کد خبر 1105224
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
سازمان لیگ باشگاه استقلال را «دور» زد/ پشت پرده بنر تبلیغاتی چیست

سازمان لیگ برتر فوتبال ایران که در جشن قهرمانی پرسپولیس نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد این بار برای دیدار استقلال و سپاهان هم اقدام جدیدی را انجام داده است.

به گزارش مشرق، هنوز حاشیه های اقدامات عجیب سازمان لیگ در جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تمام شده که مسئولان این سازمان حاشیه جدیدی را ایجاد کرده اند و این بار نوبت استقلال بود تا با دست رد خواسته اش از سوی سازمان لیگ مواجه شود.

بعد از آنکه مسئولان باشگاه استقلال دیدند در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن بنر بزرگی از تبلیغ یک شرکت روی سکوهای طبقه اول قرار گرفته با این نیت که بتوانند از حامی مالی خود درآمد بیشتری داشته باشند درخواست کردند که همین فضا برای بازی با سپاهان در اختیار آنها قرار بگیرد.

اما پیگیری های مسئولان باشگاه استقلال با این پاسخ سازمان لیگ مواجه شد که اینگونه تبلیغات غیرقانونی است و نمی توانند اجازه بدهند استقلال روی سکوی طبقه اول بنری از حامی مالی خود را نصب کند.

زمانی که دیدار استقلال و سپاهان شروع شد مسئولان باشگاه با تعجب دیدند که روی سکوی طبقه اول همان بنری که در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن نصب شده بود بازهم وجود دارد و سازمان لیگ ورزشگاهی که استقلال اجاره کرده و هزینه اش را می دهد در راستای منافع خودش استفاده کرده است.

باشگاه استقلال که این اقدام سازمان لیگ را منفعت طلبی و اقدامی غیرحرفه ای می داند احتمالا امروز به این کار آنها پاسخ خواهند داد. 

مشخص نیست پشت پرده این بنر تبلیغاتی چیست که باید در ورزشگاه تحت اجاره استقلال و پرسپولیس نصب شود و عایدی آن به جیب سازمان لیگ و یا حامی این سازمان برود؟!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 5
    بالاخره باید یک تفاوتی بین تیم محبوب بابا مسعود و تیم مغضوب ایشان باشد دیگه!! چرا متوجه نیستید؟!
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      4 6
      داوری های کیسه رو چه جوابی داری عزیزم؟
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 1
    سهميه فساد
  • کشتریز IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 5
    باغیرت بازی کردن و تعصبی
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 5
    سازمان لیگ گند زد به تبلیغات جشن قهرمانی پرسپولیس.... اونوقت یه عده بی خرد استقلالی هی میگن بابا مسعود
  • محمد IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 3
    فعلا که همه رو داره دور میزنه کیسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس