کد خبر 1105597
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
راز محبوبیت "حاج قاسم" از زبان سردار معروفی

فرمانده سپاه استان کرمان با اشاره به خاطره شنیدنی از شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم از خدا خواست اینقدر به وی مشغله بدهد که حتی فکر گناه هم نکند.

به گزارش مشرق، سردار حسین معروفی در آیین بزرگداشت روز خبرنگار با بیان خاطره‌ای از شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: بعد از جلسه‌ای حاج قاسم من را به خانه خود دعوت کرد و با اصرار من را به خانه برد.

وی با اشاره به اینکه بعد از صرف شام که پنیر و گردو و عسل بود و لذت عجیبی داشت به اتاق او رفتیم گفت: حاج قاسم بسیار ساده‌زیست بود و خودش پذیرایی می‌کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: شهید سلیمانی در اتاق به من گفت "حسین! از خدا یک چیز خواستم؛ خواستم که خدایا اگر من بخواهم به انقلاب اسلامی خدمت کنم باید خودم را وقف انقلاب کنم."

وی در ادامه افزود: حاج قاسم آن شب به من گفتند "از خدا خواستم اینقدر به من مشغله بدهد که حتی فکر گناه هم نکنم."

سردار معروفی گفت: انسان اگر پاکیزه و با گناه بیگانه شد می‌شود سلمان فارسی، می‌شود مالک اشتر و می‌شود حاج قاسم سلیمانی عزیز که عرب و فارس به او ارادت دارند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم دعا می‌کرد "خدایا من را پاکیزه بپذیر و برای این دعا گریه می‌کرد و اشک می‌ریخت" تصریح کرد: پاکیزگی حاج قاسم بود که باعث شد میلیون‌ها نفر با پوشش متفاوت و با سلیقه‌های مختلف جناحی در تشییع جنازه او حضور یافته، ضجه می‌زدند و گریه می‌کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    11 0
    اگر طبری ها و فرزندان مظلوم وزرا محصول انقلاب ایران هستن پس حاج قاسم ها محصول کجا و چه جریانی هستن؟!
  • ebi IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    8 1
    روحت شاد سردار عزیز .... هر بار یادت میفتم فقط اشک میریزم ... ان شاالله ما هم توفیق شهادت در راه اسلام رو داشته باشیم ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس