ووشو

فدراسیون ووشو در واکنش به برخی موارد مطرح شده در خصوص صدور احکام انضباطی شهربانو و سهیلا منصوریان بیانه ای منتشر کرد.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی فدراسیون ووشو، متن این بیانیه به ظرح زیر است:

* مطابق با ماده ٢ اهداف و وظایف آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی که حفظ و صیانت از اخلاق حسنه، اسلامی و ورزشی و همچنین کوشش در جهت رسیدن به ارزش ها و کرامات والای انسانی در سطح جامعه ورزشی کشور و پیشگیری از برخوردهای ناشایست می باشد، در تاریخ ١٣٩٩/٠٥/١٥ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون برگزار شد. این جلسه در خصوص رسیدگی به شکایت خانم مریم هاشمی علیه خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان و همچنین بررسی گزارشات مستند فدراسیون نسبت به تخلفات صورت گرفته از سوی خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان در حین تمرینات در اماکن عمومی ورزشی از قبیل مجموعه ورزشی انقلاب و چیتگر و همچنین نشر و بازنشر آن در فضای مجازی و سایر موارد اعلامی نظیر اظهارات خلاف واقع، افترا و توهین، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به فعالیت های فدراسیون ووشو ایران از طریق صفحات شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرامی نامبردگان و اقدامات ضد منافع ملی و رفتارهای خارج از شأن یک ورزشکار ملی، با حضور اعضای کمیته، طرفین شکایت و وکلای آنها تشکیل گردید.

* اعضای کمیته انضباطی با بررسی دقیق موارد مذکور پس از استماع شکایت شاکیان و اظهارات خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان و دفاعیات وکلای ایشان، تخلفات نامبردگان را منطبق با بندهای ١، ٣ و ٥ ماده ٧ آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی دانسته و لذا به استناد بند ٤ ماده ٨ آئین نامه مذکور؛ خانم شهربانو منصوریان را به مدت ٢٠ ماه و خانم سهیلا منصوریان را با توجه به اظهار ندامت به مدت ٨ ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی محکوم نمودند.

* این رأی در صورت اعتراض مطابق با ماده ٩ آئین نامه مذبور ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ ١٣٩٩/٠٥/٢٢ قابل تجدید نظرخواهی و بررسی مجدد می باشد.

* ضمناً برخی از اتهامات مطروحه در گزارشات واصله به فدراسیون علیه خانم ها شهربانو و سهیلا منصوریان قابلیت طرح در دادسرای عمومی و فرهنگ و رسانه را دارا می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • DK ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    26 13
    خیلی هم خوب این دوتا زیادی از خودشون در اومده بودن!!!
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    9 8
    با سلبریتی ها باید برخورد جدی تری بشه. هر کس که دنبال کننده ی فضای مجازیش بیشتر باشه که دلیل بر سواد و عقل و شعور بیشترش نیست!
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    16 11
    يارب روا مدار كه گدا معتبر شود!!!!
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      1 0
      احسنت، دنبال همین ضرب المثل بودم که نظر بنویسم. الحق که مصداق بارز همین بیت شعر هستند.
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    13 1
    خوب به سلامتی به زودی شاهد مهاجرت این سه خانم هم خواهیم بود
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    5 0
    ۲۰ ماه و ۸ ماه برای یک ورزشکار حرفه ای خیلی وحشتناکه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس