به گزارش مشرق، عبدالباری عطوان درباره اجرای تحقیقات بین المللی در خصوص انفجار بیروت در توییتر نوشت: آیا ما فراموش کرده ایم که تیم تحقیقاتی در عراق چه کرد؟ خاطرات «اسکات ریتر» جاسوس آمریکایی را بخوانید تا حقیقت را بدانید.

ارتش لبنان از جایگاه و مقبولیت و صلاحیت بیشتری برای اجرای این تحقیقات برخوردار است.

هر کسی غیر از این را بخواهد به دنبال تکرار فاجعه عراق یا اقدامات ناتو در لیبی است.

پیش از این نیز برخی مسئولان لبنانی نسبت به هشدار داده بودند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    78 0
    اگر تحقیق در مورد انفجار بین المللی ( بخونید صهیونیستی) شد دیگه فاتحه ی حقیقت رو بخونید.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 27
    این اقا همون کسی هست که همیشه از موضع بالا صحبت می کرد ؟ با اون تحلیل های غلو آمیز ؟ چرخ روزگار رو ببین! حالا داره میگه لبنان ممکنه مثل عراق و لیبی بشه. ان هم با یک دادگاه.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    4 49
    تحقيق بين المللي در مورد انفجار لبنان به زيان حكومت ايران و به نفع مردم ايران خواهد بود. زيرا از دخالت حكومت و هزينه اقتصادي در آنجا كم خواهد كرد.
    • US ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      26 3
      میگم شما که مخالف محور مقاومت هستید آیا راضی بودید داعش شما را ذبح کند و ناموستان را برای جهاد نکاح ببرد ؟ با این استدلال شما اگر چنین اتفاقی می افتاد آیا به نفع مردم بود؟ درضمن شما از کدام مردم حرف میزنید؟ آن جمعیت اندکی که جمعیتشان از 50000 نفر در کل ایران تجاوز نمیکرد و حتی برخی از آنها آشوبگری میکردند یا آن مردمی که با حضور پرشورشون در تشییع سردار شرکت کردند به طوری که طبق تصاویر ماهواره ای از تهران جمعیتشان فقط در تهران به سه میلیون نفر میرسید ؟ داداش مردم تکلیفشون رو با شما مشخص کردند . جالب هم اینجاست جمعیت مردم در تشییع سردار حتی از جمعیت حاضر در 22 بهمن سال های اخیر هم بیشتر بود به طوریکه نه اصلاح طلب ها و نه براندازها و نه حتی مقامات جمهوری اسلامی هم انتظار حضور این جمعیت رو نداشتند و به خاطر آن جمعیت انبوه خاکسپاری سردار 24 ساعت به تعویق افتاد . تشییع سردار بزرگترین رفراندوم برای حضور ایران در منطقه بود .
    • ارتش مردمی بختیاری IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      12 0
      و به زیان خودت هم خواهد بود،چون دیگه سری روی اون بدن منحوست نیست که هی حرف مفت بزنی. زنده باد ایران و لبنان.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    5 18
    باز این حرف زد؟؟؟؟!!!! کلا این تعطیلهارو از کجا میارید؟؟؟؟؟
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      13 0
      برو بی بی سی اشتباه اومدی
    • م-م IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      22 0
      راست میگه این دوستمون شما تحلیلهای بی بی سی را فقط ببین . اتفاقا آقای عطوان همیشه تحلیلهای درستی داره چون میدونه صهیونیستها همون فرمول تفرقه بینداز و حکومت کن روباه پیر را اجرا می کنن بلکه چند دهه بیشتر عمر کنن. بد نیست کمی تحلیلهای تلویزیونهای فرانسه را هم نگاه کنی . چند تا کنفرانس و سخنرانی حقوق بشری . بعدش چند سال دیگه رو خرابه های لبنان می ایستن و عکس یادگاری میندازن. دقیقا عین سناریو سوریه.....
  • ناشناس IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    14 0
    سازمان دول متخاصم امپریالیسم جهانی .فقط مردم دنیا باید بیدار بشوند که بالاخره میشوند
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 9
    باسلام خواهش میکنم از نظرات کارشناسان دیگه هم استفاده کنید این آقا هیچ وقت درست کارشناسی نکرده،همیشه یه طرفه بوده،بیشتر شبیه یک مقام دولتی وحزبی حرف زده تا یه کارشناس حرفه ای ومستقل،تحلیلهاش هم بسیار جنبه غلو آمیزی داشته،مثلا یادمه سیستم اس سیصد که وارد سوریه شد گفت دیگه دوران حمله اسراییل تموم شد،،وقتی قبل ازورود اس سیصد یک هواپیمای اسراییلی زده شد گفت دیگه ورق برگشت و حملات و تجاوزات تموم شد ،همینطور راجب انتخابات اسراییل و جنگ یمن حوادث واعتراضات عراق وووو که جاش نیست و کلا برعکس نظراتش اتفاق افتاده ،کلا بزرگنمایی زیاد میکنه... باتشکر
  • CA ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    14 0
    یک مورد ساده بمباران شیمیایی در سوریه هست.مگه امکانش هست که تیم تحقیق متوجه بشه کی بمب شیمیایی استفاده کرده با این تعداد گروه مختلف در سوریه ولی ببینید این سازمان ملل چقدر آب دوغ خیاری هست که ارتش بشار اسد رو انگ میزنند بدون اینکه سندی ارائه بدهند!؛سازمان ملل بازیچه کشورهای لیبرال هست برای همین توافق چند جانبه کشورهای مورد اعتماد بین المللی لازم وگرنه تحقیق سازمان ملل مثل همین جریان سوریه و عراق خواهد شد. چون سازمان ملل قادر به انجام وظایف سازمانی اش در شرایطی که منافع بعضی از کشورهای لیبرال ذی نفوذ ایجاب میکند که اعمال نفوذ کنند برای همین به هیچ عنوان دولت لبنان نبایستی دست خارجی را اجازه ورود به مسائل داخلی اسپرت بدهد تا ثبات سیاسی لبنان دچار مشکل نگردد. این مسأله یک مسأله داخلی لبنان هست.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام کارشناس کاملا یک‌سویه مغرض ومتعصب که فقط از کارشناسی ادعای آن را به ارث برده است. با سپاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس