کد خبر 1105247
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
۵ ورزشگاه جام جهانی ۲۰۲۲ آماده میزبانی از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برای برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ دو پیشنهاد به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «الملاعب» عراق در جدیدترین خبر در زمینه احتمال تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرد که فدراسیون جهانی (فیفا) به کنفدراسیون آسیا درباره برگزاری این مسابقات دو پیشنهاد داده است.

پیشنهاد اول فیفا تعویق دوباره مسابقات به زمانی دیگر است؛ چون شرایط کرونا طوری است که تیم ها به دلیل محدودیت های سفری نمی توانند به کشورهای میزبان سفر کنند و همه کشورهای شرایط لازم در ایام را برای میزبانی ندارند.

دومین پیشنهاد فیفا به کنفدراسیون این است که انتخابی جام جهانی هم مثل ادامه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور بی طرف برگزار شود.

این ۲ پیشنهاد فدراسیون جهانی به AFC درحالیست که تیم ملی ایران در ۴ بازی باقیمانده از این مرحله در ۳ مصاف خود میزبان است. کنفدراسیون فوتبال آسیا اگر پیشنهاد دوم را قبول کند، متضررترین تیم در این تصمیم ایران خواهد بود چون ۳ دیدار خانگی و سرنوشت سازش را از دست می دهد.

درست است این مسابقات به دلیل شیوع کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار می شود ولی از دست دادن میزبانی ۳ بازی درحالیست که می توانست این دیدارها در ورزشگاه آزادی و بدون تحمل سختی سفری برگزار شود که بدون شک به ضرر تیم ملی خواهد بود. بهترین تصمیم برای حفظ منافع تیم ملی تعویق مسابقات به زمان دیگر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس