عمار الاضرعی

مدیر اجرایی شرکت نفت یمن با بیان اینکه ذخایر سوخت این کشور رو به اتمام است هشدار داد ممکن است بخش‌های اقتصاد این کشور طی روزهای آتی در معرض خطر توقف قرار گیرند.

به گزارش مشرق، «عمار الاضرعی» مدیر اجرایی شرکت نفت یمن، امروز (دوشنبه)، در گفت‌وگو با شبکه «المسیره» از احتمال فروپاشی اقتصاد این کشور خبر داد.

عمار الاضرعی در این خصوص به المسیره گفت: «در ارتباط با بحران فرآورده‌های نفتی، به مرحله بسیار خطرناکی رسیده‌ایم. ما سوخت کافی برای تأمین نیازهای بخش‌های پل و راه‌سازی را نداریم تا بتوانیم راه‌هایی را که در پی جاری شدن سیل بسته شده‌اند، بازگشایی کنیم».

الاضرعی در ادامه گفت که غرامت ناشی از تأخیر در حرکت کشتی‌های نفتی توقیف شده به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است که این مسئله به‌شدت و به‌طور مستقیم یمن را تحت تأثیر قرار داده است.

وی همچنین گفت که شعبه‌های شرکت نفت یمن در استان‌های اشغالی در جنوب یمن با بحران مواجه هستند و دولت مستعفی یمن فرآورده‌های نفتی مورد نیاز این استان‌ها را تأمین نکرده است.

«احمد دارس» وزیر نفت و معادن یمن پیشتر اعلام کرده بود که ائتلاف سعودی تنها ۱۷ درصد از نیازهای ضروری بخش خدماتی به گازوئیل را آزاد کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس