کد خبر 1106383
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
مجیدی و دیاباته

مهاجم مالیایی استقلال در تمرین روز گذشته اصرار داشت که مقابل پیکان به میدان برود.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال که آقای گل لیگ برتر هم محسوب می شود، بازی قبلی آبی ها را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و مقابل سپاهان در جام حذفی به میدان نرفت. از این رو دیاباته طی روزهای گذشته زیر نظر کادر پزشکی تمریناتش را دنبال کرد و حالا از نظر آسیب دیدگی مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید:

نامجومطلق:دنبال قطعی‌کردن سهیمه‌آسیا هستیم

با وجود رسیدن دیاباته به دیدار روز شنبه با پیکان اما کادرفنی استقلال تصمیم گرفته به او برای این دیدار استراحت بدهد تا آماده مسابقات بعدی باشد. در این شرایط اما دیاباته خودش اصرار زیادی به بازی کردن مقابل پیکان دارد. مجید نامجومطلق مربی استقلال در این خصوص گفت:‌«شیخ خیلی اصرار دارد که در بازی فردا بازی کند ولی ما باید به فکر بازی‌های آینده هم باشیم.»

دیاباته در تمرین دیروز استقلال نیز با فرهاد مجیدی در این خصوص صحبت کرد و سعی داشت سرمربی تیمش را راضی کند تا مقابل پیکان به میدان برود اما او هنوز زیر بار این مساله نرفته است.


دیاباته در حالی اصرار به بازی کردن مقابل پیکان دارد که با لورفتن قراردادش مشخص شد با انجام هر بازی بالای 15 دقیقه رقم خوبی به مبلغ قراردادش اضافه می شود و به نظر می رسد اصرار او برای حضور مقابل پیکان نیز بی ربط به این مساله نباشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس