کد خبر 1105217
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
دلیل مصدومیت‌های پی‌درپی دیاباته و مطهری چیست؟

شیخ دیاباته ستاره اهل مالی خط حمله استقلال در این فصل بازی‌های حساسی را از دست داده است.

به گزارش مشرق، مروری به دیدارهای حساسی که شیخ دیاباته در این فصل نتوانسته تیمش را در لیگ و حذفی و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، مشخص می‌کند نبود او در ترکیب استقلال همواره به ضرر تیمش شده است. شیخ دیاباته که در ۵ دیدار اخیر استقلال که در ترکیب تیمش حضور داشته ۵ گل (هر بازی یک گل) زده، پیش از آن و در روزهایی که به دلیل ناآمادگی نتوانسته بود به میدان برود، از غایبانی به شمار می‌رفت که غیبتش در ترکیب تیم به شدت به چشم آمد.

بیشتر بخوانید:

رکورد استقلال در شب حذف سپاهان

شهرآورد رفت و برگشت
استقلال در بازی ماقبل شهرآورد رفت مقابل نفت مسجدسلیمان، شیخ دیاباته را در دقیقه ۳۳ بازی از دست داد. شیخ با مصدومیت از ناحیه عضله به شهرآورد نرسید تا پرسپولیس بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر ببرد. او در دیدار برگشت هم غیبت داشت و دوباره درست مقابل همان نفت مسجدسلیمان باز هم از ناحیه زانو آسیب دید! در نهایت استقلالی که به شدت به زوج دیاباته و قایدی متکی بود، بدون او به میدان رفت و نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاورد تا استقلال ۴ امتیاز از دو شهرآورد را از دست داده باشد.

غایب آسیایی
دیاباته که در دو دیدار پلی‌آف اول و دوم استقلال روبه‌روی الکویت و الریان(۲بار) سه گل به ثمر رسانده و جزو خطرناکترین مهاجمان این تیم برای دیدار با الشرطه و الاهلی عربستان به شمار می‌رفت، درست در آستانه همان دو بازی با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار که ظرف ۹ روز برگزار شد را از دست داد. دو بازی که استقلال با الشرطه ۱-۱ کرد و به الاهلی۲ بر یک باخت تا باز هم ۴ امتیاز در دور گروهی از دست بدهد!

غیبت در بازی ۶ امتیازی
دیاباته که پس از کرونا به تهران برگشته بود، وقتی داشت کیلوهای اضافی‌اش را برای رسیدن به بازی حساس عقب افتاده با فولاد کم می‌کرد و به وزن ایده‌آل می‌رسید، در آستانه تولد فرزندش با مرخصی که از باشگاه گرفت، رفت و دیدار با فولاد را از دست داد تا استقلال با از دست دادن بیش از ۵ موقعیت توسط قایدی و مطهری در نهایت ۲ بر یک بازی را ۹ نفره واگذار کرده و ۳ امتیاز دیگر را از دست بدهد.

به تراکتور هم نرسید
دیاباته در یکی از مهمترین دیدارهای دیگر هم نرسید. او با اینکه در ایران بود ولی مقابل تراکتور بازی نکرد. او که در بازی رفت هت‌تریک کرده بود، غایب سرشناس این بازی شد که استقلال در نهایت با نتیجه صفر- صفر، ۲ امتیاز دیگر را هم آنجا از دست داد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 0
    شیخ نیست ولی دوستاش هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس