کد خبر 1106401
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
ویسی: برای نباختن و کسب امتیاز به مصاف تراکتور می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر قوانین برای همه یکسان باشد، برخی در این فوتبال باید به صورت مادام‌العمر محروم شوند.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان که به دلیل محرومیت از حضور روی نیمکت پیکان برای بازی با استقلال محروم است، اظهار داشت: در نیمه دوم بازی با تیم تراکتور در تبریز داور مسابقه یک خطای صددرصد را برای ما نگرفت که من از لب خط با صدای بلند گفتم خطا بود و آقای کرمانشاهی دوان‌دوان به سمت من آمد و با لحن جدی و غیر دوستانه گفت: حرف نزن که در آن فشار عصبی شده و پاسخ دادم برو بابا با این داوری و داور به من کارت قرمز نشان داد.

بیشتر بخوانید:

نامجومطلق:دنبال قطعی‌کردن سهیمه‌آسیا هستیم

او افزود: سال‌ها است که مربیگری می‌کنیم و می‌بینیم در کنار زمین یا بیرون از این محیط از چه کلماتی استفاده می‌شود و به نظرم گفتن (برو بابا) کارت قرمز ندارد. اگر قوانین واقعاً برای همه یکسان باشد پس برخی در این فوتبال باید به صورت مادام‌العمر محروم شوند. باید تأکید کنم رضا کرمانشاهی از داوران خوب کشورمان است و همواره ارتباط خوبی با او دارم، اما خداوکیلی خودش را جای من بگذارد فشاری که روی من است و آن صحنه‌ای که باعث شد بگویم خطا بود را ببیند بعد هم این را لحاظ کند که بالاخره من سن و سال بیشتری نسبت به او دارم و انتظار نمی‌رود با آن لحن به من بگوید حرف نزن. در هر صورت به حکم صادر شده احترام می‌گذارم با اینکه معتقدم این محرومیت حق من نیست.

سرمربی پیکان در خصوص بازی با استقلال گفت: با تیمی بزرگ و قابل احترامی بازی داریم و خوشحالم اهالی فوتبال دیدگاه مثبتی نسبت به من و تیم پیکان دارند. تیمی که هفته‌ها است نمی‌بازد و گل نمی‌خورد. این حاصل یک کار دسته جمعی در مجموعه باشگاه پیکان است امیدوارم بتوانیم برابر تیم استقلال فوتبالی خوب، منطقی و توام با کسب سه امتیاز داشته باشیم. به نظرم ما بیشتر از حریف به این ۳ امتیاز احتیاج داریم و برای به دست آوردن آن بیشتر تلاش خواهیم کرد.

سرمربی پیکان درباره اینکه آیا نگران پنالتی‌هایی نیست که در بازی‌های اخیر استقلال برای این تیم گرفته شده است، توضیح داد: اشتباه در زمین فوتبال برای مربی، بازیکن و داور همواره وجود داشته است، اما از قاضی انتظار بیشتری می‌رود. بخصوص در این مقطع از مسابقات که یک قضاوت اشتباه می‌تواند سرنوشت یک باشگاه و تعداد زیادی مربی و بازیکن را تغییر دهد. امیدوارم در ۲ هفته باقی مانده از لیگ برتر داوران برنده اصلی مسابقات باشند.

او افزود: قشری که بدون تعارف از نظر مالی بسیار کمتر از آنچه که برای آن زحمت می‌کشند و استحقاقش را دارند دستمزد می‌گیرند. ای کاش از قبل شرایطی فراهم می‌شد تا در چند هفته پایانی مسابقات داوران پشت دروازه به داور وسط کمک می‌کردند. درباره اینکه سؤال کردید نگران داوری هستم یا نه باید صادقانه بگویم به صورت کلی کمترین نگرانی‌ من داوری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس