگی شما را متحول خواهد کرد.

پلتفرمی که در ابتدا فقط یک برنامه اشتراک عکس بود ، در کمتر از هفت سال به یکی از برترین سیستم عامل های رسانه‌های اجتماعی دنیا تبدیل شد. این شرکت به سرعت در دو سال گذشته پایه کاربری خود را دو برابر کرده و به 700 میلیون کاربر رسیده است. رشد آن از زمان شروع قابلیت استوری در آگوست 2016 منفجر شده است.

محبوبیت و میزان بالای کاربر و همچنین بازدید افراد زیاد در سرتاسر دنیا، اینها چیزهایی است که برای معرفی کردن و مشهور شدن به آن نیاز است که همه در اینستاگرام جمع شده است.

اینستاگرام فرصتی برای کسب درآمد

گاها درآمد افراد مشهور در اینستاگرام از درآمد شغل اصلی آنها بیشتر است، کایلی جنر، سلبریتی مشهور آمریکایی به ازای هر پست در اینستاگرام حدود 1.2 میلیون دلار دریافت می‌کند، عجیب است نه؟ شما با خود بگویید شما که جزو افراد مشهور دنیا نیستید پس برای شما ممکن نیست. اشتباه نکنید یکی از قابلیت های این دنیا این است که هرچقدر رقابت ها بیشتر شود و افراد بیشتری وارد این کار شوند به یکدیگر آسیب نمی‌رسانند و شما به اندازه ظرفیت و سطح خودتان درآمد خوبی خواهید داشت.

در ادامه برای شما روشن می‌کنیم که چگونه می‌شود از طریق خرید فالوور ایرانی واقعی در اینستاگرام کسب درآمد میلیونی داشت. یکی از کسب و کارهای پر رونق دنیای امروز بازیابی است. شرکت های کوچک و بزرگ برای عرضه و معرفی محصولاتشان افرادی را استخدام می‌کنند که به سراغ آدم های هر منطقه بروند و محصولات مورد نظرشان را به مردم معرفی کنند. این روش برای بالابردن برند و افزایش میزان خرید بسیار مفید است. در این این شغل مهمترین مسئله تعداد بازدید افراد است و تلاش تبلیغات یک شرکت برای بالابردن بازدید افراد است آنها می‌خواهند به تعداد بیشتری محصولاتشان را معرفی کنند. در اینستاگرام بازدید بالا یک امتیاز مثبت است که در هیچ جای دیگر نیست. روزانه چندین میلیون کاربر فعال در حال گشت و گذار در صفحات مختلف هستند  این بزرگترین فرصت است برای تبلیغات است.

اینستاگرام یکی از فعال ترین و پربازدیدترین برنامه های اجتماعی است

تبلیغات معدن کسب درآمد میلیونی

درآمد از اینستاگرام به دو صورت است: مستقیم و غیر مستقیم. در کشور ما درآمد مستقیم به دلیل وجود تحریم ها و امکان نبودن انتقال مستقیم پول از شرکت برای شما منتفی است. درآمد غیر مستقیم یعنی استفاده از ابزار تبلیغات.

در تبلیغات دو مسئله وجود دارد. 1. تبلیغ محصولات خودتان؛ به این صورت که شما ارائه دهنده چیزی هستید و قصد دارید آن را تبلیغ کنید آمار فروشتان و درصد شهرتتان بالا برود. هرچیزی قابل تبلیغ است حتی کسب و کار های کوچک و خانگی.

2. تبلیغ محصولات دیگران؛ گاهی دیگر از اوقات افرادی دیگر از شرکت ها یا ارائه کنندگان محصولاتی دیگر از شما درخواست می‌کنند که محصولات آنها یا صفحه مجازی آنها را تبلیغ کنید، به صورت پست یا استوری و بابت آن به شما هزینه پرداخت می‌کنند.

نکته مهم و قابل توجه در هر دو مورد این است که شما برای بازدهی بیشتر و کسب تبلیغات، باید صفحه ای داشته باشید که بازدید و فالوور بالایی داشته باشد. افراد بابت دیده شدن به شما پول می‌دهند. هرچقدر تعداد دنبال کنندگان و بازدیدکنندگان صفحه شما بالاتر باشد، رقم دریافتی بابت تبلیغات بیشتر خواهد بود. با افزایش فالوور واقعی، درآمدتان نیز بیشتر می‌شود.

افزایش فالوور و بازدیدکننده چگونه است؟

اهمیت افزایش فالوور و میزان تعداد بازدیدکنندگان در صفحه شما را برای شما توضیح دادیم. یکی دیگر از فواید بالارفتن تعداد دنبال کنندگان، بالاآمدن صفحه شدن در قسمت جستجوی کاربران است و همین امر باعث پیشرفت چندبرابری کار شما خواهد شد. اما افزایش دنبال کننده یا به اصطلاح فالوور چگونه است؟

اگر بخواهید از طریق معمول این کار را انجام بدهید پس احتمالا هیچگاه به درآمد میلیونی نخواهید رسید. زیرا با الگوریتم جدید اینستاگرام جذب دنبال کننده و بالارفتن فالوور بسیار مشکل است. با وجود صفحات مختلف با فالوور بالا این کار برای شما بسیار سخت است که در مدت زمان کمی فالوور های زیادی جذب کنید. اینستاگرام به شما اجازه نخواهد داد بیشتر از مقدار مقرر شده در یک روز عمل فالو و آنفالو انجام دهید جدای از سخت بودن این کار، صرف وقت و حوصله، توان و اینترنت بالایی مورد نیاز است. راه حل با در دستان ماست.

افزایش فالوور از طریق خرید فالوور کلید شما برای ورود به مسیر درآمدزایی و تحول در زندگی شماست. خرید فالوور ایرانی و واقعی به صفحه شما کمک می‌کند که از بازدید بالایی برخوردار باشد و از خرید لایک اینستاگرام در امان باشید و همین امر موجب دریافت پیشنهادات تبلیغی برای شما می‌شود. خرید فالوور باید از یک ارائه دهنده مورد اعتماد باشد زیرا بسیاری از سودجویان با اعمال فالوور های غیرایرانی و فیک، اعتبار صفحه شما را پایین می‌آورند. با خرید دنبال کنندگان ایرانی و واقعی، بازدید از صفحه شما چندبرابر می‌شود، همین امر باعث می‌شود صفحه شما از نظر برنامه به عنوان یک پیج محبوب به نظر برسد و آن را در صفحه‌ی جستجوی کاربران نشان دهد. به همین ترتیب جذب فالوور و بازدیدکننده را افزایش می‌دهید و با ارائه تبلیغات و محصولات مخالف در کنار مطالبی که دارید هزینه دریافت می‌کنید. اگر به نکاتی که گفته شد توجه کنید می‌توانیم به شما تبریک بگوییم که قرار است به کسب درآمد میلیونی برسید.

امیدوارم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    0 0
    واقعاً از مشرق که باید از نمادهای بصیرت رسانه ای باشه، چنین مطلبی و تبلیغ برای اینستاگرام؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس