رونمایی از بازیکنان جدید برای پرسپولیس/ جانشین بیرانوند مشخص شد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فهرست بازیکنان مدنظرش برای فصل آینده را مشخص کرده از باشگاه خواسته است زمینه حضور آنها در تیم سرخپوش پایتخت را فراهم کند.

به گزارش مشرق، قهرمانی پرسپولیس در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی رقم خورد که سرخپوشان پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ با گابریل کالدرون فصل را شروع کردند اما اختلافات سرمربی آرژانتینی با مدیران وقت باشگاه باعث جدایی وی و حضور یحیی گل محمدی در راس کادرفنی سرخپوشان شد.

با این حال پرسپولیس روند موفقیت خود را طی کرد و توانست با کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود رکورد جدیدی را در تاریخ رقابت های لیگ برتر ثبت کند.

گل محمدی در حالی نخستین قهرمانی خود در قامت سرمربی را در لیگ برتر تجربه کرد که اکثر بازیکنان این تیم طعم قهرمانی را در سال های گذشته با تیمشان تجربه کرده بودند تا با سرخپوش ماندن خود کمک زیادی به ثبت پوکر قهرمانی کنند.

با این حال مصدومیت های طولانی مدت بازیکنانی نظیر محمد انصاری، محمد نادری، محسن ربیع خواه و غیبت طولانی مدت آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا باعث شد تا کادرفنی پرسپولیس برای انتخاب ترکیب اصلی خود در بعضی از بازی ها دچار مشکل شود.

بیشتر بخوانید:

علیپور با چینگ‌دائو قرارداد بست؟

همین امر باعث شد تا یحیی گل محمدی لیست خرید بازیکنان خود برای فصل آینده را با توجه به شرایط موجود به افشین پیروانی سرپرست تیم که از سوی مهدی رسول پناه به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه در نظر گرفته شده است ارائه دهد.

گزینه سوم خطرناک برای بیرانوند!

ترانسفر دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران از پرسپولیس به آنتورپ بلژیک سبب شد تا گل محمدی درخواست جذب یک دروازه بان در حدو اندازه های تیم ملی را به باشگاه بدهد. پیام نیازمند و رشید مظاهری گزینه های اول دوم سرمربی سرخپوشان هستند اما هر دو نفر با تیم های خود قرارداد دارند.

نیازمند که یک فصل دیگر از قراردادش با سپاهان باقی مانده طبق بندهای مندرج در آن تا زمان اتمام قرارداد خود رضایتنامه اش از سوی این باشگاه برای تیم های ایرانی صادر نمی‌شود. بنابر این حضورش در فصل آینده رقابت های لیگ برتر در چارچوب دروازه پرسپولیس کاملا منتفی است.

رشید مظاهری نیز که قرارداد سه ساله ای را در ابتدای فصل با تراکتور تبریز به امضا رساند تنها در صورت عدم دریافت حق و حقوق خود می تواند از این تیم جدا شود. دروازه بان تراکتور نیز تقریبا بخش قابل توجهی از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده است تا نتواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

از این رو گزینه سوم دیگری برای جانشینی بیرانوند در نظر گرفته شده است که در سال های اخیر حاشیه هایی را به همراه داشته است. حامد لک یکی از گزینه های مد نظر یحیی است که بعید نیست از ماشین سازی جدا شده و به جمع سرخپوشان پایتخت بپیوندد. باید دید باشگاه پرسپولیس چه زمان مذاکره با این دروازه بان را برای فصل آینده آغاز خواهد کرد.

چپ و راست های اصفهانی در مسیر سرخ

بدون شک دفاع چپ پرسپولیس یکی از مشکل ساز ترین نقاط ترکیب این تیم در نیم فصل دوم بوده است. جاییکه قرار بود شاهد رقابت بین محمد انصاری، محسن ربیع خواه و محمد نادری باشد اما آسیب دیدگی های طولانی مدت این سه بازیکن باعث شد تا گل محمدی به فکر نفر چهارم باشد.

خروج سعید آقایی از لیست بازیکنان سپاهان اصفهان و نارضایتی او از وضعیت موجود زمزمه هایی مبنی بر حضورش در پرسپولیس ایجاد کرده است. همچنین دانیال اسماعیلی فر بازیکن ذوب آهن که سابقه شاگردی گل محمدی در تراکتور و ذوب آهن اصفهان را نیز دارد جزو خریدهای احتمالی گل محمدی برای بازی در جناح راست است.

هافبک چند کاره برای گلزنی

کادرفنی سرخپوشان پایتخت که با کمبود هافبک خلاق در تیم روبروست شانس کمی را برای ماندن بشار رسن در این تیم قائل است چرا که هافبک تیم ملی عراق حاضر به تخفیف نیست و بعید است پرسپولیس توان پرداخت بیش از ۴۰۰ هزار دلار برای او داشته باشد. از این رو گل محمدی تصمیم به استفاده از بازیکنانی را دارد که ضمن پر کردن جای خالی امثال بشار رسن بتوانند به این تیم در امر گلزنی کمک کنند.

مهاجم بلندقامت در تیررس یحیی

سرمربی پرسپولیس پس از رفتن آنتونی استوکس و عدم رضایت از کریستین اوساگونا قصد جذب مهاجم بلند قامت برای تیمش را دارد. بازیکنی که بتواند در خط حمله این تیم گلزنی کند و در تاکتیک گل محمدی جا خوش کند.

تیمی که قرار است با پنج بازیکن جدید تقویت شود در صورت ترانسفر برخی بازیکنان خود دچار تغییراتی خواهد شد تا در ادامه بازی های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا که بصورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود خودنمایی کند و برای فصل آینده نیز در نقش مدافع عنوان قهرمانی تلاش کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس