کد خبر 1105743
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

این روزها تقریبا تمام دنیا با چاقی سروکار دارند و تعداد بسیار زیادی از مردن جهان دچار چاقی مزمن هستند، حتی بسیاری از پزشکان هم چاقی بیش از حد را نوعی بیماری می دانند اما ما، کارشناسان من و رژیم به شما می گوییم که دیگر چاقی را یک بیماری ندانید!!!

شاید فردی چاق هستید و در طول روز بارها به جلوی آینه می روید و با دیدن شکم و پهلوی آویزان و اندام نامتناسب خود، ناله می کنید که چرا از شر این مشکل خلاص نمی شوید. همین هم عاملی می شود که خودتان و بدون مراجعه به متخصص تغذیه یا دریافت رژیم برای کاهش وزن از یک سایت نامعتبر، کاملا خودسرانه اقدام به کم کردن میزان غذای تان در هر وعده غذایی می کنید. حتی ممکن است این کار را بارها انجام داده باشید؛ شروع به کم کردن غذای خود و رژیم گرفتن کردید اما پس از گذشت مدتی متوجه شدید که حتی یک گرم هم از وزن تان کم نشده یا روند کم کردن آن به قدری کند بوده که شما را از ادامه راه ناامید کرده است.

در این شرایط احتمالا با خودتان می گویید که "سرنوشت من چاقی است! و دیگر نمی توانم به اندامی که می خواهم برسم." این گفته ها تنها به این دلیل است که در رژیم گرفتن شکست خورده اید و این طور در ذهن تان است که در آینده هم شکست خواهید خورد. اما این گونه نیست!!! شما راه را اشتباه رفتید. برای لاغری سریع و رسیدن به تناسب اندام نیازی نیست رژیم های سخت بگیرید یا خود را از لذت خوردن غذاهایی که دوست دارید، منع کنید!

در این بین حواس تان به بازار سیاهی باشد که به راه افتاده. همه شما می دانید که این روزها به دلیل تغییر در خورد و خوراک ها و وجود مواد غذایی ناسالم، کل دنیا را چاقی مفرط فرا گرفته، به همین دلیل هم مراکز غیرقانونی بسیاری اقدام به فروش رژیم های سخت و داروهای لاغری غیرقانونی کردند. اگر چاق هستید و با خودتان می گویید باید این بیماری را شکست بدهید و به حفظ سلامت بدن تان بپردازید، به جای مراجعه به چنین مراکزی و صرف هزینه های بسیار برای خرید دارو و معجون های لاغری، به وب سایت من و رژیم مراجعه کرده و رژیم لاغری مناسب با خودتان را دریافت کنید و دیگر نگران چاقی بیش از حد خودتان نباشید.

خوردن ساندویچ های خوشمزه مانعی برای لاغر شدن شما نیست!!!

یکی از مهم ترین اهداف کارشناسان من و رژیم از ارائه رژیم های غذایی اصولی و مناسب این است که به افراد کمک کنند تا بدون تحمل گرسنگی و اجرای رژیم لاغری سخت، وزن خود را کاهش دهند و به اندام ایده آل شان برسند. مهم ترین شعار این وب سایت معتبر این است که، برای لاغر شدن نیازی نیست گرسنگی را تحمل کنید، تنها کافیست به عادات غذایی سالم روی بیاورید.

فرض کنید در بهترین فست فود شهر هستید و چشم ‌تان به همبرگر داخل بشقاب میز کناری می ‌افتد، این همبرگر با شما صحبت می کند. شما را ترغیب می کند که همین حالا آن را سفارش دهید و یک گاز بزرگ از آن بزنید. چقدر لذت بخش! حال به چاقی و اضافه وزن خود فکر می کنید و دقیقا همینجا داستان تمام می شود.

بسیاری از افراد همانند شما علاقه ی زیادی به خوردن همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده، ساندویچ هات داگ و به طور کل فست فود دارند اما از خوردن آن ها عاجزند؛ بله این موضوع درست است و دلیل آن فقط چاقی است. اگر دوست دارید با خیال راحت همبرگر بخورید بدون این که چاق شوید و از زندگی آن طور که دوست دارید، لذت ببرید؛ همین حالا وارد وب سایت من و رژیم شوید و ثبت نام کنید. در کم تر از 20 دقیقه یک رژیم غذایی سالم دریافت کنید.

وزن از دست رفته تان با من و رژیم دیگر بازنمی گردد

اگر یک نظرسنجی به راه بیاندازید، متوجه می شوید که بسیاری از افراد دارای اضافه وزن، نگران این هستند که پس از گذشت مدتی و اجرای یک رژیم لاغری و تلاش بسیار در این راه، دوباره به وزن سابق خود بازگردند. به همین دلیل هم پس از این که افراد تصمیم به لاغر شدن و کاهش وزن خود می گیرند و به دنبال یک رژیم غذایی مناسب هستند، دقت لازم را دارند که رژیم مربوطه این فاکتور مهم را هم داشته باشد؛ ثبات وزنی.

در این مورد باید گفت که مهم ترین روش برای دوری از چنین کابوسی، تنها و تنها تغییر در عادات غذایی است. اگر واقعا به دنبال رسیدن به تناسب اندام هستید، سعی کنید علاوه بر این که به خوردن مواد غذایی سالم روی می آورید، همیشه کم و به اندازه بخورید. شاید این مورد در بسیاری از رژیم های غیراصولی رعایت نشود. این مهم ترین عاملیست که سبب می شود افراد پس از اتمام دوره رژیم شان به وزن سابق خود بازگرند یا در پایان این دوره با انواع بیماری ها مواجه می شوند. چرا که سختی و تحمل گرسنگی چیزی جز آسیب های جسم و گاها روحی ندارد.

فراموش نکنید که برنامه های غذایی نامناسب و سختی که در سایت های نامعتبر و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، نمی توانند برای مدت طولانی موثر باشند و وزن شما را برای همیشه ثابت نگه دارند چرا که این نوع تغییر در شیوه زندگی، حفظ نمی شود و ماندگار نیست و زمانی که شما رژیم را متوقف می کنید به احتمال زیاد دوباره به عادات قدیمی و وزن اولیه بازمی گردید و حتی کمی هم چاق تر می شوید. در عوض، انتخاب رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی، تغییراتی هستند که شما می توانید آن ها را یک بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهید.

من و رژیم به عنوان یک وب سایت ارائه برنامه های غذایی به شما کمک می کند تا رژیمی مناسب با خود و اصولی دریافت کنید تا دیگر نگران بازگشت دوباره وزن تان را نباشید. تعادل در برنامه غذایی و سالم بودن آن ماهیت رژیم هایی است که از این وب سایت دریافت می کنید.

شما می توانید بدون پرداخت هزینه های گزاف و اتلاف وقت در راه رسیدن به مطب های مختلف، در وب سایت من و رژیم ثبت نام کرده و اطلاعات خود را با دقت وارد کنید. متخصصان من و رژیم با بررسی اطلاعات تان، رژیمی در اختیارتان می گذارند که با پیروی از نتیجه ای فوق العاده می بینید؛ ان هم بدون هیچ گرسنگی و بازگشت مجدد وزن! پس دست به کار شوید و وارد وب سایت من و رژیم شوید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس