کد خبر 1105252
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
شانس آسیایی شدن سپاهان به حداقل رسید

با شکست سپاهان مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، شانس کسب سهمیه آسیا برای این تیم در فصل آینده به حداقل رسید.

به گزارش مشرق، در حساس ترین دیدار فوتبال دوشنبه شب، استقلال در تهران میهمانش سپاهان را با نتیجه ۲ بر صفر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شکست داد تا خود به جمع ۴ تیم برتر این مسابقات رسیده و سپاهان نیز از گردونه این مسابقات حذف شود.

بیشتر بخوانید:

مجیدی مچ قلعه‌نویی را خواباند +عکس و فیلم

طلایی پوشان اصفهان که در فوتبال پس از کرونا نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفته بودند و پله پله از بالای جدول دور شدند، این روند نامطلوب را در جام حذفی نیز ادامه دادند و با پذیرفتن شکست مقابل استقلال، شانس قهرمانی در این جام و دستیابی به سهمیه آسیا را از طریق این مسابقات را از دست دادند.

باتوجه به شرایط جدول، سپاهان که با ۴۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و بالاتر از خود ۴ تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فولاد را می بیند، برای کسب سهمیه آسیا کاری دشوار دارد. اصفهانی‌ها که حالا دیگر قلعه نویی را هم کنار خود ندارند، در هفته بیست و نهم باید در خانه از شهرخودرویی پذیرایی کنند که خود این تیم مترصد رسیدن به رتبه های بالاتر است و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی دارد.

آنها همچنین در آخرین هفته از مسابقات هم میزبان پیکانی هستند که کاندیدای سقوط به دسته پایین تر است و این برنامه موید آن است که کار سپاهان برای کسب سهمیه آسیا دشوار است و شانس این تیم برای این منظور به حداقل رسیده است. 

سرنوشت این تیم حالا از دست خودش خارج شده و حتی در صورت شکست دادن دو حریف سرسخت در دو هفته پایانی، باز هم برای کسب سهمیه باید منتظر شکست‌های استقلال، تراکتور و فولاد باشد. 

تیم فوتبال سپاهان در آخرین ساعات دوشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به دیدار استقلال رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. این نتیجه باعث شد تا امیر قلعه نویی سرمربی این تیم در فاصله تنها ۲ هفته مانده به پایان فصل، از سرمربیگری این تیم استعفا دهد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 0
    وقتي كه به زور به كيسه ميخوان سهميه بدن همين ميشه ديگه
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 0
    همان بهتر که سپاهان ضعیف به بازی‌های بین‌المللی نرود و نام سپاهان را ضایع نکند، بگذار کیسه و لنگ همانند همیشه به زور فدراسیون و داور به بازی‌های آسیایی بروند و باعث مضحکه و آبرو ریزی گردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس